[Historia] Autobusy
W związku z dzisiejszym zdarzeniem podczas porannego dodatku na 189 zawieszam dołączanie plików do ogólnej wiadomości.
Zagadał do mnie miłośnik który mówił o przegubowcu i wawkomie ale nie zdradził nica. A ja udawałem laika w sprawie komunikacji. Po ponad połowie trasy i rozmowie na temat ikarusów. Koniecznie chciał wiedzieć które szroty stoją na placu Kleszczowej. Pokazywał mi dokument na temat 260 który ostatnio dołączyłem że to on zrobił, że teraz pracuje nad 280 i chciał w ten sposób zaktualizować wiedzę na temat 280. Wysiadł przy GM Mokotów. Szlak mnie trafił ale się nie odezwałem za dużo ludzi na pokładzie.
Stąd moja decyzja.
Wszystkie moje załączniki usunołem.
Zagadał do mnie miłośnik który mówił o przegubowcu i wawkomie ale nie zdradził nica. A ja udawałem laika w sprawie komunikacji. Po ponad połowie trasy i rozmowie na temat ikarusów. Koniecznie chciał wiedzieć które szroty stoją na placu Kleszczowej. Pokazywał mi dokument na temat 260 który ostatnio dołączyłem że to on zrobił, że teraz pracuje nad 280 i chciał w ten sposób zaktualizować wiedzę na temat 280. Wysiadł przy GM Mokotów. Szlak mnie trafił ale się nie odezwałem za dużo ludzi na pokładzie.
Stąd moja decyzja.
Wszystkie moje załączniki usunołem.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dziwię się twojemu spokojowi ja bym wygarnoł gościowi bo złodziejstwo trzeba tępić.
Ja jak kiedyś istniała grupa dyskusyjna na serwerze ZTM publikowałem zdjęcia po pewnym czasie jeden z miłośników na swojej stronce publikował moje zdjęcia jako swojgo autorstwa. Postraszyłem gościa procesem to szybko pousuwał je ze swojej strony. Ze swoje strony dziękuję ci bo dzięki twoim publikacjom pouzupełniałem swoje notatki.
Ja jak kiedyś istniała grupa dyskusyjna na serwerze ZTM publikowałem zdjęcia po pewnym czasie jeden z miłośników na swojej stronce publikował moje zdjęcia jako swojgo autorstwa. Postraszyłem gościa procesem to szybko pousuwał je ze swojej strony. Ze swoje strony dziękuję ci bo dzięki twoim publikacjom pouzupełniałem swoje notatki.
Napisz na PW do mnie beni jak on wyglądał - chyba wiem o kogo chodzi, bo miałem z takim ufolem doczynienia również całkiem niedawno. Jeśli by to na mnie padło to bym dojechał z gościem do pętli i bardzo konkretnie mu wytłumaczył.beni pisze:W związku z dzisiejszym zdarzeniem podczas porannego dodatku na 189 zawieszam dołączanie plików do ogólnej wiadomości.
Zagadał do mnie miłośnik który mówił o przegubowcu i wawkomie ale nie zdradził nica. A ja udawałem laika w sprawie komunikacji. Po ponad połowie trasy i rozmowie na temat ikarusów. Koniecznie chciał wiedzieć które szroty stoją na placu Kleszczowej. Pokazywał mi dokument na temat 260 który ostatnio dołączyłem że to on zrobił, że teraz pracuje nad 280 i chciał w ten sposób zaktualizować wiedzę na temat 280. Wysiadł przy GM Mokotów. Szlak mnie trafił ale się nie odezwałem za dużo ludzi na pokładzie.
Stąd moja decyzja.
Wszystkie moje załączniki usunołem.
