Czy mi się wydaje, czy Magierski nie przyjechał, gdyż już został zawieszony?Rav5202 pisze:No i się nie dziwię, skoro nie przyjechał na podpisanie kontraktu, tylko sobie olał...
Quo vadis, MZA?
- panzerloud
- Posty: 212
- Rejestracja: 25 sie 2009, 15:08
Być może chodzi o to, żeby każdego roku zamawiać najnowsze wersje pojazdów faworyta, wyłonić nowego faworyta, i od niego kupić najnowsze wersje pojazdów lub jest tak jak ludzie przede mną pisali, czyli wizerunkowo się kalkuluje.Glonojad pisze:Co? Znowu jakis przetarg na 100 przegubow ma byc? Czy to MZA na leb upadlo, co roku przetarg zamiast kontraktu wieloletniego?! Przeciez maja umowe z miastem, mozna na tej podstawie jakis plan inwestycyjny skombinowac.
Mnie zaczyna zastanawiać czy MZA aby nie zaczyna wspólnie z miastem gospodarzyć ponad stan posiadania, bo oczywiście fajnie że będzie dużo nowych autobusów, ale czy na pewno nas (obywateli) na nie stać ? W końcu lwia część opłat za usługę świadczoną przez MZA pochodzi z kasy miasta, która zasilana jest z naszej kiesy. Mam nadzieje że nie jest tak jak kilka lat temu kiedy kasowało się autobusy tylko dlatego bo były stare i miały wysoką podłogę. Wymieniać unowocześniając oczywiście należy, ale nie za wszelką cenę, bo dochodzi do sytuacji że po prostu nie ma czym wyjechać.
EDIT:
Bardziej chodziło mi o to że kasowano autobusy które były jeszcze w dobrym stanie technicznym i poszły na żyletki w imię nowoczesności, że będą nowe to fajnie, ale skoro stary strucel też jeszcze pojeździ to po co w imię wyimaginowanej zasady go kasować.Ja tam byłbym za, gdyby kasowano autobusy dlatego, że są stare. O wiele bardziej bym się zdziwił, gdyby z jakiegoś powodu kasowano autobusy nowe.
Ikarusy jak Ikarusy, są to fajnie, gdy ich nie będzie to drugie fajnie. Bardziej mnie cieszy to co napisałeś o jelczach, że będą je kasować. Nie ze względu na markę bo te najnowsze jelcze MZA nawet lubię (mogłyby jeszcze mieć klimatyzacje) ale ze względu na to że większością mobili tego producenta jeździ się okropnie.
Ja tam byłbym za, gdyby kasowano autobusy dlatego, że są stare. O wiele bardziej bym się zdziwił, gdyby z jakiegoś powodu kasowano autobusy nowe.panzerloud pisze:Mam nadzieje że nie jest tak jak kilka lat temu kiedy kasowało się autobusy tylko dlatego bo były stare
Podobno mają w pierwszej kolejności skasować większość przegubowych Jelczy M181M, które mają niską podłogę w części pojazdu, więc bez obaw - ikarusy jeszcze trochę pojeżdżą.panzerloud pisze:miały wysoką podłogę.
Aha, dzięki. Tak mi się wydawało.SieneK pisze:był zawieszony
No to teraz pytanie do Rava z cyferkami: po co i w jakim celu miałby przyjeżdżać Magierski na podpisanie umowy, skoro został zawieszony? Chyba tylko po to, żeby ciasteczek się nawpieprzać i popijać je wodą
[ Dodano: Nie 24 Lip, 2011 ]
Pamiętaj też o Neoplanach, które nie są w najlepszym stanie technicznym i pewnie czeka je rzeź.fraktal pisze:Podobno mają w pierwszej kolejności skasować większość przegubowych Jelczy M181M, które mają niską podłogę w części pojazdu, więc bez obaw - ikarusy jeszcze trochę pojeżdżą.
Akurat o tym, żeby był zawieszony to nie słyszałem, słyszałem tylko, że dał du*y po całości...primoż pisze:No to teraz pytanie do Rava z cyferkami: po co i w jakim celu miałby przyjeżdżać Magierski na podpisanie umowy, skoro został zawieszony? Chyba tylko po to, żeby ciasteczek się nawpieprzać i popijać je wodą
Czyżby MZA wcześniej nie miało takich urządzeń? Bo mam wrażenie, że nie gdyż co ostatnio jeździłem po Stalowym U18 na Woronicza to już w żadnym klima nie była nabita...
http://www.mza.waw.pl/logistyka/ogloszenie_klima.pdf
http://www.mza.waw.pl/logistyka/ogloszenie_klima.pdf