Strona 13 z 16

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 03 lut 2014, 0:06
autor: Wolfchen
Problem w tym, że kolej to naczynia połaczone... Obiegi, mijanki, skomunikowania... Jakkolwiek zmiany w regionalnych można stosunkowo łatwo opracować, to drobne zmiany w międzywojewódzkich uwalniają istne domino.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 03 lut 2014, 1:27
autor: bepe
Ale istnieją pewne priorytetowe relacje, pod które ustawia się wszystko inne. Dlatego pociągi z wawy do Poznania odjeżdżają zawsze (?) w tej samej minucie. I ta minuta jest w każdym rozkładzie inna, a w dodatku przesuwa się pociągi raz godzinę później, a raz godzinę wcześniej. Jeśli np. linie Warszawa-Poznań, Warszawa-Kraków i Warszawa-Gdańsk uważamy za priorytetowe, to zmiany na innych liniach powinny być układane tak, aby nie zaburzać rozkładów właśnie na tych głównych liniach (że da się tak zrobić świadczy fakt, że w końcu udało się wprowadzić takt, czyli da się do jednej linii dostosować rozkłady innych pociągów).

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 03 lut 2014, 8:27
autor: JacekM
Naprawdę uważasz, że utrzymanie jednakowego taktu na magistralnych liniach przez 5 lat (w dobie ciągłych zamknięć, otwarć, modernizacji, etc.) jest realne? I wprowadzenie taktu to nie jest osiągnięcie z 2014 - spojrzałem sobie na losową cegłę sprzed 10 lat i widzę idealny takt na CMK - odjazdy z Centralnego o pełnej godzinie w kierunku Katowic, pięć minut po pełnej godzinie w kierunku Krakowa. Nie mówiąc o Legendarnym Przedwojennym Takcie na liniach podmiejskich wokół Warszawy.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 03 lut 2014, 9:11
autor: KwZ
Utrzymanie taktu - jednakowych następstw - przynajmniej w dobrym przybliżeniu powinno być priorytetem. Natomiast globalne przesunięcie wszystkich pociągów na linii jest stosunkowo proste.

Fiku, szacunkowo ile roboczodni kosztuje ułożenie nowego rozkładu? Czy nie daje się tego oddzielić od bieżących zamknięć?

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 03 lut 2014, 9:37
autor: fik
KwZ pisze:Natomiast globalne przesunięcie wszystkich pociągów na linii jest stosunkowo proste.
Tak długo, jak ta linia nie ma połączeń z innymi liniami.
Fiku, szacunkowo ile roboczodni kosztuje ułożenie nowego rozkładu? Czy nie daje się tego oddzielić od bieżących zamknięć?
To już jest oddzielone.
Harmonogram opracowania rrj 2014/15

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 06 lut 2014, 20:49
autor: MichalJ

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 07 lut 2014, 8:27
autor: Bernard

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 07 lut 2014, 9:28
autor: person
MichalJ pisze:Bardzo ciekawe rzeczy tu piszą:
http://intercity.pl/pl/dokumenty/RJ%20t ... 202014.pdf
Jeszu, jaki burdel.
Hańcza wyjeżdża z Gdańskiego, ale wraca na DWC. Połowa czeskich na odwrót.
Polonez i Kiev jeszcze lepsze, bo nawet Wisły w drodze powrotnej nie przekroczą.

Że niby to ma być zachęcające i pasażerofriendly?

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 24 sie 2014, 23:39
autor: Wolfchen
Od 1 września 2014 roku, pociągi DB zaczną się zatrzymywać w Stobnie Szczecińskim. Nareszcie! :)

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 01 wrz 2014, 0:13
autor: TOMEK
Od 10 minut mamy 1 września, a na stronie PLK jeszcze nie ma nowego SRJP do pobrania :-?

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 01 wrz 2014, 7:46
autor: Domas
Jest jak wół dla każdej linii kolejowej.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 01 wrz 2014, 15:06
autor: TOMEK
Plakatowy to może i jest, a ja chcę tabelki. A wciąż wisi tylko to: SIECIOWY ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW
Ważny od 15 VI 2014 r. do 31 VIII 2014 r.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 01 wrz 2014, 15:41
autor: person
TOMEK pisze:A wciąż wisi tylko to:
Gdzie wisi?

Odp: [RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 01 wrz 2014, 16:48
autor: MichalJ
Przewijania się trzeba nauczyć?

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 02 wrz 2014, 0:15
autor: TOMEK
No tak, wystarczyło przewinąć :oops: ale swoją drogą obecna strona PLK jest mniej czytelna niż poprzednia wersja. Były np. dobre mapy linii kolejowych, a teraz jest jakieś interaktywne gówno :|