A odnoście ciągu dalszego Abacabie, proszę Cię bardzo szkoleniówki 9030-9034 oraz ciąg dalszy info o starych lewarach przegubowych tym razem z Redutowej. Najpierw obsady wozów z OSK:
9030 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 11.1978 I ex 1105 I Rok produkcji - 1966 I
9030 I Jelcz MEX 272 I 1979 - 1981 I ex 1751 I Rok produkcji - 1972 I
9030 I Jelcz PR110 I 11.1982 - 12.1985 I ex 4495 I Rok produkcji - 1978 I
9031 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 05.1979 I ex 1107 I Rok produkcji - 1966 I
9031 I Jelcz PR100 I 197? - 1983 I ex 3177 I Rok produkcji - 1974 I
9032 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 1980 I ex 1109 I Rok produkcji - 1966 I
9032 I Jelcz PR110 I 11.1982 - 12.1985 I ex 4502 I Rok produkcji - 1978 I
9033 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 05.1979 I ex 1116 I Rok produkcji - 1966 I
9033 I Jelcz PR110 I 11.1982 - 07.1987 I ex 5362 I Rok produkcji - 1979 I
9034 I Jelcz MEX 272 I 03.1975 - 11.1978 I ex 1123 I Rok produkcji - 1966 I
9034 I Jelcz MEX 272 I 1979 - 1981 I ex 1835 I Rok produkcji - 1972 I
9034 I Jelcz PR110 I 02.11.1982 - 07.1987 I ex 5624 I Rok produkcji - 1980 I
Jeśli zaś chodzi o przegubowe wozy z Redutowej i dalsze losy to mam takie info u siebie:
2255 - sprzedaż w 10.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Lublin
2257 - sprzedaż we 09.2002 roku do ITS-u, a następnie do Rosji.
2270 - sprzedaż 29.02.1988 roku do MPK Włocławej jako Ikarus 280/A nr 15.
2302 - sprzedaż 09.11.1988 roku do MPK Poznań jako Ikarus 280/A nr 2291.
2308 - sprzedaż w 1991 roku do LZNS, a następnie do PKS Grójec pod numerem C10502.
2330 - sprzedaż w 03.1998 roku do JW Rembertów.
2335 - sprzedaż w 07.2002 rtoku do ITS-u, a następnie do Rosji.
2337 - sprzedaż 30.09.1987 roku do MPK Poznań jako Ikarus 280/A nr 2279.
Chciałbym to kontynuować, ale zdarzenie, o którym przeczytałem zniechęciło mnie bardzo, dlatego decyduję, że na tym koniec - przez jednego klienta będą cierpieć wszyscy
No gościu - skoro jesteś taki odważny, żeby chwalić się "swoimi" informacjami przed samym autorem to teraz zdobądź się Ty śmierdzący tchórzu na odwagę i ujawnij się. Pewnie tego nie zrobisz - taki odważny jesteś.
I jeszcze zwracam się do kol. Abacaba - jeśli masz jakieś pytania to pisz do mnie na PW. Z chęcią pomogę.
Nie byłem w stanie nic zrobić. Gdy mnie to pokazał byłem pod drugim wiaduktem we Włochach ludzi dużo i dlatego nie miałem jak zrobić gdyby dojechał do końca to pewnie karetka by po niego przyjechała. Ale sam wysiadł więc nie mogłem nic więcej zrobić. Typ na 100 procent nie myślał że ja jestem autorem.
Po za tym Vipie jeszcze go trafie jeździ się po Warszawie spokojnie.
Wydaje mi się że tylko wrzucanie plików tutaj nie ma sensu pisać można ale nic po za tym.
Jak skończe 280 to wyśle komu trzeba i nikomu więcej chyba że na pisze meila do mnie to może.
Za błędy przepraszam jak są bo pisze z telefonu. A za chwile startuje z pętli sterowanie ręczne tylko -21.
Lewarki z kleszczowej dobrze chodzą za nie długo wszystkie pozostałe w ruchu zalicze.
Po za tym Vipie jeszcze go trafie jeździ się po Warszawie spokojnie.
Wydaje mi się że tylko wrzucanie plików tutaj nie ma sensu pisać można ale nic po za tym.
Jak skończe 280 to wyśle komu trzeba i nikomu więcej chyba że na pisze meila do mnie to może.
Za błędy przepraszam jak są bo pisze z telefonu. A za chwile startuje z pętli sterowanie ręczne tylko -21.
