Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 paź 2016, 12:47

To może dla świętego spokoju niech to nieszczęsne 126 wydłużą na Derby zamiast je bisować?

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2232
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 13 paź 2016, 23:59

Emyl pisze:To może dla świętego spokoju niech to nieszczęsne 126 wydłużą na Derby zamiast je bisować?
Przy obecnej trasie? Jakie to brygadożerne będzie...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 paź 2016, 0:10

Mniej, niż proponowana nowa linia i obecne 126 razem wzięte.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 paź 2016, 0:44

Otóż to.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 14 paź 2016, 12:34

Wykorzystanie 126 w nowej roli byłoby optymalnym rozwiązaniem. Pomysł w dziesiątkę. Trzeba by tylko zaproponować coś nowego na odcinku tarchomińskim, głównie do obsługi ul. Mehoffera i tamtejszego cmentarza.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 14 paź 2016, 14:51

Wiliam pisze:Tramwaj chcieli już wcześniej, ale Targówek to blokował (blokuje?).
Radni Białołęki opowiadający brednie o metrze na Zieloną Białołękę też. I to mam wrażenie, że wiedzący doskonale o tym, że to długo, długo nie będzie realne.
KwZ pisze:Podobnie w Niemczech potrafią na kolei rozkładowo łączyć ezty z różnych kierunków, a w Polsce nie.
Mają sprzęgi Schaffenberga, które łączy się bez interwencji ludzi i od razu odjeżdża.
osa pisze:Wykorzystanie 126 w nowej roli byłoby optymalnym rozwiązaniem. Pomysł w dziesiątkę. Trzeba by tylko zaproponować coś nowego na odcinku tarchomińskim, głównie do obsługi ul. Mehoffera i tamtejszego cmentarza.
Przecież tam by został. Dostałby tylko do zwiedzania rubieże Derbów.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 15 paź 2016, 15:03

Gontar pisze:Takie pytanko: Podczas przebudowy TT pod wiaduktem na wysokości pętli tramwajowej Żerań FSO był przystanek dla 509 i ówczesnej 518stki w kierunku Nowodworów. Czemu nie można było go tam utrzymać, tylko zrobiono jakiś bezsensowny parking? Przesiadka z Bródna/Żoliborza i z Pragi na Bródno/Żoliborz była by nieco wygodniejsza..
Już w maju zeszłego roku pisałem o tym do Organizatora :D
Szanowny Panie,
Odpowiadając na Pana wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że przystanki ŻERAŃ 52 i 54 są przystankami czasowymi, uruchomionymi na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu obowiązującej w czasie modernizacji węzła Trasy Toruńskiej z ciągiem ulic Jagiellońska – Modlińska, w okresie kiedy nie funkcjonuje przystanek ŻERAŃ FSO 02. Zdajemy sobie sprawę, że dwa przystanki w tym rejonie to rozwiązanie dla pasażerów korzystniejsze, dlatego też podejmiemy działania mające na celu utrzymanie na stałe przystanku 54 zlokalizowanego pod wiaduktem Trasy Toruńskiej. Jeżeli uda się ten przystanek pozostawić, to wówczas przeanalizujemy kwestię nazewnictwa i numeracji przystanków [wspomniałem jeszcze o przeniesieniu obecnego FSO 02 do ZP EC Żerań]. Dziękujemy za Pana uwagi.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5302
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 lis 2016, 16:12

Martwe to forum już praktycznie jest, dwa dni to wisi i nic :| :
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1765&c=100&l=1
Co do 176 to czy byłaby możliwość zakrańcować razem z 512 na tej nowej pętli? Niewiele dalej, a wygodne przesiadki do Radzymińskiej i okolic.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

1251
Posty: 134
Rejestracja: 28 lis 2008, 11:59
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: 1251 » 22 lis 2016, 16:36

705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 22 lis 2016, 18:35

TGM pisze:Martwe to forum już praktycznie jest, dwa dni to wisi i nic :| :
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1765&c=100&l=1
Co do 176 to czy byłaby możliwość zakrańcować razem z 512 na tej nowej pętli? Niewiele dalej, a wygodne przesiadki do Radzymińskiej i okolic.
Nie da rady na nią wjechać od strony Bródna. To jest typowa łezka.

Dodano po 6 minutach 21 sekundach:
1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 22 lis 2016, 18:35

1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lis 2016, 22:35

Jest ultrażenującym zjawiskiem, że najpierw ZTM wydłuża jakąś linię, a następnie ten sam ZTM postuluje jej skrócenie ze względu na przyjęte zasady i chęć zmniejszenia wrażliwości na korki.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2232
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 22 lis 2016, 23:44

kveld pisze:
1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.
Ciekawe, gdzie na tym Żeraniu się zmieści...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lis 2016, 6:19

Emyl pisze:Jest ultrażenującym zjawiskiem, że najpierw ZTM wydłuża jakąś linię, a następnie ten sam ZTM postuluje jej skrócenie ze względu na przyjęte zasady i chęć zmniejszenia wrażliwości na korki.
Polityka Panie. Zawsze twierdziłem że komunikacją miejską nie jest czystą inżynierią policzalną matematycznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 23 lis 2016, 8:00

MJ pisze:
kveld pisze: Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.
Ciekawe, gdzie na tym Żeraniu się zmieści...
W miejscu po 134?

ODPOWIEDZ