Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- panzerloud
- Posty: 212
- Rejestracja: 25 sie 2009, 15:08
W PKSie GM stosowali to powszechnie w jelczach supero(tam była ręczna skrzynia biegów), rozpędzali się do 20-30km/h, a potem luz(tak zwany żagiel), i toczyli się do przystanku. W Scaniach mieszanką steruje ECU, w dodatku jest tam automatyczna skrzynia biegów, nic się na tym nie zaoszczędzi, a paradoksalnie można przez takie wrzucanie na luz, spalić(niewiele) więcej. Nie wspominając o ryzyku uszkodzenia samej skrzynki, ale nie oszukujmy się, jest to dość niewielkie ryzyko, generalnie jeśli oprogramowanie nie zawiera błędów, to skrzynia w momencie zadanie któregoś z trybów, przełączy nań w odpowiednim momencie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Otwiera się łatwiej niż z klamką. Po prostu ciągniesz za pozostałość klamki i się otwiera. A "obskurnie" wydaje mi się ciut przesadzonym określeniem, mówimy o braku kawałeczka plastiku. Gdyby klamki były wykonane z czegoś poważniejszego, najlepiej dobrze przewodzącego metalu, a w momencie uruchomienia klimatyzacji w klamkach pojawiałoby się napięcie na poziomie 2x elektryczny pastuch, to pewnie nikt by żadnej klamki nie wyrywał.Matrix2441 pisze:Nie otwierałem akurat jeszcze takiego uszkodzonego mobilisowego okna, choć kilkakrotnie widziałem. A okno bez klamki wygląda zwyczajnie obskurnie.Szeregowy_Równoległy pisze:Nawet łatwiej niż z klamką. Ale Matrix widać strachliwy, jak go okno bez klamki straszy
A223 po nowemu.
Trochę się jeszcze pomęczymy z dwunastkami ITSu.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=474&l=1
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=475&l=1
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=474&l=1
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=475&l=1
Spójrz na daty.
Kierowca A610 - ostatnio katowanej na N01 - też luzował. Nowa mania i pragnienie oszczędzania. Ciekawe, czy niedługo nie zaczną wyłączać silnika podczas jazdy.panzerloud pisze:W PKSie GM stosowali to powszechnie w jelczach supero(tam była ręczna skrzynia biegów), rozpędzali się do 20-30km/h, a potem luz(tak zwany żagiel), i toczyli się do przystanku. W Scaniach mieszanką steruje ECU, w dodatku jest tam automatyczna skrzynia biegów, nic się na tym nie zaoszczędzi, a paradoksalnie można przez takie wrzucanie na luz, spalić(niewiele) więcej. Nie wspominając o ryzyku uszkodzenia samej skrzynki, ale nie oszukujmy się, jest to dość niewielkie ryzyko, generalnie jeśli oprogramowanie nie zawiera błędów, to skrzynia w momencie zadanie któregoś z trybów, przełączy nań w odpowiednim momencie.
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
BTW: Kto u licha wpadł na pomysł lakierowania poręczy niklowanych na żółto jakimś wałkiem lub pędzlem w tym wozie?
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Jakby ci zabierali parę stówek z wypłaty, bo coś tam i ktoś tam, to też byś oszczędzał na wszystkie możliwe sposoby...Tyrystor pisze:Kierowca A610 - ostatnio katowanej na N01 - też luzował. Nowa mania i pragnienie oszczędzania. Ciekawe, czy niedługo nie zaczną wyłączać silnika podczas jazdy.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Znam gościa, któremu zabrano 200zł za złapanie gumy. Bo gdyby nie jeździł po krawężnikach, to opona by nie pękła. Grodzio to inny świat.
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
To nie kwestia ceny, to kwestia wymagań (i oczywiście ich egzekwowania). Zresztą właściwie za co można by obiektywnie przyznawać punkty w przetargu na ajenta?
- panzerloud
- Posty: 212
- Rejestracja: 25 sie 2009, 15:08
To już jest niepoważne, ciekawe co by się stało gdybym (nie daj Boże) miał wypadek, sprzedaliby mnie na organy? Do dupy z takim pracodawcą, jeżeli nie mam pewności ile, i czy w ogóle zapłaci mi za pracę. Jeśli nie podliczyli kosztów obsługi taboru, to ich problem.
Silnika raczej nie zgaszą podczas jazdy, raz że aku nie wydoli z zasilaniem na potrzeby drugiej klasy, dwa że część rozmaitych systemów sterowania i kontroli przestanie działać, no i nie wiem jak zachowa się tamten turbo diesel(w tej niestandardowej sytuacji). Być może przestanie działać wspomaganie.
Silnika raczej nie zgaszą podczas jazdy, raz że aku nie wydoli z zasilaniem na potrzeby drugiej klasy, dwa że część rozmaitych systemów sterowania i kontroli przestanie działać, no i nie wiem jak zachowa się tamten turbo diesel(w tej niestandardowej sytuacji). Być może przestanie działać wspomaganie.
Jechałem raz Sprinterem z takim agentem, co gasił silnik podczas jazdy... Więc wszystko jest możliwepanzerloud pisze:To już jest niepoważne, ciekawe co by się stało gdybym (nie daj Boże) miał wypadek, sprzedaliby mnie na organy? Do dupy z takim pracodawcą, jeżeli nie mam pewności ile, i czy w ogóle zapłaci mi za pracę. Jeśli nie podliczyli kosztów obsługi taboru, to ich problem.
Silnika raczej nie zgaszą podczas jazdy, raz że aku nie wydoli z zasilaniem na potrzeby drugiej klasy, dwa że część rozmaitych systemów sterowania i kontroli przestanie działać, no i nie wiem jak zachowa się tamten turbo diesel(w tej niestandardowej sytuacji). Być może przestanie działać wspomaganie.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)