Lewarki z kleszczowej dobrze chodzą za nie długo wszystkie pozostałe w ruchu zalicze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A niech - mimo tego, że mamy pijawkę na przekór dalej będę pisał. Szkoleniówki najbardziej zainteresowani dostali na PW więc z tym już absolutnie koniec, natomiast dalej wypiszę info o sprzedażach Ikarusów 280. W zajezdni Pożarowa, a po 1995 roku w zajezdni Stalowa wyglądało to tak:
2391(ex2655) - Sprzedany w 05.2002 roku do Sobiekurska.
2396 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2405 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2413 - Sprzedany w 10.2001 roku do KZNS a dalej do Meteoru jako 854.
2415 - Sprzedany 31.08.1989 roku do LZNS a dalej do PKS Grójec jako IK260 nr 20507.
2425(ex1236) - Sprzedany w 04.1989 rok WPKM Opole.
2427 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2430(ex94) - Sprzedany w 04.1989 rok WPKM Opole.
2443 - Sprzedany 01.09.1989 roku do LZNS a następnie do Lublina jako 041.
2446 - Sprzedany 28.10.1988 roku jako IK280/A do MPK Poznań jako 2276.
2454 - Sprzedany 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk.
2458 - Sprzedany we 09.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2459 - Sprzedany 29.10.1989 roku jako IK280/A do jakiegoś autokomisu.
2460 - Sprzedany 25.09.1989 roku do LZNS a następnie do Lublina jako 026.
2462 - Sprzedany 31.10.1988 roku jako IK280/A do MPK Poznań jako 2289.
2462 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2476 - Sprzedany 07.03.1990 roku jako IK280-A do MPK Ciechanów.
2480 - Sprzedany 29.11.1991 roku LZNS, następnie do MZK Zielona Góra jako 507, dalej do KPNA, a następnie do PKS Szczecin jako 80009.
Na dziś to by było na tyle.
2391(ex2655) - Sprzedany w 05.2002 roku do Sobiekurska.
2396 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2405 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2413 - Sprzedany w 10.2001 roku do KZNS a dalej do Meteoru jako 854.
2415 - Sprzedany 31.08.1989 roku do LZNS a dalej do PKS Grójec jako IK260 nr 20507.
2425(ex1236) - Sprzedany w 04.1989 rok WPKM Opole.
2427 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2430(ex94) - Sprzedany w 04.1989 rok WPKM Opole.
2443 - Sprzedany 01.09.1989 roku do LZNS a następnie do Lublina jako 041.
2446 - Sprzedany 28.10.1988 roku jako IK280/A do MPK Poznań jako 2276.
2454 - Sprzedany 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk.
2458 - Sprzedany we 09.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2459 - Sprzedany 29.10.1989 roku jako IK280/A do jakiegoś autokomisu.
2460 - Sprzedany 25.09.1989 roku do LZNS a następnie do Lublina jako 026.
2462 - Sprzedany 31.10.1988 roku jako IK280/A do MPK Poznań jako 2289.
2462 - Sprzedany w 08.2002 roku do ITS-u a dalej do Rosji.
2476 - Sprzedany 07.03.1990 roku jako IK280-A do MPK Ciechanów.
2480 - Sprzedany 29.11.1991 roku LZNS, następnie do MZK Zielona Góra jako 507, dalej do KPNA, a następnie do PKS Szczecin jako 80009.
Na dziś to by było na tyle.
Ja w moich zapiskach mam jeszcze takievip6744 pisze:Jeśli zaś chodzi o przegubowe wozy z Redutowej i dalsze losy to mam takie info u siebie:
2255 - sprzedaż w 10.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Lublin
2257 - sprzedaż we 09.2002 roku do ITS-u, a następnie do Rosji.
2270 - sprzedaż 29.02.1988 roku do MPK Włocławej jako Ikarus 280/A nr 15.
2302 - sprzedaż 09.11.1988 roku do MPK Poznań jako Ikarus 280/A nr 2291.
2308 - sprzedaż w 1991 roku do LZNS, a następnie do PKS Grójec pod numerem C10502.
