Most Północny - nasze przewidywania

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 gru 2011, 23:45

A na czym mam się opierać? A nawet jeśli jest korek (nieujęty w rozkładzie :P ), to zakładam, że tyle samo doda 404 i 186 na Prymasa czy też 4xx i 1xx na Tarchominie, i różnica pozostanie stała.
Tak i nie. Ale jest to zmienna zależna od tylu czynników, że chyba nie będziesz w stanie zbudować wzoru :p Jeśli 404 będzie stało w korku na wysokości słupka przystankowego to nic nie zyska nie otwierając przy nim drzwi. Z kolei może zyskać np. przy Maczka, mogąc jechać bez zatrzymania na światłach na górze, jak 186 - ale to też zależy od kierowcy - jeden pojedzie tak, drugi inaczej i bądź tu mądry...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

krokodyl
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2011, 14:02

Post autor: krokodyl » 07 gru 2011, 23:50

KwZ pisze:Po co? Zresztą, to sprawa drugorzędna i można zastosować i tak. Chociaż myślałem, że 133 dowozi do E-8 na Mehoffera i to może mniej-więcej zostać.
Generalnie chodzi mi oto, aby mieszkańcy tamtych rejonów mieli bezpośredni dostęp do tramwajów na Żeraniu. Ale zapomniałem, że ta linia kursuje co 20 minut w szczycie, więc o czym my tu gadamy :D Ale z drugiej strony można to jakoś skoordynować z 302, albo po prostu mieszkańcom zafundujemy kolejną przesiadkę O-)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2011, 23:52

:arrow: Jakie są plany odnośnie organizacji komunikacji w samym węźle Młociny? Jeśli Modlińska to korek-stolec, to pewnie skręt TMP -> Kasprowicza też będzie wielkim korkiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

krokodyl
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2011, 14:02

Post autor: krokodyl » 07 gru 2011, 23:57

A na tym P+R to samochody się w ogóle pomieszczą?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 gru 2011, 0:05

Nie, ale to niemal już ma miejsce.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 gru 2011, 0:08

KwZ pisze:Rozumiem także, że sama Obrazkowa nie stoi?

[ Dodano: |7 Gru 2011|, 2011 23:41 ]
Czekaj, ludzie nie jeżdżą ul. Porajów, tylko Świderska się kończy (i jest przejezdna) do samego ronda z Obrazkową? Co akurat poprzednie pytanie zostawia w mocy.
Zaraz, jakie rondo, jaka Obrazkowa?!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 gru 2011, 0:12

Ta tutaj? 8-(
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 gru 2011, 0:14

No i gdzie to rondo na końcu Świderskiej? I co ma na Obrazkowej stać, skoro nie ma ona wyjazdu na Modlińską?

Chyba że tam się znowu coś pozmieniało? :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 gru 2011, 0:21

Wjazd na Modlińską.

[ Dodano: |8 Gru 2011|, 2011 00:22 ]
Rondo to skrzyżowanie Obrazkowej (E), Świderskiej (W) i Myśliborskiej (N i S).

[ Dodano: |8 Gru 2011|, 2011 00:27 ]
Czekaj, raczej faktycznie nie ma tego wjazdu z Obrazkowej na Modlińską. Przepraszam za zamieszanie #-o
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 09 gru 2011, 0:20

Ja też się na to nabrałem, zanim nie przyjrzałem się dobrze projektom. Niby ZMID nawet to ogłosił, zamykając jakiś czas temu Obrazkową, że przejazd nią nie wróci, ale byłem przekonany, że będzie możliwość dojazdu jakąś boczną jezdnią trasy mostowej. Dziwne to trochę. Zwłaszcza w drugą stronę może być ciężko, bo wychodzi na to, że do najstarszej części tarchomińskich osiedli bezpośrednio z Modlińskiej prowadzi tylko jeden dojazd przez ul. Światowida.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 gru 2011, 9:46

Pewnie dzielnica nie chciała mieć wjazdu na węzeł, jak Bemowo. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 gru 2011, 12:08

Może nie potrzebuje? Światowida > Modlińska, wg sproketta, się nie korkuje, a będzie jeszcze jeden wyjazd przez Winnicę. I możliwość wyjazdu przez TMP.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 09 gru 2011, 15:06

