Strona 122 z 193

: 26 lis 2012, 19:08
autor: VLnt7
Chcecie zdjęcia? Będziecie je mieli. Nie ma sprawy. Nawet jeszcze dzisiaj.

EDIT

Chcieliście, to macie. Obiecałem. Fotki EDytowałem, żeby się mieściły i takie tam. Po kliknięciu na nie przechodzi do oryginału - większego i bez edycji.

Profesjonalizm "remontu" peronu w Świdrze:

Cóż za fascynująca technologia. Zdjęcie nie oddaje nierówności poziomej - nie tylko trochę to zjeżdża, ale ma taki wałek. Przy odrobinie pecha można się przez to przewrócić.

Obrazek

Zdjęcie rozjaśnione. Widać, że wbrem założeniom początkowym, kawałki starej skrajni same się nie posprzątały. O dziwo.

Obrazek

Nawet Rainbow Dash śmieje się z peronu w Świdrze. Farby zabrakło, żeby połączyć dwa pasy na samym środku peronu? Aha, z drugiej strony też jest taka dziura.

Obrazek



No i jak, fajne? ;)
Nie, nie martw się, miałem po drodze. Nie szedłem specjalnie po to, żeby zrobić fotki głupiemu peronowi.

: 26 lis 2012, 19:59
autor: sajbeer
Ja tylko jestem ciekaw kto to odebrał :?: :>

: 26 lis 2012, 20:21
autor: MeWa
A to odebrane? Może jeszcze będą coś tam dłubać? Powoli ;)

: 26 lis 2012, 20:40
autor: przewoz
Właśnie poczekam, aż zrobią wszystko. Ale ten bałagan nie napawa optymizmem. A fakt, że obsługa pociągu, szczególnie KM, rzadko (a raczej wcale...) mówi o utrudnieniach - dodatkowo pogarsza sprawę. 2 jednostki w tą długość nie wchodzą przecież. Co mają robić ci, którzy panikują stojąc w ostatnich drzwiach?

: 30 lis 2012, 22:19
autor: Bastian
To gdzie się podział ten dworzec? :>

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... rowce.html

: 30 lis 2012, 22:20
autor: MeWa
No cóż - wielkiej zmiany względem stanu obecnego nie ma ;)

: 01 gru 2012, 22:03
autor: Siecool
Ja wiem, czy to źle... Po pierwsze, to nie Francja i na pociąg czeka się od razu na peronie (zwłaszcza przy tych odległościach do przejścia), więc budowanie jakiś dramatycznych hal nie za bardzo ma sens. Prędzej poczekalnie na peronach. Po drugie to są tak naprawdę trzy dworce (PKS, PKP od Jerozolimskich, PKP od Tunelowej), razem mają potencjał na coś dużego, ale jeśli ich nie scalamy, to robimy trzy oddzielne małe hale, żeby nie ganiać pasażera dookoła, jak chce kupić bilet czy posadzić zadek.

Owszem, możemy pmarzyć, że można to było zrobić z rozmachem i scalić wszystko razem, robiąc np. dworzec kolejowy nadwieszony nad peronami, ze stanowiskami PKS zaraz obok wyjścia, ale sorry Winnetou, wracamy na ziemię - tu jest Polska.

Ale last, but not least - wszystko będzie lepsze od stanu obecnego...

: 01 gru 2012, 22:37
autor: MichalJ
Poczekalnie na peronach zburzono w zeszłym roku, czy jakoś tak.

: 01 gru 2012, 22:52
autor: Bastian
Ciekawe, czy pamiętają o tunelu pod tramwaj... ;)

: 01 gru 2012, 23:11
autor: Wiliam
No to chyba wyjazd z tunelu Jerozolimskie->Prymasa Tysiąclecia korzysta z tunelu pod tramwaj.

: 01 gru 2012, 23:22
autor: fik
Nie tym tunelu.

: 01 gru 2012, 23:26
autor: Siecool
Tunel pod tramwaj ma być po zachodniej stronie przejścia podziemnego, biurowce są po wschodniej, więc specjalnie nie ma potrzeby pamiętać. Nie mówiąc o tym, że ciekaw jestem, czy w ogóle dożyjemy tego tramwaju...

: 02 gru 2012, 3:08
autor: MeWa
Siecool pisze:jeśli ich nie scalamy, to robimy trzy oddzielne małe hale
Wydaje mi się mimo wszystko, że Zachodni zasługuje na więcej niż pięć kas i hot-dogi z jakiejś obskurnej knajpy w przejściu podziemnym.

: 02 gru 2012, 9:06
autor: JacekM
BTW, ktoś wie gdzie się wynieśli bukiniści z przejścia podziemnego? Nie ci z gazetami, ale ci z książkami, którzy stali bliżej Tunelowej.

: 03 gru 2012, 8:17
autor: Siecool
MeWa pisze:
Siecool pisze:jeśli ich nie scalamy, to robimy trzy oddzielne małe hale
Wydaje mi się mimo wszystko, że Zachodni zasługuje na więcej niż pięć kas i hot-dogi z jakiejś obskurnej knajpy w przejściu podziemnym.
Zasługiwać, zasługuje, ale jak się tego nie robi po całości, to takie są efekty. Zresztą z tego co widze na wizualizacji to cośtam naprzeciwko tych kas ma być, acz nie wiem, czy będą to akurat hot-dogi ;)