fik pisze:metalin pisze:Aha, ale w dogodność przesaidki na Daszyńskim wierzysz.
Jak wskazuje praktyka, przesiadki z metra do komunikacji naziemnej są o niebo lepsze niż przesiadki z kolei do czegokolwiek.
Tutaj nie ma co gdybać. Stadion jest gotowy, miejsce w których będzie wyjście z metra z pociągu czy przez płot budowy też widać. Wystarczy chcieć zobaczyć. Będzie dobrze. Nawet - na co zwracam uwagę szczególną - jeśli chodzi o wyjście z kolei na poziom zero osób na wózkach.
fik pisze:metalin pisze:Aha, i 128 ruszać nie zamierzać.
Trasowo - nie.
Czyli pogorszyć częstotliwość, Czyli pogorszyć dojazd do centralnego czy centrum.
fik pisze:metalin pisze:Jerozolimskie czy też zachodnią Ochotę może da się lepiej dowieźć od strony Kasprzaka, po planowanym buspasie między RZS a Wolską?
Puśćmy jeszcze przez Świnoujście, żeby tylko nie wpuszczać autobusów w Towarową.
Przecież to jest dalej, dłużej i z ominięciem ważnych punktów docelowych.
No tak, bo Niemcewicza nigdy się nie korkuje, a lewoskręt w lewo z Grójeckiej w Towarową umieszczono w Sevres jako wzór płynności ruchu. Mając to na względzie wcale nie jestem pewny, że od Beresteckiej nie będzie szybciej przez Kasprzaka. Ale to teoria, bo nadal nie wiem po co wycofywać 127 z Powiśla czy Al. Jerozolimskich.
fik pisze:
Żadne zamiast. Oprócz centralnego i centrum wożę do metra. Daję wybór. Możliwość. Zwiększam dostępność połączeń. Tworzę nowe połączenia. Naprawdę tak ciężko to zrozumieć?
Jak oprócz? Jeśli 128 ma jeździć rzadziej, to będzie gorzej. Zwiększasz dostępność dostępnych połączeń, nie generujesz nic nowego. Bo te połączenia są kwestia przesiadki lub jej braku. Naprawdę, przy silnej 1 i pociągach nie przekonałeś mnie do tego buspasu.