O nowym rozkładzie jazdy KM i SKM w 2011 r.

Moderator: JacekM

kolejarz215
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 2010, 18:08
Lokalizacja: warszawa

Post autor: kolejarz215 » 22 lis 2010, 18:37

Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 12% rezerwy taboru EN57. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 5-7% rezerwy taboru EN57.
Obecny rozkład jazdy KM zawiera ponad 20% rezerwy dla EN57/EW60/EN71.
Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 11% rezerwę taboru ER75. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 0% rezerwy taboru ER75.
Niestety jest to nieprawda. Obecny rozkład to również 11% rezerwy ER75, z tym że w porze dziennej zapewniono odpowiedni czas na przegląd na Grochowie. Dlaczego Panowie z ZM nie chwalą się że w 1 wersji obiegów przez nich stworzonych tabor w ogóle nie pojawiał się na stacji macierzystej? To idzie nowoczesnosc...
Co zatem jest realizmem, czy 5-7% rezerwy czy 12% rezerwy, a może realizmem jest 0% rezerwy zamiast 11%?
Realizm to założenie przez ZM pociągu ze Skierniewic przez Warszawę, który jest na Zachodnim o godz. 8.02 w 1EN71. To jest chyba realizm magiczny.

pozdrawiam

podrozny113
Posty: 202
Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06

Post autor: podrozny113 » 22 lis 2010, 23:24

zofey pisze:
Warszawa-Siedlce:

Jak to ma się odbyć? Bo mi wychodzi że część będzie musiała być obsługiwana stale przez AKM. Duża część.
Może jednak obędzie się bez AKMów. Wydaje mi się, że w Siedlcach od nowego rozkładu będzie nocować 9 er75. Bardzo sensowne posunięcie (o ile sprawy obiegowo-przeglądowe nie budzą zastrzeżeń). Moim zdaniem będą odjeżdżać one z Siedlec kolejno: 3.45 (1ezt), 4.45 (2ezt), 5.45(2ezt), 6.45(2ezt), 7.33(1 ezt), 7.45(1ezt). Z wyjątkiem ostatniego zestawienie takie samo jak w tym rozkładzie ale jest też o 7.33 (skomunikowany z Hajnówką), który trochę odciąży tego z 7.45. Z pomocą przyjedzie również 8.22 (piętrus), który dodatkowo ściągnie grupę podróżnych z 8.45(1 er75). Pozostałe dwa pociągi z porannego szczytu pojadą na En57-tak jak teraz.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 23 lis 2010, 6:32

Nie wydaje mi się żeby rano pociąg odjeżdżający wcześniej zabierał ludzi z tego jadącego później. 7:45 nie da rady z jedną jednostką, w dwóch się stoi.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 lis 2010, 9:42

Te obiegi to trzeba sprawdzić, jak wyjdą tabelki... Ale faktycznie na to wskazuje, że cała flota Flirtowa nocowała by w Siedlcach. Pytanie - gdzie?
kolejarz215 pisze:Realizm to założenie przez ZM pociągu ze Skierniewic przez Warszawę, który jest na Zachodnim o godz. 8.02 w 1EN71.
Na pociągu na którym 2x71 może być mało :)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 23 lis 2010, 10:29

przewoz pisze:Te obiegi to trzeba sprawdzić, jak wyjdą tabelki... Ale faktycznie na to wskazuje, że cała flota Flirtowa nocowała by w Siedlcach. Pytanie - gdzie
6.45(2ezt), 7.33(1 ezt), 7.45(1ezt)
Nie chce mi się teraz po TK i DB - ale na te co wstawiłem, to na spokojnie z W-wy rano powinny na obrót przyjechać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 lis 2010, 14:10

Tylko na ten ostatni dojadą. Pierwszy Flirtowy skład z Warszawy do Siedlec dojeżdża o 7.37 (i to też chyba na zachodnim obrót z pierwszego siedleckiego może być). Ale jeżeli na prawdę dali po 70 minut na obrót, to ten skład nie pojedzie o tej godzinie...

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 23 lis 2010, 14:41

ilość torów widocznych z kładki w Siedlcach jest chyba aż nadto wystarczająca. Jednak wolałbym żeby 9 najlepszych jednostek stało w miejscu mniej narażonym na dewastację jednoczesną;)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 23 lis 2010, 17:07

przewoz pisze:Tylko na ten ostatni dojadą. Pierwszy Flirtowy skład z Warszawy do Siedlec dojeżdża o 7.37 (i to też chyba na zachodnim obrót z pierwszego siedleckiego może być). Ale jeżeli na prawdę dali po 70 minut na obrót, to ten skład nie pojedzie o tej godzinie...
Zawsze ktoś mądrzejszy w KM-ach może przerobić obiegi. I tak pewnie zrobią po paru odwołaniach pociągów z powodu defektów ezt typu EN57AKM
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 23 lis 2010, 18:36

