Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 sie 2016, 17:35

Przez noc chyba się zdąży to zrobić. :D

Łukasz
Posty: 11092
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 sie 2016, 21:28

Chyba że maszynista skończy pracę.
ŁK

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 07 sie 2016, 21:55

Jeśli rozkład jazdy by tego nie uwzględniał to taka operacja nie byłaby możliwa

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 sie 2016, 8:39

Nie zartuj :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 08 sie 2016, 23:05

Łukasz pisze:Chyba że maszynista skończy pracę.
Maszynista raczej nie kończy pracy w Płocku. Przecież rano ktoś powrotną Mazovie musi poprowadzić.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Łukasz
Posty: 11092
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 sie 2016, 21:21

Ale czas pracy moze kończyć
ŁK

Awatar użytkownika
Ficek
Posty: 211
Rejestracja: 13 cze 2011, 21:20
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Post autor: Ficek » 19 sie 2016, 20:29

Na R90 "15653" do Działdowa dzisiaj pojechał 45WE.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 19 sie 2016, 22:44

Ficek pisze:Na R90 "15653" do Ciechanowa dzisiaj pojechał 45WE.
15653 to pociąg Gdańska - Działdowo.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 02 wrz 2016, 20:57

Tymczasem kurpsiowskie media donoszą o ciekawych planach:
http://www.eostroleka.pl/jest-szansa-na ... 55179.html
http://rozmaitosci.com/bedzie-bezposred ... szczegoly/

Tylko jednej rzeczy nie rozumiem:
Jest szansa żeby te pociągi zostały uruchomione, a świadczyłoby to o rozwoju ostrołęckich kolei - powiedział nam Jerzy Grabowski.
O jakim rozwoju miałoby to świadczyć? Bardzo dobrze że będzie pociąg, ale przecież nikt nie odkrył Ameryki, to tylko powrót do sytuacji sprzed kilku lat.
O ile na ostrołęckiej kolei cokolwiek może się jeszcze rozwinąć. Widok tego węzła przyprawia raczej niestety o przygnębienie. Dopóki nie będzie przynajmniej wyremontowanej linii na Chorzele i 4-5 par dziennie w tym kierunku to o żadnym rozwoju nie może być mowy :cry:
Pierwsze połączenia będą skierowane głównie do osób, które pracują bądź uczą się w stolicy (choć oczywiście każdy inne również będzie mógł z nich skorzystać). Pociąg z Ostrołęki ma wyjeżdżać o godzinie 4.47 i do Warszawy dojeżdżać o godzinie 7.29. Pociąg powrotny będzie odjeżdżał z Warszawy Zachodniej o 15.36 i dojeżdżał do Ostrołęki o 18.12.
Pociąg będzie ale czy miasto zadba o dowóz pasażerów na stację na tą porę? Jak znam ostrołęckie zwyczaje to autobus przyjedzie o 4:50 lub 4:55 lub jeszcze później - o ile w ogóle o tej porze coś kursuje. Jak nie to TAXI, rowerek/samochód albo spacer 5km na co chętnych raczej nie będzie. Zaś gdyby autobus przywoził z miasta na wspólnym bilecie to mogłaby być bomba :!:
Tam aż się prosi o skomunikowanie KAŻDEGO pociągu z autobusami z miasta.
Należy jednak zauważyć, że pociągi będą pociągami osobowymi i będą się zatrzymywać na każdej stacji, a do samego Tłuszcza jest ich 16.
A gdyby tak kilka mniej... Po co komu postoje na śródpolnych przystankach Goworowo czy Prabuty-Góry. Jednak nie mnie to oceniać.
Pojawi się także jedno połączenie weekendowe, które będzie wydłużeniem przejazdu z Ostrołęki do Tłuszcza. Ten pociąg dojedzie do stacji Warszawa Wileńska i będzie kursował popołudniami.
Tu bardzo dobre posunięcie - takie połączenie już było i się sprawdzało. Głównie wśród studentów i weekendowców których w tych okolicach nie brakuje :wink: Co prawda poprzednio ten pociąg jeździł do Zachodniej ale teraz jest metro więc nie ma tematu :)
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 04 wrz 2016, 11:21

Nic w tym artykule nie pisze o dniach kursowania...
O ile mnie pamięć nie myli to w tych godzinach kursował poc. KURPIE ale nie zatrzymywał się na wszystkich przystankach, (słynny strajk w Dalekim o przywrócenie zatrzymania tego pociągu na tym przystanku) :-D :-D :-D
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 04 wrz 2016, 12:53

Pociąg Kurpie jeżdżący od 2007 zatrzymywał się na wszystkich przystankach - to po pierwsze.
Po drugie to strajk w Dalekim dotyczył zupełnie innej sprawy - to był strajk przeciwko wspaniałemu rozkładowi jazdy PR zakładającego trzy pary połączeń na tej linii.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Łukasz
Posty: 11092
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 wrz 2016, 9:13

12616/7 od tego rozkładu na starych en57?
ŁK

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1289
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 06 wrz 2016, 19:13

Wygenerowany rozkład potwierdza jazdę na dwa zwykłe kible
laczor pisze:
Łukasz pisze:Chyba że maszynista skończy pracę.
Maszynista raczej nie kończy pracy w Płocku. Przecież rano ktoś powrotną Mazovie musi poprowadzić.
Łukasz pisze:Ale czas pracy moze kończyć
Sochaczewiaki na Mazowi do/z Płocka rozpoczynają/kończą w Sochaczewie 18:54/06:41 (służba 11:47h).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 wrz 2016, 19:47

Nigdy nie wiem, co jest bardziej absurdalne w tym pociągu: to, że w ogóle istnieje? to, że główną determinantą jego głupiego rozkładu jest czas pracy drużyn? to, że nowy tabor stoi przez 11h w środku dnia na Grochowie i robi 340 km dziennie, bo nikt w KMach nie umie tego zobiegować z niczym innym? i zawsze wychodzi mi, że jednak absurdalny jest po prostu całokształt.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 06 wrz 2016, 21:36

tomstak pisze:Wygenerowany rozkład potwierdza jazdę na dwa zwykłe kible

Potwierdza tylko to że zamówienie jest na 2 EN57.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