Strona 13 z 375

: 03 lut 2007, 22:36
autor: przewoz
Aktualnie dodatkowo dochodzą kolejne z 12 modernizacji z funduszy z roku 2006. Póki co mamy ich 7. Są to pełne modernizacje.
Natomiast wymieniane w poprzedniej wiadomości modernizacje pełne (NG) będa obejmowały prawdopodobnie również modernizację napędu (tak, jak ma to być w tym roku z dwiema jednostkami).
Źle nie będzie. Troszkę wizerunek się poprawi, ale do doskonaości daleko.

: 03 mar 2007, 17:03
autor: bohunu
Pojawił się schemat malowania FLIRTów
http://www.stadlerrail.com/default.asp? ... id=250&s=2
Obrazek

: 05 mar 2007, 17:13
autor: TLG
Tymczasem Kolejom Mazowieckim dojdą trzy używane jednostki, które dostarczą wybrani w przetargu oferenci. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/getFile/651

: 16 mar 2007, 19:36
autor: Premo
A jak KM zamierza rozwiązać problem z szynobusami? Z 11 na chodzie jest 8 z czego 2 to rezerwa. Gdzie one będą stacjonować?

: 19 mar 2007, 9:14
autor: Plesim
KM postanowiły jednak modernizować przody swoich jednostek na wzór PRów. Oto człon EN57 dla KM remontowany w NEWAGu.

: 19 mar 2007, 16:43
autor: Premo
Co to za jednostka? Przecież wszystkie ryflowane jednostki KM nadal jeżdżą(038,203,204,935,1000).

: 19 mar 2007, 18:57
autor: SławekM
No to wysłali inną na remont... Ale ładnie będą się te kibelki prezentować :) Tylko umiejscowienie wyświetlacza jakoś mi nie przemawia...

: 19 mar 2007, 19:24
autor: jasiu
jeśli chodzi o modernizacja, to ja bym prosił żeby nie zmieniali full-plastików na nowe siedzenia (niby są miękkie, ale gorzej wyprofilowane!) :D

[ Dodano: 2007-03-19, 19:25 ]
solaris8315 pisze:Ale ładnie będą się te kibelki prezentować
bez komentarza :>

: 19 mar 2007, 19:37
autor: Premo
Czyżby to jednostka którą KM ściągnęła razem z 5 innymi z Iławy?

: 19 mar 2007, 19:51
autor: Premo
Tylko nikt w tym wypadku zwolenników nie słucha. W ciągu 2 lat w Kolejach Mazowieckich nie będzie już ani jednej plastikowej jednostki. Pozostaje tylko wyprowadzić się do Trójmiasta albo odkupić z ZNTK takie za flaszkę i zamontować u siebie w domu

: 19 mar 2007, 19:51
autor: MeWa
plastiki są przede wszystkim niewygodne - mimi istnienia miłośników ikarusów i 13N, nikt nie będzie utrzymywał ich wiecznie w ruchu tylko dlatego, że są jacyś fanatycy, którym się one podobają!

: 19 mar 2007, 19:57
autor: bohunu
Premo pisze:Tylko nikt w tym wypadku zwolenników nie słucha.
Jak i przeciwników. Kwestia wygody jest w tym wypadku drugorzędna.
Liczą się koszty zarówno montażu/produkcji jak i utrzymania.

I na pewno plastiki są wygodniejsze od siedzeń montowanych w modernach KM, na których nawet nie można usiąść na środku, nie mówiąc o tym, że są tak wąskie, że ledwo można się zmieścić.

: 19 mar 2007, 20:13
autor: MeWa
full plastik to przeżytek niczym wysoka podłoga w autobusach - nikt szanujący pasażerów nie kupuje pojazdów z wysoką podłogą!

: 19 mar 2007, 20:17
autor: bohunu
Zacznijmy od tego, że full plastic nigdy nie powinien mieć miejsca.
MeWa pisze:nikt szanujący pasażerów nie kupuje pojazdów z wysoką podłogą!
Teraz, wcześniej nie było wyboru.
Na kolei jednak po epoce skaju nadeszła epoka fp i było to obranie złej drogi rozwojowej, gdzie był wybór.

: 20 mar 2007, 15:51
autor: Premo
Siedzenia miały być przede wszystkim wandaloodporne. Gdyby ten warunek nie musiał być spełniony to siedzenia byłyby o wiele wygodniejsze