Komunikacja miejska w Trójmieście
Moderator: JacekM
SKM w Gdańsku, w sensie stricte Gdańsku, czy chodzi o ich siedzibę?
Bilet drogi strasznie, ale fajnie, że trochę takich kombinacji porobili. Choć różnica 3 złotych między biletem na wszystko, a biletem tylko na dwóch przewoźników to nie dużo.
Najbardziej cieszę się z Wejherowa
Bilet drogi strasznie, ale fajnie, że trochę takich kombinacji porobili. Choć różnica 3 złotych między biletem na wszystko, a biletem tylko na dwóch przewoźników to nie dużo.
Najbardziej cieszę się z Wejherowa
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Trójmiejską SKMPiotrek pisze:SKM w Gdańsku, w sensie stricte Gdańsku, czy chodzi o ich siedzibę?
Martwię się tylko, żeby w Gdyni z jednorazowych nie zrobili czasówek przy unifikacji taryfy... Ale w Gdańsku już tanieją bilety okresowe, natomiast 10 minutowy normalny będzie kosztował 2 złote (teraz: 1,40 zł)...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chyba, że i w ZKM i w ZTM byłyby do wyboru obie formy biletów, to wtedy ok. Bilety abonamentowe na ilość przystanków to jest śmieszna rzecz. Żeby jeszcze to tanie było Stacją graniczną SKMki w ramach biletu będzie Gdańsk Orunia i Wejherowo?Wolfchen pisze:Nie wiem. Jedno tylko pewne, że w Gdyni nigdy nie powstaną takie twory jak bilety okresowe na jedną linię i ileś tam przystanków
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Nie, bo wtedy będzie tylko MZKZG i raczej większość gdyńskiej taryfy powinna przejść. Oczywiście będą bilety typu sieciowego obowiązujące na terenie tylko jednej gminy.Piotrek pisze:Chyba, że i w ZKM i w ZTM byłyby do wyboru obie formy biletów, to wtedy ok.
Według taryfy, to ostatni przystanek osobowy na terenie funkcjonowania MZKZG. Możliwe, że w przyszłości wejdzie jeszcze trasa Gdynia Główna - Gdańsk Osowa, ale to już marzenia...Piotrek pisze:Stacją graniczną SKMki w ramach biletu będzie Gdańsk Orunia i Wejherowo?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tak tak, ale ja tak a propos marzeń i reaktywowania skądinąd połączeń do Nowego Portu. Niby kiedyś zamknęli z powodu małego zainteresowania, ale myślę, że stan całej tej infrastruktury i brak kasy SKM był głównym powodem.Wolfchen pisze:Nie, tutaj kwestia dogadania się z PKP PR, bo to chodzi o osobówki
BTW osobówki z Osowy mają rozkład żenujący.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
No, tam to remont by się przydał...Piotrek pisze:Niby kiedyś zamknęli z powodu małego zainteresowania, ale myślę, że stan całej tej infrastruktury i brak kasy SKM był głównym powodem.
A to już jest zupełnie inna historia...Piotrek pisze:BTW osobówki z Osowy mają rozkład żenujący.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Swoją drogą ta rzekoma trasa SKM2 mimo, że historyczna to na dzień dzisiejszy nie powiem - trochę mnie dziwi. Niby zalicza sporo dzielnic, ale jazda mieszkańców Klukowa do np.Galerii Bałtyckiej to jazda strasznie na około. Zakładam wtedy, że Słowackiego będzie już docelowo 2-3 pasmowa na całym odcinku.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Nie mniej zdecydowanie moim zdaniem lepszym pomysłem byłoby po ukończeniu Słowackiego skierować tam tramwaj/szybki tramwaj od skrzyżowania z Grunwaldzką na wysokości Galerii Bałtyckiej, dalej Słowackiego przez Niedźwiednik, Matarnię i na lotnisko. Po trasie zresztą dzisiejszego B. Do tego odgałęzienie tramwaju na Morenę.Wolfchen pisze:To już Gdańsk, a z Gdańska jestem zielony
Sądzę, że i taniej by wyszło i logiczniej. Sam szlak przedwojenny przy Wita Stwosza dziś już raczej też nie odpowiada warunkom i byłby na około nawet dla mieszkańców Strzyży.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.