Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Przy obecnej trasie? Jakie to brygadożerne będzie...Emyl pisze:To może dla świętego spokoju niech to nieszczęsne 126 wydłużą na Derby zamiast je bisować?
Mniej, niż proponowana nowa linia i obecne 126 razem wzięte.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wykorzystanie 126 w nowej roli byłoby optymalnym rozwiązaniem. Pomysł w dziesiątkę. Trzeba by tylko zaproponować coś nowego na odcinku tarchomińskim, głównie do obsługi ul. Mehoffera i tamtejszego cmentarza.
Radni Białołęki opowiadający brednie o metrze na Zieloną Białołękę też. I to mam wrażenie, że wiedzący doskonale o tym, że to długo, długo nie będzie realne.Wiliam pisze:Tramwaj chcieli już wcześniej, ale Targówek to blokował (blokuje?).
Mają sprzęgi Schaffenberga, które łączy się bez interwencji ludzi i od razu odjeżdża.KwZ pisze:Podobnie w Niemczech potrafią na kolei rozkładowo łączyć ezty z różnych kierunków, a w Polsce nie.
Przecież tam by został. Dostałby tylko do zwiedzania rubieże Derbów.osa pisze:Wykorzystanie 126 w nowej roli byłoby optymalnym rozwiązaniem. Pomysł w dziesiątkę. Trzeba by tylko zaproponować coś nowego na odcinku tarchomińskim, głównie do obsługi ul. Mehoffera i tamtejszego cmentarza.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Już w maju zeszłego roku pisałem o tym do OrganizatoraGontar pisze:Takie pytanko: Podczas przebudowy TT pod wiaduktem na wysokości pętli tramwajowej Żerań FSO był przystanek dla 509 i ówczesnej 518stki w kierunku Nowodworów. Czemu nie można było go tam utrzymać, tylko zrobiono jakiś bezsensowny parking? Przesiadka z Bródna/Żoliborza i z Pragi na Bródno/Żoliborz była by nieco wygodniejsza..
Szanowny Panie,
Odpowiadając na Pana wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że przystanki ŻERAŃ 52 i 54 są przystankami czasowymi, uruchomionymi na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu obowiązującej w czasie modernizacji węzła Trasy Toruńskiej z ciągiem ulic Jagiellońska – Modlińska, w okresie kiedy nie funkcjonuje przystanek ŻERAŃ FSO 02. Zdajemy sobie sprawę, że dwa przystanki w tym rejonie to rozwiązanie dla pasażerów korzystniejsze, dlatego też podejmiemy działania mające na celu utrzymanie na stałe przystanku 54 zlokalizowanego pod wiaduktem Trasy Toruńskiej. Jeżeli uda się ten przystanek pozostawić, to wówczas przeanalizujemy kwestię nazewnictwa i numeracji przystanków [wspomniałem jeszcze o przeniesieniu obecnego FSO 02 do ZP EC Żerań]. Dziękujemy za Pana uwagi.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Martwe to forum już praktycznie jest, dwa dni to wisi i nic :
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1765&c=100&l=1
Co do 176 to czy byłaby możliwość zakrańcować razem z 512 na tej nowej pętli? Niewiele dalej, a wygodne przesiadki do Radzymińskiej i okolic.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1765&c=100&l=1
Co do 176 to czy byłaby możliwość zakrańcować razem z 512 na tej nowej pętli? Niewiele dalej, a wygodne przesiadki do Radzymińskiej i okolic.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Nie da rady na nią wjechać od strony Bródna. To jest typowa łezka.TGM pisze:Martwe to forum już praktycznie jest, dwa dni to wisi i nic :
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1765&c=100&l=1
Co do 176 to czy byłaby możliwość zakrańcować razem z 512 na tej nowej pętli? Niewiele dalej, a wygodne przesiadki do Radzymińskiej i okolic.
Dodano po 6 minutach 21 sekundach:
Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Ciekawe, gdzie na tym Żeraniu się zmieści...kveld pisze:Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Polityka Panie. Zawsze twierdziłem że komunikacją miejską nie jest czystą inżynierią policzalną matematycznie.Emyl pisze:Jest ultrażenującym zjawiskiem, że najpierw ZTM wydłuża jakąś linię, a następnie ten sam ZTM postuluje jej skrócenie ze względu na przyjęte zasady i chęć zmniejszenia wrażliwości na korki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W miejscu po 134?MJ pisze:Ciekawe, gdzie na tym Żeraniu się zmieści...kveld pisze: Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.