2330 - sprzedaż w 03.1998 roku do JW Rembertów.
2335 - sprzedaż w 07.2002 rtoku do ITS-u, a następnie do Rosji.
2337 - sprzedaż 30.09.1987 roku do MPK Poznań jako Ikarus 280/A nr 2279.
2347 - sprzedany do Wydziału Prewencji KSP
2353 - Sprzedany jako pogotowie techniczne do MPK Gorzów Wielkopolski.
Dzięki za wykaz szkoleniówek i uśmiecham się o obsadę pogotów i itp
2422 > 2002 rok > TMMB Bydgoszcz
[ Dodano: |22 Paź 2009|, 2009 13:17 ]
Pozatym będę w miarę dodawania informacji o sprzedażach je uzupełniał o własne źródła jak i pomoc zagranicznych przyjaciół z Białorusi, Ukrainy i Rosji w kolejności dodawania przez Vipa.
2040ex2831 kasacja w 10.1993 roku po sfajczeniu
2044 w 2007 roku do Alfa Warszawa jako Elka skasowany w 2008 roku
2047ex2726 > jeździ i ma się dobrze
2061 > kasacja na przełomie 2007/2008 roku
2062 > żyje i ma się dobrze
2064ex2886 > kasacja w 1998 roku
2093 > kasacja w 1997 roku
2097 > kasacja w 2008 roku
2123 > w 1992 roku sprzedany do KPNA w 1993 roku kasacja
2140ex2975 > kasacja 1994 rok
2199 > odstawiony od 04.2009
2204 > kasacja w 1994 roku
2209 > w 1992 roku do KPNA w 1993 roku kasacja
2226 > żyje
2255 > kasacja w 1998 roku
2257 > kasacja w 2002 roku
2270 > żyje
2302 > żyje
2308 > kasacja w 1999 roku
2330 > kasacja w 2006 roku
2335 > kasacja w 2002 roku
2337 > kasacja w 1998 roku
2347 > kasacja w 2009 roku
2353 > żyje
2391ex2655 > kasacja w 2009 roku
2396 > kasacja w 2002 roku
2405 > kasacja w 2002 roku
2413 > kasacja w 2007 roku
2415 > kasacja w 1999/2000 roku
2425ex1236 > kasacja w 2003 roku
2427 > kasacja w 2002 roku
2430ex94 > kasacja w 2004 roku
2443 > kasacja w 1998 roku
2446 > kasacja w 1996 roku
2454 > kasacja w 1994 roku
2458 > kasacja w 2002 roku
2459 > kasacja w 1994 roku
2460 > kasacja w 1996 roku
2462 > kasacja w 2000 roku
2462 > kasacja w 2002 roku
2476 > kasacje w 1997 roku
2480 > kasacja w 2001 roku
[ Dodano: |22 Paź 2009|, 2009 13:17 ]
Pozatym będę w miarę dodawania informacji o sprzedażach je uzupełniał o własne źródła jak i pomoc zagranicznych przyjaciół z Białorusi, Ukrainy i Rosji w kolejności dodawania przez Vipa.