Bastian pisze:
sprokett pisze:Czemu piszesz ewidentną nieprawde?
Pracowałeś (podobnie jak ja w ZTM), wiec powinieneś wiedzieć, że chodzilo o mieszkańców z okolic ZP Os.Potok oraz Wspolnoty Mieszkaniowej "Elbląska".
Postulatów o PKP Koło z T-mina było faktycznie kilka (jak pisałem, też bym tam zatrzymał 404), ale nie pamiętam choćby jednego o pozostałe przystanki!
Biorąc pod uwagę, że równocześnie nie spędziliśmy tam ani jednego dnia, twoje założenie, że wiesz wszystko (albo że ja powinienem wiedzieć wszystko z czasu, kiedy siedziałeś tam ty) jest co najmniej dziwne.
Który Sąd wlepia karę odsiadki w ZTMie? :D
Łukasz pisze:IMO akurat 133 to powinno pojechać na Metro Młociny, ma całkiem niezłą trasę do tego, tylko jak zrobić, żeby nie jeździli nim Tarchominianie!
:idea: Nie puszczać trasą przez Tarchomin, Grrrr.
osa pisze:Powoli, proszę, z tym skracaniem 510. Ta linia musi zostać przynajmniej na odcinku do Arkadii, bo jest tu dobrze wykorzystywana.
Tak.
osa pisze:Ja uważam jednak, że 511 powinno podjeżdżać do Metra Młociny, odbierając pasażerów z siedemsetek legionowsko-jabłonnowskich i zapewniając szybszy transport do metra (na pierwszą stację) mieszkańcom Dąbrówki.
Przyjeżdżającym siedemsetkami od strony Nieporętu + innym wsiadającym przy Konwaliowej do metra zostałoby właśnie 510, 503 (fakt, że gorzej to wygląda w drodze powrotnej, ale za priorytet uważam szczyt poranny) i jeszcze jedna linia.
511 jadące do Młocin+przesiadka+metro do Marymontu to jest dłużej niż 511 do Marymontu+przesiadka w metro. W ogóle oddanie mostu Północnego i skierowanie linii do metra Młociny powoduje, że ... ludzie sumarycznie będą do Centrum jechać dłużej i wcale nie bardziej niezawodnie w stosunku do obecnych tras autobusowych.
sprokett pisze:Mnie raczej martwi co innego, bo przy zalozeniu, ze 404 na skroty przez t-min i bez licznych przystankow na trasie, jest na ochocie tylko 5 min wczesniej niz 186, to cos tu jest grubo nie tak (albo rozklad 186 to wielka "nierealna"pardubicka, albo rozklad 404 to kondukt pogrzebowy).
To drugie, bo popatrz na rozkład jazdy 186 i 503 na odcinku Mehoffera - Konwaliowa: 2 minuty różnicy.
KwZ pisze:
sprokett pisze:mysliborska stoi od swiatowida do obrazkowej.
swiderska stoi od polowy pomiedzy swietoslawskiego a porajow do obrazkowej.
A ja sobie zapamiętałem Tarchodwory jako niemające wewnętrznych korków (dopiero na skrzyżowaniu z Modlińską) 8-( W takim razie wszelkie próby koordynacji 1xx z 3xx odpadają i 3xx traci rację bytu. Ała :placze:
Otwarcie mostu Północnego spowoduje odkorkowanie odcinka Porajów - TMP (ew. TMMS-C) i co za tym idzie pozostała część Myśliborskiej powinna się odkorkować. Na most jest także wjazd od Świderskiej (z południa), więc też na Świderskiej powinno być luźniej niż teraz. No i nie wszyscy kierowcy jadący teraz Mysliborską, pojadą TMP - część dalej będzie jechać w kierunku Konwaliowej i tam na Modlińską, co w świetle udrożnienia Modlińskiej na odc. TMP - Grota (po oddaniu TMP) karze myśleć, ze jadący teraz "skrótem przez Myśliborską" nie będą kombinować, tylko pojadą Modlińską. Finalnie autobusy na Myśliborskiej nie powinny jechać w megakorku.

Co do braku relacji Myśliborska - TMP (w stronę Modlińskiej), to za małe odległości międzywęzłowe (przeplatanie) + niweleta TMP spowodowały, że tych relacji nie ma.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 gru 2011, 15:15

tarantula01 pisze:511 jadące do Młocin+przesiadka+metro do Marymontu to jest dłużej niż 511 do Marymontu+przesiadka w metro.
Pod względem przesiadek, to Młociny są równie beznadziejne (szczególnie dla tramwajów), co i Marymont.
Zastanawia mnie natomiast dosyć mocno samo to, jak zostanie rozwiązana kwestia dowozu ciągu Modlińskiej do metra... :-k
tarantula01 pisze:W ogóle oddanie mostu Północnego i skierowanie linii do metra Młociny powoduje, że ... ludzie sumarycznie będą do Centrum jechać dłużej i wcale nie bardziej niezawodnie w stosunku do obecnych tras autobusowych.
Ale za to pozwoli uwolnić całkiem sporo brygad - szczególnie za parę lat, jak tramwaj do Winnicy dotrze. :-k
tarantula01 pisze:karze
Każe ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 gru 2011, 15:45

tarantula01 pisze:511 jadące do Młocin+przesiadka+metro do Marymontu to jest dłużej niż 511 do Marymontu+przesiadka w metro.
Skoro tak twierdzisz...
tarantula01 pisze:Otwarcie mostu Północnego spowoduje odkorkowanie odcinka Porajów - TMP (ew. TMMS-C) i co za tym idzie pozostała część Myśliborskiej powinna się odkorkować. Na most jest także wjazd od Świderskiej (z południa), więc też na Świderskiej powinno być luźniej niż teraz. No i nie wszyscy kierowcy jadący teraz Mysliborską, pojadą TMP - część dalej będzie jechać w kierunku Konwaliowej i tam na Modlińską, co w świetle udrożnienia Modlińskiej na odc. TMP - Grota (po oddaniu TMP) karze myśleć, ze jadący teraz "skrótem przez Myśliborską" nie będą kombinować, tylko pojadą Modlińską. Finalnie autobusy na Myśliborskiej nie powinny jechać w megakorku.
W sumie dla koordynacji 1xx NwD->MM z 3xx Tar->MM i tak się liczy odcinek Nowodwory - Tarchomin.
Wolfchen pisze:Zastanawia mnie natomiast dosyć mocno samo to, jak zostanie rozwiązana kwestia dowozu ciągu Modlińskiej do metra... :-k
Padały tutaj propozycje skoordynowanych ( :-k ) 511+510, ja rzuciłem hipotezę do dyskusji: zamiana 510 na 516.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Zablokowany