Strona 13 z 16

: 31 maja 2013, 13:21
autor: pawcio
Może pętla nie będzie w pełni otwarta?

: 31 maja 2013, 13:27
autor: ashir
A co się stało na Doroszewskiego, że nagle Z-9 zostało zawieszone? :-k

: 31 maja 2013, 13:34
autor: Konrad75
Podejrzewam, że przygotowują skrzyżowanie Lazurowej z Doroszewskiego do ( "częściowego" ) otwarcia ronda. A nagłe zamknięcie Doroszewskiego może wynikać z niewłaściwego obiegu informacji między firmami. :-k

[ Dodano: Pią 31 Maj, 2013 15:05 ]
pawcio pisze:Może pętla nie będzie w pełni otwarta?
No i mamy wytłumaczenie:
Komunikat ztm pisze: Ze względu na ograniczoną przepustowość sygnalizacji świetlnej na lewoskręcie z ul. Górczewskiej w ul. Lazurową, utrzymana zostaje dotychczasowa trasa objazdowa linii 190.
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3440&l=1

: 31 maja 2013, 18:45
autor: ashir
Jeśli dobrze zrozumiałem to chyba obecna trasa zostanie przyjęta jako stała? ;/ A w ogóle to Z-9 już jeździ i będzie jeździło dłużej niż planowo, bo remont trochę się przedłużył.

: 31 maja 2013, 18:54
autor: Konrad75
Wydaje mi się, że ta objazdówka 190 będzie obowiązywać do zakończenia robót, a raczej oddania do ruchu całego ronda. ZMID pisze na swoej stronie, że planują się z tym uporać do końca czerwca.

http://www.zmid.waw.pl/index.php?id=24& ... c142ae685c

: 31 maja 2013, 23:49
autor: patryk148
szkoda, że nie ma tramwaju na Powstańców Śląskich. wtedy 190 można przetrasować na Człuchowska - Lazurowa - Szeligowska - Połczyńska - KAROLIN, a 112 skrócić do CHOMICZÓWKI. chociaż 190 można już teraz zrobić a ze 112 manewrować jakoś (np. połączyć ze 184, ale trasa jakby przydługa).

: 01 cze 2013, 23:26
autor: MZ
ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
:arrow: Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?

: 02 cze 2013, 0:45
autor: Tyrystor
MZ pisze:
ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
:arrow: Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?
02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy :P )

: 02 cze 2013, 9:37
autor: Jelcz4755
Tyrystor pisze: 02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy :P )
Chyba nie o to chodziło =P~

Myślę, że żadna linia tamtędy jednak nie będzie jechała regularnie, gdyż nie ma to sensu. Jakie tu mogą być warianty? Albo jakaś podmiejska ze Starego Bemowa do Babic (ale po co?) albo... no właśnie, albo co?!

: 02 cze 2013, 11:25
autor: MZ
Tyrystor pisze:02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy)
:arrow: "Stały" a "na stałe" to nie to samo. W przypadku tego pierwszego numeracja nie ma żadnego znaczenia.

: 02 cze 2013, 11:56
autor: Solaris U10
Wydaje mi się, że przystanki tymczasowe w stałych (powtarzalnych) lokalizacjach, czyli pewnie niewymagających sporządzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, dostają numery z zakresu 0x. Tak było na przykład z przystankami Park Młociński przed uruchomieniem wspólnego biletu na "Ł".

: 02 cze 2013, 12:26
autor: Georg
A Park Młociński to nie był uruchamiany dla linii 800?

: 02 cze 2013, 15:26
autor: Emyl
Solaris U10 pisze:Wydaje mi się, że przystanki tymczasowe w stałych (powtarzalnych) lokalizacjach, czyli pewnie niewymagających sporządzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, dostają numery z zakresu 0x. Tak było na przykład z przystankami Park Młociński przed uruchomieniem wspólnego biletu na "Ł".
Dokładnie tak. Tam jest normalna infrastruktura, więc przystanek nie jest tymczasowy. Tymczasowo to jest tylko uruchomiony, ponieważ normalnie nie ma potrzeby wykorzystywania go.

: 17 cze 2013, 14:38
autor: Kosiniak
Przyznam szczerze, że nie pamiętam, gdzie była toczona dyskusja od podziale 154, więc wrzucam tu i proszę o ewentualne przeniesienie.

Jakiś cwaniaczek z ZTM odpisał na moje pytanie dotyczące skrócenia 154, gdzie podkreśliłem, iż do Dw. Zachodniego(Jerozolimskie) to musi dojeżdżać, gdyż jest to podstawą tej linii (moim zdaniem).

ODP: Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie. Efektem tego jest np. fakt, że na ciągu ul. 1 Sierpnia, gdzie linia ta jest linia główną i zapewnia podstawową obsługę komunikacyjną, występują długotrwałe przerwy w kursowaniu, powodujące znaczne trudności dla pasażerów (jedyną alternatywą jest kursująca rzadko linia 306 obsługiwana małymi autobusami). Ponadto proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli na lepsze dowiązanie komunikacyjne Bemowa i Woli do Dw. Zachodniego, z pominięciem korkującego się przejazdu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia. Obecne duże wykorzystanie przez pasażerów linii 103 – jedynej obsługującej Dworzec Zachodni i kursującej od strony ul. Tunelowej – potwierdza, że istnieje zapotrzebowanie na dowozy do tego dworca od strony północnej.

W moim mniemaniu los kolejnej dobrej linii na Bemowie przesądzony - oczywiście dostałem przypomnienie o wspaniałym 105 i jego wysokiej częstotliwości.

: 17 cze 2013, 14:41
autor: fik
Dobrej linii? :lol: