Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
: 09 mar 2017, 20:17
Iskierka nadziei jest, PKP Powiśle dla 517 na szczęście zniknął.
Jestem za, a nawet przeciw.reserved pisze:Na czas remontu kolei jak najbardziej jestem za przystankiem. Chodzi mi tylko o to, że wątpię, żeby po remoncie przystanek zniknął z trasy linii.Premo pisze:Wprowadzenie dodatkowego przystanku na tej linii jest o wiele tańsze niż uruchamianie linii zastępczej
Kilka osób już ci napisało, że chętni JUŻ TERAZ są. Czego jeszcze potrzebujesz, żeby przyznać się do błędu?reserved pisze:Ale jaki może być inny argument? Nie ma chętnych, więc uważam że przystanek jest niepotrzebny.fik pisze:Jedynym twoim argumentem jest to, że nie ma chętnych na korzystanie z przystanku
Ale co? Przepytali te osoby? Mają na piśmie wypowiedzi tych osób, że chcą zatrzymania tej linii? Bo jak na razie mniemam, że to są tylko czyjeś opinie, na które wcale nie muszę skulać ogonem i przyznawać się do błędu, jeśli tylko ktoś ma inną opinię niż ja. Mam prawo do własnego zdania i uważam, że ten przystanek jest niepotrzebny. Kropka.fik pisze: Kilka osób już ci napisało, że chętni JUŻ TERAZ są. Czego jeszcze potrzebujesz, żeby przyznać się do błędu?
Dlatego właśnie nie da się obiektywnie stwierdzić. Można subiektywnie pisać o tym. I niektórzy tu subiektywnie piszą, że chętni się znajdą, a ja subiektywnie piszę, że moim zdaniem nie. I w ogóle nie rozumiem, o co to całe zamieszanie. Komuś się nie podoba, że mam inne zdanie od niego? Jego problem.Nordyk110 pisze:Jak autobus nie staje na przystanku, to chętnych na niego nie znajdziesz.
I dlatego właśnie w szczycie korzystają obecnie z niego tłumy ludzi. Logiczne.reserved pisze:Ale co? Przepytali te osoby? Mają na piśmie wypowiedzi tych osób, że chcą zatrzymania tej linii? Bo jak na razie mniemam, że to są tylko czyjeś opinie, na które wcale nie muszę skulać ogonem i przyznawać się do błędu, jeśli tylko ktoś ma inną opinię niż ja. Mam prawo do własnego zdania i uważam, że ten przystanek jest niepotrzebny. Kropka.fik pisze: Kilka osób już ci napisało, że chętni JUŻ TERAZ są. Czego jeszcze potrzebujesz, żeby przyznać się do błędu?
Jest rozkład, nie ma wzmocnienia. Wtyczek też nie przewidziano.Solaris U10 pisze:Czy przewidziane jest wzmocnienie 414, żeby tych dodatkowych pasażerów przewieźć? W rozkładzie nie widzę, ale może jeszcze nie wgrane...
Nie od razu.person pisze:Na Tarchominie od razu uruchomiono tramwajowe wtyczki.
Ale się nie dostaną, bo się nie zmieszczą, i następnego dnia pojadą już czymś do Gdańskiego.fik pisze: 414 jest najbardziej naturalnym zamiennikiem linii obwodowej i bardzo dobrze, że dostanie te przystanki i zapewne setki pasażerów. Na dobrą sprawę powinno zostać wzmocnione do 10 minut - na Kasprzaka potrafi po 17 wsiąść blisko setka osób do pociągów w kierunku Legionowa i w dużej mierze ci ludzie będą pewnie chcieli właśnie za pomocą 414 dostać się do swoich pociągów.
Tak, po dwóch dniach. Jak na warszawskie standardy, to prawie od razu. Ile czasu wzmacniano tramwaje na Waszyngtona, gdy ludzie nie mieścili się tam do tramwajów? Ile czasu trwała poprawa standardu nocnych podróży na ciągu Jerozolimskich? itp. itd.ashir pisze:Nie od razu.person pisze:Na Tarchominie od razu uruchomiono tramwajowe wtyczki.
Na 186 absolutnie nie, ale na 414 są rezerwy.person pisze:Jest rozkład, nie ma wzmocnienia. Wtyczek też nie przewidziano.Solaris U10 pisze:Czy przewidziane jest wzmocnienie 414, żeby tych dodatkowych pasażerów przewieźć? W rozkładzie nie widzę, ale może jeszcze nie wgrane...
Słabe to.
Na Tarchominie od razu uruchomiono tramwajowe wtyczki, a tu nawet minimalnie nie chce się podnieść jakości podróży. Tak, jakby obecnie w 186/414 były duże rezerwy na Trasie AK