Strona 13 z 137

: 26 sie 2012, 20:20
autor: Lonik
Nastąpi roszada na wszystkich obiegach S2 i S3.

Planowane rozdysponowanie taboru od 3 IX.

: 26 sie 2012, 21:46
autor: kubaS1
żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-

w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą

: 26 sie 2012, 21:57
autor: ashir
A w przypadku SKMki to nie działa zasada, że jak gorszy skład wyjedzie za lepszy (nowocześniejszy) to należy się kara ze strony ZTMu? ;-) Bo wtedy rezerwa Impulsowa i planowe wpuszczanie do ruchu 14WE byłoby sensowne.

: 26 sie 2012, 22:29
autor: kubaS1
jeśli tak jest to zasada ta jest zupełnie bez sensu. No ale cóż...

: 26 sie 2012, 22:42
autor: MeWa
ashir pisze:Bo wtedy rezerwa Impulsowa i planowe wpuszczanie do ruchu 14WE byłoby sensowne.
Ale jeśli obieg jest na 14WE, to przecież SKM nie będzie płacić kary za wysyłanie cały czas lepszego składu...

: 26 sie 2012, 23:13
autor: kubaS1
Idąc tym tropem SKM mogłoby 'planowo' dać 7x 14we na S1 żeby nie zapłacić nigdy żadnej kary, ale to przecież bez sensu. Po coś się te obiegi układa.

Ale powiedzcie, czy stan rzeczywisty obiegów pokrywa się z planem?

: 27 sie 2012, 0:48
autor: VLnt7
kubaS1 pisze:żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-

w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą
Dwa słowa: ... no dobra, pięć. Szybka Kolej Miejska w Warszawie.
2 lata temu: S1 - 1*EN57, S2 - 14WE, 2*19WE, S9 - obsługa KM
Rok temu: S1 - EN57, 14WE, rzadziej 19WE, S2 - 27WE, 19WE, S9 - 27WE
Dostrzegam schemat priorytetów. Odwrotnie proporcjonalny do... a, nieważne.

: 27 sie 2012, 6:54
autor: kubaS1
Rzeczywiście ciężko tego nie zauważyć.
Ale w sumie 2x14we i tak jest dłuższe niż Impuls. Gorzej jak podstawią skład pojedynczy....

: 27 sie 2012, 14:22
autor: marcin89
Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)

: 27 sie 2012, 15:18
autor: VLnt7
marcin89 pisze:Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)
No, cholernie wysokie te perony. Aż potrzebna jest drabina, żeby zejść do elfa, bo jeśli ot tak wskoczymy, to połamiemy sobie wszystkie kości.

A tak przy okazji:
Obrazek

: 27 sie 2012, 15:37
autor: Nxo
marcin89 pisze:Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)
szczególnie w Falenicy gdzie do podłoga elfa jest niewiele niżej niż peron :(
a do 14 i 19 trzeba drabiny /tak jak to napisał kolega VLnt7/ żeby wejść


VLnt7 z kiedy to zdjęcie ??

: 27 sie 2012, 16:18
autor: VLnt7
27 października 2011.
sauce

: 28 sie 2012, 10:45
autor: Nxo
Dzis coś w obiegach na S1 się pozmieniało

Albo jakaś awaria albo planowe przesunięcie

Codziennie jeżdżę 27 we o 8:16 z otwocka
późniejsze obiegi to
2x19WE
1x35WE
1x27WE
2x14WE
XXX
XXX

a dziś
o 9:16 z otwocka było 27 WE
a później to
2x19WE
1x27WE
1x27WE
1x27WE
i reszty nie widziałem

: 28 sie 2012, 12:05
autor: VLnt7
Dzisiaj po trójce elfików jest prawdopodobnie 107+108.
Ostatni z tej trójki zaliczył opóźnienie, dopiero wyjechał. Około 16 minut.

: 28 sie 2012, 13:48
autor: kubaS1
widziałem 505 jadące do Otwocka