2040ex2831 kasacja w 10.1993 roku po sfajczeniu
2044 w 2007 roku do Alfa Warszawa jako Elka skasowany w 2008 roku
2047ex2726 > jeździ i ma się dobrze
2061 > kasacja na przełomie 2007/2008 roku
2062 > żyje i ma się dobrze
2064ex2886 > kasacja w 1998 roku
2093 > kasacja w 1997 roku
2097 > kasacja w 2008 roku
2123 > w 1992 roku sprzedany do KPNA w 1993 roku kasacja
2140ex2975 > kasacja 1994 rok
2199 > odstawiony od 04.2009
2204 > kasacja w 1994 roku
2209 > w 1992 roku do KPNA w 1993 roku kasacja
2226 > żyje
2255 > kasacja w 1998 roku
2257 > kasacja w 2002 roku
2270 > żyje
2302 > żyje
2308 > kasacja w 1999 roku
2330 > kasacja w 2006 roku
2335 > kasacja w 2002 roku
2337 > kasacja w 1998 roku
2347 > kasacja w 2009 roku
2353 > żyje
2391ex2655 > kasacja w 2009 roku
2396 > kasacja w 2002 roku
2405 > kasacja w 2002 roku
2413 > kasacja w 2007 roku
2415 > kasacja w 1999/2000 roku
2425ex1236 > kasacja w 2003 roku
2427 > kasacja w 2002 roku
2430ex94 > kasacja w 2004 roku
2443 > kasacja w 1998 roku
2446 > kasacja w 1996 roku
2454 > kasacja w 1994 roku
2458 > kasacja w 2002 roku
2459 > kasacja w 1994 roku
2460 > kasacja w 1996 roku
2462 > kasacja w 2000 roku
2462 > kasacja w 2002 roku
2476 > kasacje w 1997 roku
2480 > kasacja w 2001 roku
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
No więc beni liczę na kolejne uzupełnienie informacji, które podaję poniżej. Dziś przeguby z Ostrobramskiej, a te 2422 to mi zupełnie z głowy wyleciało wczoraj.
2503 - Sprzedaż w 01.1988 roku do MPK Grudziądz jako IK 280/A.
2509 - Sprzedaż 31.08.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Zamość jako IK 260 nr 242.
2521 - Sprzedaż 21.03.1988 roku do MPK Zamość jako IK 280/A.
2534 - Sprzedaż 22.09.1986 roku do LZNS, ale nie podjęto się żadnego remontu i skasowano go.
2537(ex1287) - Sprzedaż w 04.1989 roku do WPKM Opole na nr 422.
2566 - Sprzedaż 22.11.1988 roku do Wodociągów jako bodajże IK 280/A nr 5-200.
2568 - Sprzedaż 17.11.1988 roku do LZNS i podobnie jak 2534 kasacja.
2572 - Sprzedaż 31.01.1989 roku do LZNS i tam skasowany.
2573 - Sprzedaż 13.03.1990 roku do LZNS i tam skasowany.
2577 - Sprzedaż 23.02.1988 roku do MPK Skarżysko jako IK 280/A, a doczepa na garaż.
2578 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u, a dalej do Rosji.
2584 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u i nadanie numeru 47.
2593 - Sprzedaż 01.08.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja wozu.
2597 - Sprzedaż w 03.1982 roku do MPK Lublin i nadanie numeru 11700.
2601(ex2629) - Sprzedaż 13.03.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja.
2604(ex2632) - Sprzedaż 03.09.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja.
2606(ex2744) - Sprzedaż 31.10.1988 roku do MPK Poznań jako IK 280/A nr 2282.
2610 - Sprzedaż w 12.1989 roku do PKS Warszawa i nadanie numeru T90701.
2623(ex2843) - Sprzedaż 04.07.1988 roku do Wodociągów jako bodajże IK 280/A nr 5-184.
2624(ex2854) - Sprzedaż 09.03.1989 roku do MPK Poznań jako IK 280/A nr 2283.
Ponadto mam do Ciebie beni pytanie - jako wozy sprzedane na części zamienne po 2000 roku mam: 2040, 2078, 2081, 2093, 2094, 2171, 2182, 2183, 2191, 2222, 2224, 2250, 2292, 2296, 2311, 2312, 2326, 2332, 2333, 2337, 2369, 2421, 2450, 2485, 2494 - czy rzeczywiście wszystkie po wycofaniu z ruchu w MZA nigdzie nie jeździły dalej
2503 - Sprzedaż w 01.1988 roku do MPK Grudziądz jako IK 280/A.
2509 - Sprzedaż 31.08.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Zamość jako IK 260 nr 242.
2521 - Sprzedaż 21.03.1988 roku do MPK Zamość jako IK 280/A.
2534 - Sprzedaż 22.09.1986 roku do LZNS, ale nie podjęto się żadnego remontu i skasowano go.
2537(ex1287) - Sprzedaż w 04.1989 roku do WPKM Opole na nr 422.
2566 - Sprzedaż 22.11.1988 roku do Wodociągów jako bodajże IK 280/A nr 5-200.
