Nie jest prawdą "rozpinanie i laczenie wszystkich obiegów sochaczewskich na grochowie" - po pierwsze od grudnia większość taboru w obiegach z szopy sochaczewskiej ma stanowić zmodernizowany AKM, co stanowi zmianę względem stanu obecnego (czyżby AKM po modernizacji miał niesprawne sprzęgi?), po drugie dzielenie/łączenie składów ma dotyczyć 4 par pociągów z ok. 30. 1/12 to nie wszystkie.
Sam kłamiesz i podam Ci sczegóły obiegów na sochaczewskie AKM-y jest 8 obiegów z czego 5 jest rwanych/ łączonych na Grochowie dokładnie są to obiegi 060, 061, 062, 065 i 066. Uważasz że numery obiegów są na DB albo na TK pamiętaj nie dyskutujesz z idotią od siebie z ZM więc nie wciskaj tutaj propagandy o 1/12 obiegów bo to jest 5/8 czyli więcej niż połowa.
Nie jest prawdą "Pusczaie 1 EZT na Radom w okolicach godziny 15". (swoja drogą niechlujne pisanie świadczy o braku szacunku dla interlokutora) - skład o tej porze jest wagonowy.
W pierwszej kolejności proszę abyś nie używał wyrazów których znaczenia nie znasz bo wbrew pozorom nie spowoduje to iż to co piszesz nabierze wiekszej wiarygodności. Co do tego 1 EZT na Radom, piszesz, że jest to nieprawada. Godzina fakt, że nie 15 ale o 14 pociąg 12241 obieg 6 grochowski, albo poranne pociągi z Radomia w 1 EZT 21234 Ob 8, poc. 21238 ob. 7. Dla podpowiedzi dodam, że pociagi obecnie kursujące w tych godzinach są to nieraz 4 wagony piętrowe nabite po dach. Rozumiem, że zmniejszamy popyt na radomskiej? Do tego żadnego obiegu w 3EZT na Skierniewicach, brak także uwzględnienia w obiegach EN71.
Rozkład jazdy 2010/11 made ZM zawiera 11% rezerwę taboru ER75. Obecny rj 2009/10 made KM zawiera 0% rezerwy taboru ER75.
Co zatem jest realizmem, czy 5-7% rezerwy czy 12% rezerwy, a może realizmem jest 0% rezerwy zamiast 11%?
Propaganda, nieprawda, kłamstwo, jest rezerwa ER75. Jakbyś kolego choć troche na kolei popracował a szczególnie w KM-ach wiedziałbyś że rezerwa jest w taborze ER75 choćby z racji wykonywania drugiego i trzeciego poziomu utrzymania. Nie raz i nie dwa właśnie Flirty ratowały sytuację gdy brakło taboru to one wyjeżdzały aby ratować sytuację.