Moderator: Wiliam
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 lut 2011, 13:52
bartoni722 pisze:Jak narazie linia powinna być obsługiwana Alpino, bo 7 osób to najwięcej przez te dwa przystanki. A z przesiadki maksymalnie korzysta 5 osób w DS.
No to przecież jeźdżą. Ale nie w takich porach jakbyś chciał (rano i wieczorem), bo brygady są łączone z
211.

A BWLki z
516 obsługuje ITS, swoim 12m Manami. Tak?
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 27 lut 2011, 14:50
Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...
A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 lut 2011, 16:14
MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...
A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...
Tylko wiesz, to tak trochę jak argumentowanie, że "odnoga" południowo - wschodnia metra za 4 mld złotych musi powstać, bo wydaliśmy już 200 mln na dodatkową nawę stacji Stadion...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
KwZ
- Posty: 10679
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 27 lut 2011, 16:16
Glonojad pisze:Powiśle...
Masz na myśli Stadion, prawda?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 lut 2011, 16:18
Oczywiście.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 27 lut 2011, 16:29
Kwota tylko ciut mniejsza.
A z metrem oczywiście tak będzie.
-
kajo
- Posty: 2853
- Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
- Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec
Post
autor: kajo » 27 lut 2011, 19:43
A ja uważam, że ta linia będzie dobrze zapełniona, ale pewnie za 2-3 lata, tak jak eLki. Takie linie dosyć długo się przyjmują, bo jeżdżą w nowej relacji do tej pory nie istniejącej, dlatego najpierw ktoś to musi przetestować, opowiedzieć komuś, ten ktoś to musi raz spróbować, znowu komuś powiedzieć, a to trwa.
eLki też na początku miały frekwencje w okolicach 0-3 osoby w porywach a teraz Na L-3 widziałem stojące osoby, w L-4 też potrafi być z 20 osób, szczególnie zaraz po przyjeździe pociągu.
-
ashir
- Posty: 28117
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 lut 2011, 20:30
MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...
Dokładnie tj. mówiłem liczba 3 brygad nie zostaje zmieniona. A sytuacja do tej pory wygląda mniej więcej tak 2 brygady stoją na krańcu (po jednej na każdym) i jedna brygada jedzie między krańcami.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 27 lut 2011, 23:07
MichalJ pisze:Kwota tylko ciut mniejsza.
Owszem, ale filozofia podobna. Skoro ta kolej jeździ rzadko i nieregularnie, to póki co za wcześnie jest, by do niej dowozić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Łukasz
- Posty: 11300
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 01 mar 2011, 20:36
MichalJ pisze:Jeżeli się da jeździć 2x częściej bez zmiany liczby brygad, to znaczy, że głownie się stało...
A wobec robót na kolei i marnej pewnie punktualności pociągów jeżdżenie po prostu często zamiast prób trafiania na pociąg takie całkiem bez sensu nie jest...
Oczywiście, że lepiej mieć możliwość wyjechania 10 minut wcześniej niż trafiania minutę przed właśnie uciekającym pociagiem - a jak to jest w ramach brygad dotychczasowych lub z niewielką korektą, to już w ogóle super. Na pewno bardziej chciałoby mi się jechać pociągiem, gdybym wiedział, że ile się nie spóźni, to i tak na ten autobus będzie się czekać do 10 (średnio 5, czyli prawie nic) minut, a nie 20, bo właśnie pojechał.
ŁK
-
tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: tarantula01 » 01 mar 2011, 23:51
Glonojad pisze:Jarek pisze:Na razie nic nie wskazuje, by tramwaj mógł być konkurencyjny z 508. Autobus przyspieszony jadacy Myśliborską do TMP powinien być co najmniej o 5 minut szybszy.
Jak nie utknie w korku. Wyjazd z Myśliborskiej na TMP będzie przeciążony, na Światowida lepiej nie będzie, bo niby czemu.
Oj z tego co słyszę, to nie będzie, bo to skrzyżowanie dla samochodów w relacji Myśliborska - Myśliborska/TMP będzie miało dużo większą przepustowość niż skrzyżowanie Myśliborska/Porajów na ciągu Myśliborskiej. Modlińskiej przecież nie zamykają i znacząco powinien osłabnąć ruch Myśliborską do Dorodnej - ... - Kowalczyka. Co do samej Światowida, to efekt będzie taki jak teraz - korkowała się Światowida, to kierowcy przerzucili się na Świderską (i tam stoją w korku - nieraz od Mehoffera). Dziwne to, gdyż Światowida jeździ się praktycznie bez korka, za to Świderską rano