2568 - Sprzedaż 17.11.1988 roku do LZNS i podobnie jak 2534 kasacja.
2572 - Sprzedaż 31.01.1989 roku do LZNS i tam skasowany.
2573 - Sprzedaż 13.03.1990 roku do LZNS i tam skasowany.
2577 - Sprzedaż 23.02.1988 roku do MPK Skarżysko jako IK 280/A, a doczepa na garaż.
2578 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u, a dalej do Rosji.
2584 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u i nadanie numeru 47.
2593 - Sprzedaż 01.08.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja wozu.
2597 - Sprzedaż w 03.1982 roku do MPK Lublin i nadanie numeru 11700.
2601(ex2629) - Sprzedaż 13.03.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja.
2604(ex2632) - Sprzedaż 03.09.1990 roku do LZNS i tam nastąpiła kasacja.
2606(ex2744) - Sprzedaż 31.10.1988 roku do MPK Poznań jako IK 280/A nr 2282.
2610 - Sprzedaż w 12.1989 roku do PKS Warszawa i nadanie numeru T90701.
2623(ex2843) - Sprzedaż 04.07.1988 roku do Wodociągów jako bodajże IK 280/A nr 5-184.
2624(ex2854) - Sprzedaż 09.03.1989 roku do MPK Poznań jako IK 280/A nr 2283.
Ponadto mam do Ciebie beni pytanie - jako wozy sprzedane na części zamienne po 2000 roku mam: 2040, 2078, 2081, 2093, 2094, 2171, 2182, 2183, 2191, 2222, 2224, 2250, 2292, 2296, 2311, 2312, 2326, 2332, 2333, 2337, 2369, 2421, 2450, 2485, 2494 - czy rzeczywiście wszystkie po wycofaniu z ruchu w MZA nigdzie nie jeździły dalej
Po 2000 roku wszystkie wozy sprzedawano z myślą o złomiarzach i tak tylko kilka wozów uchowało się przed palnikiem - a i tak z biegiem czasu już prawie wszystkie skasowali gdzieś na obczyźnie -
Te co wróciły gdzieś tam do ruchu -
2044, 2061, 2097, 2292, 2391, 2413, 2549, 2584, 2628, 2664, 2688, 2711, 2717, 2737, 3088
Ot tyle reszta co była sprzedana głównie w 2002, 2006, 2007, 2008, 2009 pojechała na złom celem przetopu.
Te co wróciły gdzieś tam do ruchu -
2044, 2061, 2097, 2292, 2391, 2413, 2549, 2584, 2628, 2664, 2688, 2711, 2717, 2737, 3088
Ot tyle reszta co była sprzedana głównie w 2002, 2006, 2007, 2008, 2009 pojechała na złom celem przetopu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dzięki beni. Ach ten 3088 - ale to była furka, chodził jak marzenie, do dziś go pamiętam.
A dziś kolejna część mojej opowieści o przegubach - tym razem właśnie apropos wozu 3088 wozy z Kleszczowej.
2636 - Sprzedaż w 01.1992 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
2660 - Sprzedaż 21.03.1991 roku do LZNS, a następnie do PKS Grójec pod nr C10503.
2705 - Sprzedaż 30.07.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
2716 - Sprzedaż w 03.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Włocławek pod nr 632.
2717 - Sprzedaż w 10.2004 roku gdzieś na Litwę.
2742 - Sprzedaż 30.07.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
Z Kleszczowej to tylko tyle. Jeśli ktoś czuje niedosyt to pisać - wrzucę jeszcze Inflancką.
A dziś kolejna część mojej opowieści o przegubach - tym razem właśnie apropos wozu 3088 wozy z Kleszczowej.
2636 - Sprzedaż w 01.1992 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
2660 - Sprzedaż 21.03.1991 roku do LZNS, a następnie do PKS Grójec pod nr C10503.
2705 - Sprzedaż 30.07.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
2716 - Sprzedaż w 03.1990 roku do LZNS, a następnie do MPK Włocławek pod nr 632.
