O trybie SB

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 01 lip 2010, 23:40

to na 118 są zjazdy po trasie :?:

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 01 lip 2010, 23:41

Tak.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 lip 2010, 8:12

TOMEK pisze:to na 118 są zjazdy po trasie :?:
Tak do Podzamcza
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 04 lis 2010, 9:29

Nie wiem, czy to było SB, chyba tak, bo wczoraj chciałem się zdziwić, czemu zamiast szóstego 503 przyjechało 3/503 w stronę Natolina. Ale kieorwca się zwierzył zmiennikowi z czterdziestokilkumintowego opóźnienia, więc sprawa stała się jasna. Przy okazji duże =D> dla tych, którzy linią sterowali (jeśli sterowali i jeśli to nie kwestia przypadku), bo kurs był idealnie wpasowany w rozkład brygady 6, więc praktycznie nikt nie miał szans się zorientować, że coś jest nie tak.
Popatrz, jaka franca!

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 09 lis 2010, 14:54

przeprowadzenie trybu SB wiąże się z odjazdem z krańca w czasie zgodnym z przystankowym rozkładzie jazdy, a to co się dzieje na trasie linii to już jest inna kwestia.

Paweł D.
Posty: 5286
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2010, 16:09

NR pisze:przeprowadzenie trybu SB wiąże się z odjazdem z krańca w czasie zgodnym z przystankowym rozkładzie jazdy, a to co się dzieje na trasie linii to już jest inna kwestia.
Że co proszę, że w trybie SB wozy mają odjeżdżać zgodnie z przystankowym rozkładem jazdy?

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 09 lis 2010, 16:53

W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Paweł D.
Posty: 5286
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2010, 20:36

Desert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:
O ile najbliższy odjazd jest w miarę blisko :) Proponuję zasadę Tygrysa wprowadzić do linii kursujących co 60-120 minut i zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 lis 2010, 21:43

Czasami stosuje się rozwiązanie w pół taktu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5286
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2010, 21:46

pawcio pisze:Czasami stosuje się rozwiązanie w pół taktu.
Częściej to sam ZTM przecież zabronił :)

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 10 lis 2010, 14:37

Tutaj można się rozpisać, jeżeli zjedzie Ci się dużo wozów to puszczasz w pół taktu, a normalnie w czasie innej brygady nie ważne kiedy jest ten odjazd ( przykład z 506 ).
Kierowca też człowiek i przerwy potrzebuje.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 11 lis 2010, 23:47

Paweł D. pisze:
Desert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:
O ile najbliższy odjazd jest w miarę blisko :) Proponuję zasadę Tygrysa wprowadzić do linii kursujących co 60-120 minut i zobaczymy, co z tego wyjdzie :)
przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniach
Za nieprawidłowe będą uważane odjazdy zrealizowane z danego krańca w odstępie mniejszym niż połowa częstotliwości przed odjazdem rozkładowym.
(...)
W TSB odjazdy z krańca nie powinny odbywać się częściej niż przewiduje to rozkład jazdy
linii.
Od tej reguły mogą być stosowane odstępstwa w następujących przypadkach:
a) gdy wystąpiła długa przerwa w kursowaniu linii na kierunku znacznie obciążonym
pasażerami np. brak 2-3 kolejnych rozkładowych odjazdów,
b) gdy opóźnienia są już coraz mniejsze i odjazdy częściej niż przewiduje rozkład jazdy
pozwolą na prawidłowe rozpoczęcie półkursu z przeciwległych krańców.

Dodatkowe odjazdy pozarozkładowe powinny odbywać się w pół częstotliwości pomiędzy
brygadami realizującymi odjazdy zgodne z przystankowym rozkładem jazdy.

Paweł D.
Posty: 5286
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lis 2010, 21:33

NR pisze:przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniach
I tymi cytatami udowodniłeś, że wcześniej napisałeś bzdurę, że w trybie SB odjazdy odbywają się wg przystankowego rozkładu jazdy. Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 13 lis 2010, 23:51

Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!
W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.

Paweł D.
Posty: 5286
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 lis 2010, 10:16

NR pisze:
Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!
W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.
Dzieciaku przestań cytować fragmenty tekstu, których nie potrafisz nawet zrozumieć.
"Dążyć do realizacji" to nie to samo co "realizować" odjazdy wg rozkładu. Pierwszy przypadek mówi, aby jeśli to możliwe odjazd odbył się wg czasu rozkładowego, drugi nakazuje odjazd wg rozkładu. Dostrzegasz różnice?

ODPOWIEDZ