Ps.2 507 na PTK: wpadłem już przy okazji Waszej walki o 410, ale zniechęcił mnie brak miejsca na pętli
Myśmy tez wpadli i takie same mieliśmy spostrzeżenia.
- DH Smyk - przyda się,
Komu?
Szamot pisze:- Przystanki na Saskiej - właśnie to powinno być kryterium decydującym. Czy zostawić je i pociąć 111, czy też pominąć a 111 pociąć w mniejszym zakresie. Ale pamiętajmy, ze przez Saską śmiga juz 416, 509 i E-5.
416 już niedługo chyba będzie przyspieszone. Zacznie zaliczać wszystkie przystanki.
Szamot pisze:- Wał Gocławski. Moim zdaniem absolutnie nie ma znaczenia, czy go zaliczymy, czy też nie.
To będzie pewnie niedługo przystanek warunkowy dla czarnych.
Dodam jeszcze, ze setka przez Saską będzie zupełnieniepotrzebnie zaliczać przystanek Adampolska. Stamtad do Centrum jeździ się tramami a na Gocław jest i tak spora podaż. Zwyklak na zaproponowanej przez Ciebie trasie ma zatem jeszcze jeden zupełnie niepotrzebny przystanek.
Szamot pisze:Moim zdaniem bilans zysków i strat powinien rozważyć podmiot wprowadzający zmiany. Przedstawiłbym więc alternatywę.
To ja jeszcze dodam, że mieszkańcy Gocławia regularnie pisza o pięćsetkę do Centrum.
Szamot pisze:Ps. Sugestia dot. 301: Jako linię obwodową chętnie widziałbym ją przelotem przez Fieldorfa. Ponieważ wskazana jest jednak jej Funkcja uzupełniająca na odcinku Os. Gocław > Wiatraczna, jestem skłonny z bólem serca zaakceptować jej wycieczę przez Umińskiego.
Ale po diabła to wjeżdża w Meissnera?
Wywalić!
A czemu nie Abrahama? Wtedy jadąc z Waitraka masz rozbieżne przebiegi 123 i 301 i w zależności od tego, dokąd jedziesz, możesz wybrać i dostac się np. na przystanek Abrahama bez zwiedzania całego osiedla.
MEissnera oczywiście wywalić. Tym bardziej, ze mieszkancy płacza, że im mury pekają a "o 6 godzinie się budza codziennie bez budzika" Serio. Widziałem błagalne pismo.