Takie wygibasy tam porobili (przynajmniej w kierunku południowym), że może trzeba było czekać na organizację ruchu. Ostatnio i tak jakiś wycieczkowy mnie prawie zmiótł z prawego pasa, bo nie chciało mu się ruszać kierownicą, będąc na środkowym.MichalJ pisze:Robione są zatoczki na przystankach Pomnik Sapera. Szkoda, że dopiero teraz, dwa sezony przeleciały, w tym długotrwałe zamknięcie przystanków Torwar. A miało być "za tydzień"...
Nowe przystanki (planowane)
Moderator: Wiliam
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27023
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zawsze uruchomienie przystanku wymaga zmiany organizacji ruchu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przy pomniku Sapera żadnych wygibasów nie widzę.
Jechałem w niedzielę. Nie było żadnych wygibasów, tylko słupki między prawym pasem a rozgrzebaną zatoczką.
Zwężony środkowy pas i przesunięta lewa granica prawego. Ale niewykluczone że linie porwał deszcz.
ŁK
-
- Posty: 4446
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ktoś chyba bardzo nie lubi mieszkańców Siekierek. Po kuriozalnym projekcie poszerzenia Bartyckiej, wdrażany jest właśnie inny, wcale nie lepszy. Budowana ulica Batalionu AK "Bałtyk", mimo że raczej nie ma pełnić roli tranzytowej, jest dwujezdniowa i posiada dwa pasy w każdą stronę, co jednak nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że mimo tego ktoś uparł się żeby zrobić zatoczkę przystankową na południowym wylocie skrzyżowania Bluszczańskiej i Batalionu AK "Bałtyk". Autobus będzie przez to podjeżdżał do niezbyt chodnika sąsiadującego bezpośrednio ze ścieżką rowerową. Dzięki temu, prawie niemożliwe będzie ustawienie tam wiaty przystankowej, a dodatkowo każdy element infrastruktury przystanku będzie dość istotnie utrudniał życie pieszym. Jak na infrastrukturę wybudowaną w 2020 roku, to tragedia.
O ile mi wiadomo, ulica Batalionu AK "Bałtyk" jest dwujezdniowa, bo ma nią przebiegać linia tramwajowa przez planowany Miejski Park Technologiczny do EC Siekierki.
SISKOM może i ma parę nieaktualnych planów, w tym chyba także trasę tramwaju na Gocław, ale nie kojarzę żeby ktokolwiek kiedykolwiek powiedział, że plany przedłużenia tramwaju na Gagarina idą do śmietnika (zresztą nawet, gdyby tak było, to nikt by tego głośno nie powiedział), czekają więc na realizację w przyszłości™. Zresztą wydzielony buspas kończy się na skrzyżowaniu alei Polski Walczącej z ulicą Batalionu AK "Bałtyk", więc zgadzałoby się to z planami przedłużenia linii tramwajowej (o tyle, o ile może się zgadzać z jakąkolwiek logiką budowanie wydzielonego buspasa dla jednej linii co kwadrans, by utrzymywać rezerwę na tramwaj, ale zarazem niepołożenie torów, co oznacza, że jak tramwaj powstanie, to ten rezerwowy buspas trzeba będzie rozkopać).