Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Co to znaczy niewydajemisię? Informacja o opłacaniu przez Nieporęt dłuższej trasy autobusów Żerań FSO - Metro Marymont jest całkowicie oficjalna.
I gmina może finansować komunikację na nie swoim terenie?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jest to zapewne zapisane w porozumieniu dotyczącym uwspolnienia zadan - skoro Warszawa przejmuje dzialania wlasne gminy u niej (organizując transport) to o gmina może od Warszawy.KwZ pisze:I gmina może finansować komunikację na nie swoim terenie?
Ale to moja hipoteza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W ogóle to jakaś paranoja była z przedłużaniem 705 i 735 do marymontu. Linie podmiejskie dowożą do miejskich. 705 i 735 nigdy nie miały prawa trafić do marymontu bo zabrać je nie jest już tak łatwo. ZTM zmarnował dwie szanse. Na czas remontu Grota linie skrócono do żerania i powinny już tam zostać. Wtedy albo trzeba było zostawić i podbić 511 na starej trasie albo bez ceregieli skrócić do marymontu 518 i podbić pomimo jazgotu tych z Tarchomina. Mają 17 do centrum i to wszystko. Ewentualnie puścić coś całodziennego z Olesina z podbitą częstotliwością i 705 i 735 też można było zostawić na żeraniu.
Media o propozycji zmian - ZTM rodem z Barei
90% pasażerów tych linii jedzie do metra. Właśnie na odcinku Konwaliowa - Marymont te autobusy są najbardziej wypełnione, bo zabierają pasażerów z linii jadących na Żerań i z 509. Rozumiem, że postulujesz zorganizowanie specjalnej linii MIEJSKIEJ z Konwaliowej na Marymont ??marko80 pisze:W ogóle to jakaś paranoja była z przedłużaniem 705 i 735 do marymontu. Linie podmiejskie dowożą do miejskich.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
I bardzo dobrze, że posłużono się argumentem o miejscu dla 518. Nie ma w tym nic barejowego. W pierwszej kolejności ZTM ma dbać o wygodny dojazd tysięcy pasażerów z Białołęki, a nie Nieporętu, choćby od tych drugich dostawał niewiadomojakie pieniądze. Takie jest prawo, jak na mój nos.
Zaproponuję krakowskim targiem zatokę na Sacharowa pomiędzy Kasprowicza a Marymoncką.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No tak ale miejsce na Lux/Simple Express to już jest, bo to przecież arcyważne połączenie Marymontu z Wilnem i Berlinem ![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
W ogóle to w czym problem - przez większą część doby na Marymoncie stoi max jedna brygada (z 4 obsługujących te linie, lub 6 w godzinach szczytu)? Z resztą można też pomyśleć o postojach zerowych, kosztem wydłużenia na przeciwnych krańcach![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
W ogóle to w czym problem - przez większą część doby na Marymoncie stoi max jedna brygada (z 4 obsługujących te linie, lub 6 w godzinach szczytu)? Z resztą można też pomyśleć o postojach zerowych, kosztem wydłużenia na przeciwnych krańcach
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zerowe postoje robi się w polu, na krańcach ekspediowanych powinny być dłuższe.
miłośnik 13N
A na Pl. Wilsona nie może krańcować?
A gdzie? Przecież kraniec 18 jest zajęty przez 303, a 16 już zlikwidowany. Poza tym traciłby 10 minut na przejazd, który byłby bezcelowy.