: 11 gru 2010, 12:25
A nie możnaby po prostu marko80 zbanować?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
Ja bym jeszcze dodał: I kiedy 17 dojedzie na Tarchomin!Adam G. pisze:Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie.
Jakie żądania , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.Adam G. pisze:I po co wtedy taka linia? Ktoś wyraźnie zabrania Ci jej skasować, więc chcesz ją za wszelką cenę uwalić. Kategorycznie żądam pomiarów napełnień w 17 oraz 510 dla udowodnienia Twoich światłych teorii.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.
Mogę się zgodzić z tym, że 510 nie jest potrzebne, ale dopiero wtedy gdy 17 będzie kursowała np. w takcie 2-2 z 33, Swingów będzie trochę więcej i zostaną wpisane w rozkład, zaś jazda tramwajem po Jana Pawła nie będzie wiązała się z ciągłą obawą o to, gdzie dziś akurat będzie zatrzymanie i czy tramwaj, który przyjedzie, będzie mieć ogrzewanie. Gorszego ciągu tramwajowego niż JPII w naszym mieście chyba się znaleźć nie da.
A czemu akurat Anielewicza a nie R Babka?Dęboszczak pisze: Jakie żądania , no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce, w 17 tłoku nie ma.
Owszem, zobaczę. Oczywiście to zależy, o której godzinie tam pójdę...Dęboszczak pisze:no proszę, wyjdź na przystanek Anielewicza, zobaczysz 10 osób w solówce,
W godzinach 23:00-5:00, owszem, nie maDęboszczak pisze:w 17 tłoku nie ma.
Chyba nie do tego zbioru przydzieliłeśbartoni722 pisze:ZTM uwala dobre linie ([...] 517)
ale to bez sensu, natomiast przeguby na 510 są bardzo potrzebne, ludzie tym jezdza. Na siłe wpychanie wszystkich do źle działającego tramwaju nie ma sensu a takowym jest 17.Dęboszczak pisze:zapomnij o 510 przegubowym. prędzej zobaczysz co 30/30/30 na solówkach.marko80 pisze: ZTM juz teraz jest w stanie zapewnic obsługe przegubową na 510 bez zabierania taboru z jakiejkolwiek linii 4 przegubowe wtyczki z 509 + 4 brygady z Z-3 = dokładnie 8 brygad na 510, stalowa mogłaby to robic samodzielnie bez pomocy redutowej, ale ludzie z ZTMu maja swoja polityke wedle której z 17 masz sie przesiasc na 508 lub e-4 na metrze marymont i dlatego 510 nie musi byc przegubowe, choc od zawsze powtarzam ze to duzy błąd.
503 to nie jeździ do Śródmieścia?elijah pisze:510 nie należy likwidować!
510 należy podarować nowy (lub względnie nowy) użyteczny tabor, lepszy rozkład, może lepszą trasę. Niech ZTM nie odcina Tarchomina od Centrum!