: 29 paź 2008, 17:42
Nie prędko przy tej ilości zmian czasowych w rozkładzie i planowanych remontach.przewoz pisze:Mam nadzieję, że KM powróca do rozkładu w korzystnej cenie.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Nie prędko przy tej ilości zmian czasowych w rozkładzie i planowanych remontach.przewoz pisze:Mam nadzieję, że KM powróca do rozkładu w korzystnej cenie.
Ale masz 2 osobne rozkłady. Często umieszczone w zupełnie innych miejscachTak właściwie to po prostu powinien spojrzeć na rozkład
To niestety prawda, ale znowu umieszczenie wszystkiego na jendym rozkładzie stacji spowoduje dodanie relacji "Wwa Rembertów" i "Sulejówek-Miłosna". A nawet dobre oznakowanie pociągów KM i SKM w tym rozkładzie nie uchroni od nieporozumień nieczytających ze zrozumieniem pasażerów.... To też kwestia do przemyślenia.Premo pisze:Cytat:
Tak właściwie to po prostu powinien spojrzeć na rozkład
Ale masz 2 osobne rozkłady. Często umieszczone w zupełnie innych miejscach
Nie wprowdzi to większego zamieszania. Już teraz masz między innymi wypisane relacje wszystkich pociągów KM. Także do Rembertowa i Mińska. Wystarczy innym kolorem czcionki(najprawdopodobniej niebieskim) oznaczyć pociągi SKM.przewoz pisze: To niestety prawda, ale znowu umieszczenie wszystkiego na jendym rozkładzie stacji spowoduje dodanie relacji "Wwa Rembertów" i "Sulejówek-Miłosna". A nawet dobre oznakowanie pociągów KM i SKM w tym rozkładzie nie uchroni od nieporozumień nieczytających ze zrozumieniem pasażerów.... To też kwestia do przemyślenia.
Znaczy, że oddzielne rozkłady KM i SKM są lepszym rozwiązaniem?przewoz pisze:ale znowu umieszczenie wszystkiego na jendym rozkładzie stacji spowoduje dodanie relacji "Wwa Rembertów" i "Sulejówek-Miłosna". A nawet dobre oznakowanie pociągów KM i SKM w tym rozkładzie nie uchroni od nieporozumień nieczytających ze zrozumieniem pasażerów.... To też kwestia do przemyślenia.
Możesz sobie też zawczasu kupić zapas czterdziestominutówek i 1/2 problemu z głowy...JaBaal pisze:Mogę kupić za 2,80 'czterdziestominutówkę dwustrefową'. Tylko, że jeśli następny podjedzie KM, to
Z całą pewnością nie... Ale teraz trzeba by to ułożyć (np na Śródmieściu) tak:JaBaal pisze:Znaczy, że oddzielne rozkłady KM i SKM są lepszym rozwiązaniem?
Przecież to jest do zrobienia - wystarczy chcieć. Na rozkładach nad kasami może być pewien problem z miejscem , ale uważam że to dałoby się rozwiązać.przewoz pisze:Z całą pewnością nie... Ale teraz trzeba by to ułożyć (np na Śródmieściu) tak:JaBaal pisze:Znaczy, że oddzielne rozkłady KM i SKM są lepszym rozwiązaniem?
na jednej tablicy
- Warszawa wschodnia + SKM do Wschodniej
- Warszawa Rembertów (niektóre SKM i KM)
- Miłosna
- Mińsk
- Siedlce
- Łuków.
....
I tak na godzinę 8 lub 9 nie widzę w rozkładzie dogodnego kursu na Służewiec..laczor pisze:http://www.zw.com.pl/artykul/340193.html Polecam przeczytać.
Artykuł ukazuje rzeczywistość. Niestety, niektóre kasjerki są takie, że myślą, że pozjadały wszystkie rozumy świata
Racja dogodnych pociągów rano w stronę Czachówka jest mało. Jest jeszcze KM 153 o 9:22 - taki dla spóźnialskich.laczor pisze:Na 8 KM 50151 o 7:07
Na 9 KM 12520 o 8:11.
Jak przyszedł na peron o 8:15 to za przeproszeniem mógł sobie pojechać. Na tej linii mało co jeździ i wypada jednak wcześniej sprawdzic, czy da się dojechać.Na 8 KM 50151 o 7:07
Na 9 KM 12520 o 8:11.
No i co? 7.07 przyjeżdża na Służewiec o 7.26. Zakładam, że ten pasażer dłużej niż 10 minut od stacji do pracy nie idzie/nie podjeżdża. Zatem będzie w pracy prawie pół godziny przed czasem. W drugiej sytuacji też będzie trochę za wcześnie.laczor pisze:Na 8 KM 50151 o 7:07
Na 9 KM 12520 o 8:11.
Zgadza się. Poza niewiedzą myślę, że jest pewna niechęć Wszawiaków do KM. Pewnie z powodu podmiejskości tejże. No bo jakżeto jechać jakimśtam berbeluchem po stolycy?Andrzej pisze:...
Poza tym nadal panuje bardzo duża niewiedza samych warszawiaków na temat wspólnego biletu i możliwości jeżdżenia pociągiem po mieście. Zorientowani we wspólnym bilecie są przede wszystkim pasażerowie podmiejscy.
Zaś informacje dotyczące biletu, pociągów, jak i też zmian autobusowo - tramwajowych zdają się być coraz bardziej skierowane i czytelne tylko dla osób szczególnie zainteresowanych komunikacją, nie zaś dla zwykłych pasażerów.