Nie jest prawdą "rozpinanie i laczenie wszystkich obiegów sochaczewskich na grochowie" - po pierwsze od grudnia większość taboru w obiegach z szopy sochaczewskiej ma stanowić zmodernizowany AKM, co stanowi zmianę względem stanu obecnego (czyżby AKM po modernizacji miał niesprawne sprzęgi?), po drugie dzielenie/łączenie składów ma dotyczyć 4 par pociągów z ok. 30. 1/12 to nie wszystkie.
Sam kłamiesz i podam Ci sczegóły obiegów na sochaczewskie AKM-y jest 8 obiegów z czego 5 jest rwanych/ łączonych na Grochowie dokładnie są to obiegi 060, 061, 062, 065 i 066. Uważasz że numery obiegów są na DB albo na TK pamiętaj nie dyskutujesz z idotią od siebie z ZM więc nie wciskaj tutaj propagandy o 1/12 obiegów bo to jest 5/8 czyli więcej niż połowa.
Nie jest prawdą "Pusczaie 1 EZT na Radom w okolicach godziny 15". (swoja drogą niechlujne pisanie świadczy o braku szacunku dla interlokutora) - skład o tej porze jest wagonowy.
W pierwszej kolejności proszę abyś nie używał wyrazów których znaczenia nie znasz bo wbrew pozorom nie spowoduje to iż to co piszesz nabierze wiekszej wiarygodności. Co do tego 1 EZT na Radom, piszesz, że jest to nieprawada. Godzina fakt, że nie 15 ale o 14 pociąg 12241 obieg 6 grochowski, albo poranne pociągi z Radomia w 1 EZT 21234 Ob 8, poc. 21238 ob. 7. Dla podpowiedzi dodam, że pociagi obecnie kursujące w tych godzinach są to nieraz 4 wagony piętrowe nabite po dach. Rozumiem, że zmniejszamy popyt na radomskiej? Do tego żadnego obiegu w 3EZT na Skierniewicach, brak także uwzględnienia w obiegach EN71.
Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 11% rezerwę taboru ER75. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 0% rezerwy taboru ER75.

Co zatem jest realizmem, czy 5-7% rezerwy czy 12% rezerwy, a może realizmem jest 0% rezerwy zamiast 11%?
Propaganda, nieprawda, kłamstwo, jest rezerwa ER75. Jakbyś kolego choć troche na kolei popracował a szczególnie w KM-ach wiedziałbyś że rezerwa jest w taborze ER75 choćby z racji wykonywania drugiego i trzeciego poziomu utrzymania. Nie raz i nie dwa właśnie Flirty ratowały sytuację gdy brakło taboru to one wyjeżdzały aby ratować sytuację.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 lis 2010, 18:37

O nowym rozkładzie teraz w programie "Miejski reporter" w TVN Warszawa.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 24 lis 2010, 19:33

http://forum.gazeta.pl/forum/w,752,1190 ... Mazo_.html

Zacytuje tylko najciekawsze momenty:
Stanisław Biega z Zielonego Mazowsza nie zgadza się z zarzutami. - Nasz rozkład jest jak najbardziej realny. Problem w tym, że to Koleje Mazowieckie nie chcą, żeby coś się zmieniało. Wolą, żeby zostało po staremu - twierdzi. I podaje przykład: Zielone Mazowsze chciało, by szynobusy, które krążą między Sierpcem a Nasielskiem, nie musiały zbyt często zjeżdżać do odległej lokomotywowni w Tłuszczu (wtedy wożą powietrze). - Spółka przyjęła zasadę, że co 72 godziny szynobusy muszą przechodzić przeglądy kontrolne. To jest zupełnie niepotrzebne. Inni przewoźnicy, jak Przewozy Regionalne czy Arriva, robią przeglądy, ale po 72 godzinach pracy silnika - zauważa Stanisław Biega.
Panie Biega jeżeli posiadał by Pan elementarne informacje dotyczące taboru kolejowego wiedziałby Pan, że to nie spółka decyduje o czasie w jakim dokonuje sie przegląd tylko UTK zatwierdzając DTSU czyli dokumetacje technologiczna systemu utrzymania. I ciekawostka, KM-y zlożyły wniosek o zmianę cyklu poziomów utrzymania dla Vt-kó tylko UTK wydał odpowiedź odmowną.

Po za tym Pan Biega to jest niezły teoretyk, w praktyce idzie mu znacznie gorzej - niech przypomni sobie sytuację w wieczornym pociagu do Żyrardowa gdzie osobiście przekonał się o życzliwości podróżnych względem Zielonego Mazowsza i jego ankieterów.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 lis 2010, 20:10

W HAFASie jest już nowy rozkład (orientacyjny). Raczej ten sam co na DB.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 25 lis 2010, 22:21

Trochę mnie zmroziło. W soboty i niedziele z Wileńskiego mamy pociąg o 20:38 a potem o...22:08! Przez 1,5 h nie ma jak dojechać pociągiem do Ząbek (30 tys), Zielonki (19 tys), Kobyłki (20 tys) i Wołomina (40 tys) czyli w sumie do miejscowości gdzie mieszka grubo ponad 100 tys. osób! W godzinach szczytu pociągi jeżdżą co 5, 10 minut a tu nagle 90 minut...super
Obrazek

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 26 lis 2010, 7:11

W dzień powszedni macie w międzyczasie co pół godziny. Dziwne.

kamil
Posty: 75
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:39

Post autor: kamil » 26 lis 2010, 22:10

Ja już pisałem że na tłuszczańskiej ten rozkład jest gorszy od obecnego.Mam nadzieję że ktoś sięgnie po rozum do głowy,i trochę zmodyfikuje to co Stanisław Biega "wybiegał" w trakcie liczenia w połowie roku.To co przytoczył florekf to tylko ułamek tych idiotyzmów...

ODPOWIEDZ