214 z Nowodworów do S9 w Płudach

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 lut 2011, 13:52

bartoni722 pisze:Jak narazie linia powinna być obsługiwana Alpino, bo 7 osób to najwięcej przez te dwa przystanki. A z przesiadki maksymalnie korzysta 5 osób w DS.
No to przecież jeźdżą. Ale nie w takich porach jakbyś chciał (rano i wieczorem), bo brygady są łączone z 211. :p A BWLki z 516 obsługuje ITS, swoim 12m Manami. Tak?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 lut 2011, 14:50

Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...

A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27036
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lut 2011, 16:14

MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...

A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...
Tylko wiesz, to tak trochę jak argumentowanie, że "odnoga" południowo - wschodnia metra za 4 mld złotych musi powstać, bo wydaliśmy już 200 mln na dodatkową nawę stacji Stadion...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10679
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 lut 2011, 16:16

Glonojad pisze:Powiśle...
Masz na myśli Stadion, prawda?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27036
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lut 2011, 16:18

Oczywiście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 lut 2011, 16:29

Kwota tylko ciut mniejsza. :)

A z metrem oczywiście tak będzie.

kajo
Posty: 2853
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 27 lut 2011, 19:43

A ja uważam, że ta linia będzie dobrze zapełniona, ale pewnie za 2-3 lata, tak jak eLki. Takie linie dosyć długo się przyjmują, bo jeżdżą w nowej relacji do tej pory nie istniejącej, dlatego najpierw ktoś to musi przetestować, opowiedzieć komuś, ten ktoś to musi raz spróbować, znowu komuś powiedzieć, a to trwa.

eLki też na początku miały frekwencje w okolicach 0-3 osoby w porywach a teraz Na L-3 widziałem stojące osoby, w L-4 też potrafi być z 20 osób, szczególnie zaraz po przyjeździe pociągu.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ashir
Posty: 28117
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 lut 2011, 20:30

MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...
Dokładnie tj. mówiłem liczba 3 brygad nie zostaje zmieniona. A sytuacja do tej pory wygląda mniej więcej tak 2 brygady stoją na krańcu (po jednej na każdym) i jedna brygada jedzie między krańcami.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27036
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lut 2011, 23:07

MichalJ pisze:Kwota tylko ciut mniejsza. :)
Owszem, ale filozofia podobna. Skoro ta kolej jeździ rzadko i nieregularnie, to póki co za wcześnie jest, by do niej dowozić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11300
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 mar 2011, 20:36

MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...

A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...
Oczywiście, że lepiej mieć możliwość wyjechania 10 minut wcześniej niż trafiania minutę przed właśnie uciekającym pociagiem - a jak to jest w ramach brygad dotychczasowych lub z niewielką korektą, to już w ogóle super. Na pewno bardziej chciałoby mi się jechać pociągiem, gdybym wiedział, że ile się nie spóźni, to i tak na ten autobus będzie się czekać do 10 (średnio 5, czyli prawie nic) minut, a nie 20, bo właśnie pojechał.
ŁK

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 01 mar 2011, 23:51

Glonojad pisze:
Jarek pisze:Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
Jak nie utknie w korku. Wyjazd z Myśliborskiej na TMP będzie przeciążony, na Światowida lepiej nie będzie, bo niby czemu.
Oj z tego co słyszę, to nie będzie, bo to skrzyżowanie dla samochodów w relacji Myśliborska - Myśliborska/TMP będzie miało dużo większą przepustowość niż skrzyżowanie Myśliborska/Porajów na ciągu Myśliborskiej. Modlińskiej przecież nie zamykają i znacząco powinien osłabnąć ruch Myśliborską do Dorodnej - ... - Kowalczyka. Co do samej Światowida, to efekt będzie taki jak teraz - korkowała się Światowida, to kierowcy przerzucili się na Świderską (i tam stoją w korku - nieraz od Mehoffera). Dziwne to, gdyż Światowida jeździ się praktycznie bez korka, za to Świderską rano #-o
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 02 mar 2011, 20:17

tarantula01 pisze:to kierowcy przerzucili się na Świderską (i tam stoją w korku - nieraz od Mehoffera). Dziwne to, gdyż Światowida jeździ się praktycznie bez korka, za to Świderską rano
Dziwne? A niby dokad maja Swiatowida dojechac?
Mysliborska stoi bez ruchu do tego stopnia, ze 186, 503 i E-4 jada jeden przystanek (Mysliborska - Porajow) czasem ponad 10 min. Dalsze 10 min auta tocza sie do ronda z Obrazkowa a tam natrafiaja na tych ze Swiderskiej.
Natomiast na Swiatowida przed Modlinska stoisz praktycznie juz od Kerfura.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 02 mar 2011, 20:28

Wczoraj i dziś w godzinach popołudniowego szczytu miałem okazję być w okolicach Modlińskiej i zobaczyć kilka kursów 214 na skrzyżowaniu z Mehoffera, w których jechała jedna osoba lub sam kierowca (i to w obydwu kierunkach). Podczas, gdy każdy wóz w tym miescie jest podobno "na wagę złota" ZTM topi autobusy w linię, którą nikt nie jeździ. ](*,) Przecież te Many byłyby dużo lepiej wykorzystane np. na 118. Linię 214 - pomijając w ogóle sensowność jej istnienia - spokojnie mogą obsługiwać Soliny, Alpino lub Urbinetto.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8639
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 mar 2011, 22:20

Lipa pisze:Wczoraj i dziś w godzinach popołudniowego szczytu miałem okazję być w okolicach Modlińskiej i zobaczyć kilka kursów 214 na skrzyżowaniu z Mehoffera, w których jechała jedna osoba lub sam kierowca (i to w obydwu kierunkach).
:arrow: Ja byłem tam wczoraj po godzinie 15:00 (jechałem tam i z powrotem) i widziałem w 214 po 4-5 osób. Tyle, że większość z nich wsiadała na przystanku KLASYKÓW, aby dojechać do pętli PKP PŁUDY, a z powrotem wysiadali albo na przystanku FLETNIOWA i czekali na 152, albo jechali do KLASYKÓW. Jest to zatem tylko dowozówka w relacji Modlińska-Klasyków.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 04 mar 2011, 0:00

MZ pisze:Ja byłem tam wczoraj po godzinie 15:00 (jechałem tam i z powrotem) i widziałem w 214 po 4-5 osób. Tyle, że większość z nich wsiadała na przystanku KLASYKÓW, aby dojechać do pętli PKP PŁUDY, a z powrotem wysiadali albo na przystanku FLETNIOWA i czekali na 152, albo jechali do KLASYKÓW. Jest to zatem tylko dowozówka w relacji Modlińska-Klasyków.
Bogate mamy miasto, skoro dla przewiezienia 4-5 osób angażuje się 12-metrowe wozy, które kursują co 10 minut przez cały dzień. :>

ODPOWIEDZ