: 01 lip 2010, 23:40
to na 118 są zjazdy po trasie ![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Tak do PodzamczaTOMEK pisze:to na 118 są zjazdy po trasie
Że co proszę, że w trybie SB wozy mają odjeżdżać zgodnie z przystankowym rozkładem jazdy?NR pisze:przeprowadzenie trybu SB wiąże się z odjazdem z krańca w czasie zgodnym z przystankowym rozkładzie jazdy, a to co się dzieje na trasie linii to już jest inna kwestia.
O ile najbliższy odjazd jest w miarę bliskoDesert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady )
Częściej to sam ZTM przecież zabroniłpawcio pisze:Czasami stosuje się rozwiązanie w pół taktu.
przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniachPaweł D. pisze:O ile najbliższy odjazd jest w miarę bliskoDesert pisze:W czasie najbliższego odjazdu o tak ( w czasie innej brygady )Proponuję zasadę Tygrysa wprowadzić do linii kursujących co 60-120 minut i zobaczymy, co z tego wyjdzie
Za nieprawidłowe będą uważane odjazdy zrealizowane z danego krańca w odstępie mniejszym niż połowa częstotliwości przed odjazdem rozkładowym.
(...)
W TSB odjazdy z krańca nie powinny odbywać się częściej niż przewiduje to rozkład jazdy
linii.
Od tej reguły mogą być stosowane odstępstwa w następujących przypadkach:
a) gdy wystąpiła długa przerwa w kursowaniu linii na kierunku znacznie obciążonym
pasażerami np. brak 2-3 kolejnych rozkładowych odjazdów,
b) gdy opóźnienia są już coraz mniejsze i odjazdy częściej niż przewiduje rozkład jazdy
pozwolą na prawidłowe rozpoczęcie półkursu z przeciwległych krańców.
Dodatkowe odjazdy pozarozkładowe powinny odbywać się w pół częstotliwości pomiędzy
brygadami realizującymi odjazdy zgodne z przystankowym rozkładem jazdy.
I tymi cytatami udowodniłeś, że wcześniej napisałeś bzdurę, że w trybie SB odjazdy odbywają się wg przystankowego rozkładu jazdy. Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!NR pisze:przypadek długiej przerwy w ruchu, powoduje konieczność wysłanie wozu w trasę w miarę szybko, ale zwróć uwagę jak są sformułowane zasady TSB w porozumieniach
Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!
W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.
Dzieciaku przestań cytować fragmenty tekstu, których nie potrafisz nawet zrozumieć.NR pisze:Paweł D. pisze:Porozumienie mówi o częstotliwości (albo jej połowie) a nie zgodności z rozkładem jazdy!W TSB należy dążyć do realizacji w maksymalnym stopniu odjazdów z krańca, jak
najbardziej zbliżonych do przewidzianych w przystankowym rozkładzie jazdy, bez względu
na kolejność odjeżdżających brygad. Traktuje się jako usprawiedliwione opóźnienie odjazdu z krańca do 5 minut w stosunku do rozkładu przystankowego.