Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Przez noc chyba się zdąży to zrobić.
Jeśli rozkład jazdy by tego nie uwzględniał to taka operacja nie byłaby możliwa
Nie zartuj
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Maszynista raczej nie kończy pracy w Płocku. Przecież rano ktoś powrotną Mazovie musi poprowadzić.Łukasz pisze:Chyba że maszynista skończy pracę.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Na R90 "15653" do Działdowa dzisiaj pojechał 45WE.
15653 to pociąg Gdańska - Działdowo.Ficek pisze:Na R90 "15653" do Ciechanowa dzisiaj pojechał 45WE.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Tymczasem kurpsiowskie media donoszą o ciekawych planach:
http://www.eostroleka.pl/jest-szansa-na ... 55179.html
http://rozmaitosci.com/bedzie-bezposred ... szczegoly/
Tylko jednej rzeczy nie rozumiem:
O ile na ostrołęckiej kolei cokolwiek może się jeszcze rozwinąć. Widok tego węzła przyprawia raczej niestety o przygnębienie. Dopóki nie będzie przynajmniej wyremontowanej linii na Chorzele i 4-5 par dziennie w tym kierunku to o żadnym rozwoju nie może być mowy
Tam aż się prosi o skomunikowanie KAŻDEGO pociągu z autobusami z miasta.
http://www.eostroleka.pl/jest-szansa-na ... 55179.html
http://rozmaitosci.com/bedzie-bezposred ... szczegoly/
Tylko jednej rzeczy nie rozumiem:
O jakim rozwoju miałoby to świadczyć? Bardzo dobrze że będzie pociąg, ale przecież nikt nie odkrył Ameryki, to tylko powrót do sytuacji sprzed kilku lat.Jest szansa żeby te pociągi zostały uruchomione, a świadczyłoby to o rozwoju ostrołęckich kolei - powiedział nam Jerzy Grabowski.
O ile na ostrołęckiej kolei cokolwiek może się jeszcze rozwinąć. Widok tego węzła przyprawia raczej niestety o przygnębienie. Dopóki nie będzie przynajmniej wyremontowanej linii na Chorzele i 4-5 par dziennie w tym kierunku to o żadnym rozwoju nie może być mowy
Pociąg będzie ale czy miasto zadba o dowóz pasażerów na stację na tą porę? Jak znam ostrołęckie zwyczaje to autobus przyjedzie o 4:50 lub 4:55 lub jeszcze później - o ile w ogóle o tej porze coś kursuje. Jak nie to TAXI, rowerek/samochód albo spacer 5km na co chętnych raczej nie będzie. Zaś gdyby autobus przywoził z miasta na wspólnym bilecie to mogłaby być bombaPierwsze połączenia będą skierowane głównie do osób, które pracują bądź uczą się w stolicy (choć oczywiście każdy inne również będzie mógł z nich skorzystać). Pociąg z Ostrołęki ma wyjeżdżać o godzinie 4.47 i do Warszawy dojeżdżać o godzinie 7.29. Pociąg powrotny będzie odjeżdżał z Warszawy Zachodniej o 15.36 i dojeżdżał do Ostrołęki o 18.12.
Tam aż się prosi o skomunikowanie KAŻDEGO pociągu z autobusami z miasta.
A gdyby tak kilka mniej... Po co komu postoje na śródpolnych przystankach Goworowo czy Prabuty-Góry. Jednak nie mnie to oceniać.Należy jednak zauważyć, że pociągi będą pociągami osobowymi i będą się zatrzymywać na każdej stacji, a do samego Tłuszcza jest ich 16.
Tu bardzo dobre posunięcie - takie połączenie już było i się sprawdzało. Głównie wśród studentów i weekendowców których w tych okolicach nie brakuje Co prawda poprzednio ten pociąg jeździł do Zachodniej ale teraz jest metro więc nie ma tematuPojawi się także jedno połączenie weekendowe, które będzie wydłużeniem przejazdu z Ostrołęki do Tłuszcza. Ten pociąg dojedzie do stacji Warszawa Wileńska i będzie kursował popołudniami.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Nic w tym artykule nie pisze o dniach kursowania...
O ile mnie pamięć nie myli to w tych godzinach kursował poc. KURPIE ale nie zatrzymywał się na wszystkich przystankach, (słynny strajk w Dalekim o przywrócenie zatrzymania tego pociągu na tym przystanku)
O ile mnie pamięć nie myli to w tych godzinach kursował poc. KURPIE ale nie zatrzymywał się na wszystkich przystankach, (słynny strajk w Dalekim o przywrócenie zatrzymania tego pociągu na tym przystanku)
" Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain
Pociąg Kurpie jeżdżący od 2007 zatrzymywał się na wszystkich przystankach - to po pierwsze.
Po drugie to strajk w Dalekim dotyczył zupełnie innej sprawy - to był strajk przeciwko wspaniałemu rozkładowi jazdy PR zakładającego trzy pary połączeń na tej linii.
Po drugie to strajk w Dalekim dotyczył zupełnie innej sprawy - to był strajk przeciwko wspaniałemu rozkładowi jazdy PR zakładającego trzy pary połączeń na tej linii.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Wygenerowany rozkład potwierdza jazdę na dwa zwykłe kible
laczor pisze:Maszynista raczej nie kończy pracy w Płocku. Przecież rano ktoś powrotną Mazovie musi poprowadzić.Łukasz pisze:Chyba że maszynista skończy pracę.
Sochaczewiaki na Mazowi do/z Płocka rozpoczynają/kończą w Sochaczewie 18:54/06:41 (służba 11:47h).Łukasz pisze:Ale czas pracy moze kończyć
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nigdy nie wiem, co jest bardziej absurdalne w tym pociągu: to, że w ogóle istnieje? to, że główną determinantą jego głupiego rozkładu jest czas pracy drużyn? to, że nowy tabor stoi przez 11h w środku dnia na Grochowie i robi 340 km dziennie, bo nikt w KMach nie umie tego zobiegować z niczym innym? i zawsze wychodzi mi, że jednak absurdalny jest po prostu całokształt.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
tomstak pisze:Wygenerowany rozkład potwierdza jazdę na dwa zwykłe kible
Potwierdza tylko to że zamówienie jest na 2 EN57.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach