Strona 13 z 16

: 01 lip 2010, 23:40
autor: TOMEK
to na 118 są zjazdy po trasie :?:

: 01 lip 2010, 23:41
autor: BJ
Tak.

: 02 lip 2010, 8:12
autor: Walas
TOMEK pisze:to na 118 są zjazdy po trasie :?:
Tak do Podzamcza

: 04 lis 2010, 9:29
autor: drapka
Nie wiem, czy to było SB, chyba tak, bo wczoraj chciałem się zdziwić, czemu zamiast szóstego 503 przyjechało 3/503 w stronę Natolina. Ale kieorwca się zwierzył zmiennikowi z czterdziestokilkumintowego opóźnienia, więc sprawa stała się jasna. Przy okazji duże =D> dla tych, którzy linią sterowali (jeśli sterowali i jeśli to nie kwestia przypadku), bo kurs był idealnie wpasowany w rozkład brygady 6, więc praktycznie nikt nie miał szans się zorientować, że coś jest nie tak.

: 09 lis 2010, 14:54
autor: NR
przeprowadzenie trybu SB wiąże się z odjazdem z krańca w czasie zgodnym z przystankowym rozkładzie jazdy, a to co się dzieje na trasie linii to już jest inna kwestia.

: 09 lis 2010, 16:09
autor: Paweł D.
NR pisze:przeprowadzenie trybu SB wiąże się z odjazdem z krańca w czasie zgodnym z przystankowym rozkładzie jazdy, a to co się dzieje na trasie linii to już jest inna kwestia.
Że co proszę, że w trybie SB wozy mają odjeżdżać zgodnie z przystankowym rozkładem jazdy?

: 09 lis 2010, 16:53
autor: Desert
W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:

: 09 lis 2010, 20:36
autor: Paweł D.
Desert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:
O ile najbliższy odjazd jest w miarę blisko :) Proponuję zasadę Tygrysa wprowadzić do linii kursujących co 60-120 minut i zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

: 09 lis 2010, 21:43
autor: pawcio
Czasami stosuje się rozwiązanie w pół taktu.

: 09 lis 2010, 21:46
autor: Paweł D.
pawcio pisze:Czasami stosuje się rozwiązanie w pół taktu.
Częściej to sam ZTM przecież zabronił :)

: 10 lis 2010, 14:37
autor: Desert
Tutaj można się rozpisać, jeżeli zjedzie Ci się dużo wozów to puszczasz w pół taktu, a normalnie w czasie innej brygady nie ważne kiedy jest ten odjazd ( przykład z 506 ).
Kierowca też człowiek i przerwy potrzebuje.

: 11 lis 2010, 23:47
autor: NR
Paweł D. pisze:
Desert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady ) :idea:
O ile najbliższy odjazd jest w miarę blisko :) Proponuję zasadę Tygrysa wprowadzić do linii kursujących co 60-120 minut i zobaczymy, co z tego wyjdzie :)
przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniach
Za nieprawidłowe będą uważane odjazdy zrealizowane z danego krańca w odstępie mniejszym niż połowa częstotliwości przed odjazdem rozkładowym.
(...)
W TSB odjazdy z krańca nie powinny odbywać się częściej niż przewiduje to rozkład jazdy
linii.
Od tej reguły mogą być stosowane odstępstwa w następujących przypadkach:
a) gdy wystąpiła długa przerwa w kursowaniu linii na kierunku znacznie obciążonym
pasażerami np. brak 2-3 kolejnych rozkładowych odjazdów,
b) gdy opóźnienia są już coraz mniejsze i odjazdy częściej niż przewiduje rozkład jazdy
pozwolą na prawidłowe rozpoczęcie półkursu z przeciwległych krańców.

Dodatkowe odjazdy pozarozkładowe powinny odbywać się w pół częstotliwości pomiędzy
brygadami realizującymi odjazdy zgodne z przystankowym rozkładem jazdy.

: 13 lis 2010, 21:33
autor: Paweł D.
NR pisze:przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniach
I tymi cytatami udowodniłeś, że wcześniej napisałeś bzdurę, że w trybie SB odjazdy odbywają się wg przystankowego rozkładu jazdy. Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!

: 13 lis 2010, 23:51
autor: NR
Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!
W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.

: 14 lis 2010, 10:16
autor: Paweł D.
NR pisze:
Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!
W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.
Dzieciaku przestań cytować fragmenty tekstu, których nie potrafisz nawet zrozumieć.
"Dążyć do realizacji" to nie to samo co "realizować" odjazdy wg rozkładu. Pierwszy przypadek mówi, aby jeśli to możliwe odjazd odbył się wg czasu rozkładowego, drugi nakazuje odjazd wg rozkładu. Dostrzegasz różnice?