2717 - Sprzedaż w 10.2004 roku gdzieś na Litwę.
2742 - Sprzedaż 30.07.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie skasowany.
Z Kleszczowej to tylko tyle. Jeśli ktoś czuje niedosyt to pisać - wrzucę jeszcze Inflancką.
Ja bym to 3310 i tak napisał, ale skoro już jest to jeden wózek z głowy mniej. No to czas na inflanckie sztuki przegubowe.
2755 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2782 - Sprzedaż 14.02.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie kasacja.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2804 - Sprzedaż 28.10.1991 roku do LZNS i tam prawdopodobnie kasacja.
2805 - Sprzedaż 28.07.1988 roku jako IK280/A, ale gdzie, to tego ja nie wiem.
2821 - Sprzedaż 10.06.1988 roku jako IK280/A do Poznania pod nr 2277.
2863 - Sprzedaż 06.07.1987 roku jako IK280/A do Poznania pod nr 2280.
2865 - Sprzedaż 31.07.1987 roku jako IK280/A, ale gdzie (chyba Gorzów Wlkp.).
2872 - Sprzedaż 10.03.1989 roku jako IK280/A do MPK Szczecin pod nr 195.
2877 - Sprzedaż 27.10.1987 roku jako IK280/A do MPK Kędzierzyn-Koźle pod nr 86.
2885 - Mam dwie sprzeczne informacje:
1) Kasacja 27.07.1988 roku
2) Przebudowa w 07.1987 roku na IK280/A
2889 - Sprzedaż 27.10.1987 roku, ale nie wiem gdzie.
2905 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS Radom.
2908 - Sprzedaż 27.05.1981 roku do WPK Gdańsk jako szkoleniowy o nr 52512, a potem na liniowy 26134.
Beni, pomóż z tym 2885 i jeśli masz info - a napewno masz - to napisz, co się działo dalej z pozostałymi wozami wypisanymi przeze mnie.
2755 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2782 - Sprzedaż 14.02.1990 roku do LZNS i tam prawdopodobnie kasacja.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2804 - Sprzedaż 28.10.1991 roku do LZNS i tam prawdopodobnie kasacja.
2805 - Sprzedaż 28.07.1988 roku jako IK280/A, ale gdzie, to tego ja nie wiem.
2821 - Sprzedaż 10.06.1988 roku jako IK280/A do Poznania pod nr 2277.
2863 - Sprzedaż 06.07.1987 roku jako IK280/A do Poznania pod nr 2280.
2865 - Sprzedaż 31.07.1987 roku jako IK280/A, ale gdzie (chyba Gorzów Wlkp.).
2872 - Sprzedaż 10.03.1989 roku jako IK280/A do MPK Szczecin pod nr 195.
2877 - Sprzedaż 27.10.1987 roku jako IK280/A do MPK Kędzierzyn-Koźle pod nr 86.
2885 - Mam dwie sprzeczne informacje:
1) Kasacja 27.07.1988 roku
2) Przebudowa w 07.1987 roku na IK280/A
2889 - Sprzedaż 27.10.1987 roku, ale nie wiem gdzie.
2905 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS Radom.
2908 - Sprzedaż 27.05.1981 roku do WPK Gdańsk jako szkoleniowy o nr 52512, a potem na liniowy 26134.
Beni, pomóż z tym 2885 i jeśli masz info - a napewno masz - to napisz, co się działo dalej z pozostałymi wozami wypisanymi przeze mnie.
2755 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
Wszystkie te wozy po remoncie były dwudrzwiowymi IK260
W swoich notatkach mam jeszcze
2513 ex 1309 sprzedany do Rapid-Bus
2865 został przerobiony na Pogotowie Techniczne i sprzedany MPK Ostrowiec Swiętokrzyski.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
Wszystkie te wozy po remoncie były dwudrzwiowymi IK260
W swoich notatkach mam jeszcze
2513 ex 1309 sprzedany do Rapid-Bus
2865 został przerobiony na Pogotowie Techniczne i sprzedany MPK Ostrowiec Swiętokrzyski.