Tak dla warszawskiej obwodnicy
www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
-
sprokett
- Posty: 330
- Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05
Post
autor: sprokett » 02 mar 2011, 20:17
tarantula01 pisze:to kierowcy przerzucili się na Świderską (i tam stoją w korku - nieraz od Mehoffera). Dziwne to, gdyż Światowida jeździ się praktycznie bez korka, za to Świderską rano
Dziwne? A niby dokad maja Swiatowida dojechac?
Mysliborska stoi bez ruchu do tego stopnia, ze 186, 503 i E-4 jada jeden przystanek (Mysliborska - Porajow) czasem ponad 10 min. Dalsze 10 min auta tocza sie do ronda z Obrazkowa a tam natrafiaja na tych ze Swiderskiej.
Natomiast na Swiatowida przed Modlinska stoisz praktycznie juz od Kerfura.
-
Lipa
- Posty: 1513
- Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54
Post
autor: Lipa » 02 mar 2011, 20:28
Wczoraj i dziś w godzinach popołudniowego szczytu miałem okazję być w okolicach Modlińskiej i zobaczyć kilka kursów 214 na skrzyżowaniu z Mehoffera, w których jechała jedna osoba lub sam kierowca (i to w obydwu kierunkach). Podczas, gdy każdy wóz w tym miescie jest podobno "na wagę złota" ZTM topi autobusy w linię, którą nikt nie jeździ.
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Przecież te Many byłyby dużo lepiej wykorzystane np. na 118. Linię 214 - pomijając w ogóle sensowność jej istnienia - spokojnie mogą obsługiwać Soliny, Alpino lub Urbinetto.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8639
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 03 mar 2011, 22:20
Lipa pisze:Wczoraj i dziś w godzinach popołudniowego szczytu miałem okazję być w okolicach Modlińskiej i zobaczyć kilka kursów 214 na skrzyżowaniu z Mehoffera, w których jechała jedna osoba lub sam kierowca (i to w obydwu kierunkach).

Ja byłem tam wczoraj po godzinie 15:00 (jechałem tam i z powrotem) i widziałem w 214 po 4-5 osób. Tyle, że większość z nich wsiadała na przystanku KLASYKÓW, aby dojechać do pętli PKP PŁUDY, a z powrotem wysiadali albo na przystanku FLETNIOWA i czekali na 152, albo jechali do KLASYKÓW. Jest to zatem tylko dowozówka w relacji Modlińska-Klasyków.
-
Lipa
- Posty: 1513
- Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54
Post
autor: Lipa » 04 mar 2011, 0:00
MZ pisze:Ja byłem tam wczoraj po godzinie 15:00 (jechałem tam i z powrotem) i widziałem w 214 po 4-5 osób. Tyle, że większość z nich wsiadała na przystanku KLASYKÓW, aby dojechać do pętli PKP PŁUDY, a z powrotem wysiadali albo na przystanku FLETNIOWA i czekali na 152, albo jechali do KLASYKÓW. Jest to zatem tylko dowozówka w relacji Modlińska-Klasyków.
Bogate mamy miasto, skoro dla przewiezienia 4-5 osób angażuje się 12-metrowe wozy, które kursują co 10 minut przez cały dzień.
