[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 29 maja 2014, 21:14

To co w takim razie pójdzie na Wolę?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 maja 2014, 23:19

drobert pisze:Słyszałem też z kilku źródeł opowieści, że Swingi z Woli mają przejść na Żoliborz gdyż podobno na R-1 są za długie.
opowieści.... podobno... Bzdury słyszałeś i tyle.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 30 maja 2014, 0:38

Domas pisze:Jaki jest cel kolejnej relokacji 105N2k/2000?
Przyjdą nowe tramwaje na R-1.
A że nic na R-1 nie nadaje się na już do skreśleń, a sama zajezdnia nie jest z gumy to i oddać coś będzie trzeba na inne zajezdnie.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 maja 2014, 10:00

To niech oddadzą delfiny na Żoliborz, tam je lubią i mają doświadczenie :D
Odnośnie wczorajszego braku 17, chłopcy-torowcy w szczycie naprawiali wysypaną zwrotnicę na Babce, co skutkowało nadpodażą 17 tamże, a brakiem podaży na Służewcu.
miłośnik 13N

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 01 cze 2014, 20:57

Dla tych co płaczę po wagonach 13N zamieściłem film
https://www.youtube.com/watch?v=SFigspcwMB4
Wyciągnąłem z mojego archiwum nagrania z lat 2011-12.
Na razie pierwsza część trylogii.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 cze 2014, 12:48

Skąd motorkowy wie, czy przystanek jest podwójny? A skąd mają wiedzieć pasażerowie?

W szczególności na pl. Politechniki tramwaj jadący jako drugi stosuje (jak dla mnie - przypadkowo) jedno z trzech rozwiązań:
1. Czeka na środku ronda.
2. Jedzie ile się da i czeka blokując przejście dla pieszych.
3. Jedzie ile się da i obsługuje przystanek jako drugi blokując przejście dla pieszych.

A pasażerowie się miotają...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 cze 2014, 12:53

MichalJ pisze:3. Jedzie ile się da i obsługuje przystanek jako drugi blokując przejście dla pieszych.
Powinny to obsługiwać dwukierunkowce i otwierać się na obie strony, problemu nie będzie.

BP, NNMSP, piątek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 cze 2014, 23:16

fik pisze:Powinny to obsługiwać dwukierunkowce i otwierać się na obie strony, problemu nie będzie.
Otwieranie wagonu na obie strony w Warszawie jest tylko obsługą techniczną :P
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 19 cze 2014, 12:16

Sklad delfiniw objawil sie na Mokotowie. Za sciana wczoraj stal. Ktos wie, kiedy reszta przyjdzie?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 cze 2014, 17:12

Ten skład jest objawiony od poniedziałku. Najpierw zapoznanie zaplecza, potem nauka motorkowych.
Niedługo zarząd z okien będzie widział tylko piękne niskopodłogowce. Może to chodzi tylko o widok za oknem?
miłośnik 13N

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 19 cze 2014, 17:29

Teoretycznie, to spora część ma uprawnienia na Delfina. ZTCW to nie przepadają one, tak jak autoryzacja na kolei, po pół roku od ostatniej jazdy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 cze 2014, 19:49

Stary Pingwin pisze:Ten skład jest objawiony od poniedziałku. Najpierw zapoznanie zaplecza, potem nauka motorkowych.
Niedługo zarząd z okien będzie widział tylko piękne niskopodłogowce. Może to chodzi tylko o widok za oknem?
Przesadzasz. Po prostu sytuacja że Wola ma tylko 9 brygad niskich w planie była nie do zaakceptowania przez ZTM po dostawach Jazzów. Więc coś Wola będzie musiała oddać. Widać padło na delfiny i Mokotów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 cze 2014, 8:18

Czyli 31 składów delfinów na Mokotów tam rzeź serii 11xx. Zaś Wola dostanie Jazzy. Ale chyba nie wszystkie 45 sztuk?
Ktoś ma rozdział ilościowy Jazzów na zajezdnie? A i czy wiadomo gdzie trafią 134N?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 cze 2014, 11:10

Pablo-waw pisze:
Stary Pingwin pisze:No tak, delfinów u nas jeszcze nie było. Może i uboty wrócą z Pragi?
O kurcze, to Ty tez z R3 jestes? Jak Cie rozpoznac? ;-)
Usera "Stary Pingwin" dość łatwo rozpoznać z widzenia i kiedy prowadzi tramwaj wszystko jest ok, dlatego przepraszam za to, co napiszę teraz, ale wysyłanie większej liczby tramwajów z BUSE na Mokotów uważam za pomysł średnio trafiony, ponieważ tam są często problemy z wyświetlaniem trasy i chyba niekoniecznie jest to wina motorowych, ale tych, którzy mają za zadanie wgrywać trasę do sterownika. Tak czy inaczej, kiedy jest jakaś zmiana trasy, to w 120N jest często jedynie numer i nazwa krańca, natomiast na "Woli" jest pełna trasa...Natomiast sam pomysł ze zwiększeniem liczby niskopodłogowych wozów na Woli jest dobry, bo spora część wolskich linii jest skazana na wysokie 105-kowe brygady.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 20 cze 2014, 16:28

Na Woli za to co jakiś czas wypływają stare zapowiedzi, ostatnio wszystko, co miało BUSE i było z Woli przypominało o zmianach w ulgach na przejazdy komunikacją miejską dla osób z niepełnosprawnością narządu wzroku i dysfunkcją intelektualną (czyli od 1.02.2014, zaczynał się czerwiec).

Czasami w zapowiedzi "Uwaga, zjazd do zajezdni Wola" pojawi się Matyszewski obok Knapika... ale faktycznie zawsze w trasach jest porządek.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

ODPOWIEDZ