Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 28 lis 2016, 15:29

Co to znaczy niewydajemisię? Informacja o opłacaniu przez Nieporęt dłuższej trasy autobusów Żerań FSO - Metro Marymont jest całkowicie oficjalna.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10653
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 lis 2016, 23:11

I gmina może finansować komunikację na nie swoim terenie?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 lis 2016, 3:11

Warszawa to robi nie od wczoraj, przecież płacimy za linie operujące w strefie 2.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2016, 20:32

KwZ pisze:I gmina może finansować komunikację na nie swoim terenie?
Jest to zapewne zapisane w porozumieniu dotyczącym uwspolnienia zadan - skoro Warszawa przejmuje dzialania wlasne gminy u niej (organizując transport) to o gmina może od Warszawy.

Ale to moja hipoteza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 02 gru 2016, 19:18

W ogóle to jakaś paranoja była z przedłużaniem 705 i 735 do marymontu. Linie podmiejskie dowożą do miejskich. 705 i 735 nigdy nie miały prawa trafić do marymontu bo zabrać je nie jest już tak łatwo. ZTM zmarnował dwie szanse. Na czas remontu Grota linie skrócono do żerania i powinny już tam zostać. Wtedy albo trzeba było zostawić i podbić 511 na starej trasie albo bez ceregieli skrócić do marymontu 518 i podbić pomimo jazgotu tych z Tarchomina. Mają 17 do centrum i to wszystko. Ewentualnie puścić coś całodziennego z Olesina z podbitą częstotliwością i 705 i 735 też można było zostawić na żeraniu.

Awatar użytkownika
aqqaqq
Posty: 278
Rejestracja: 19 mar 2009, 12:01

Post autor: aqqaqq » 04 gru 2016, 21:52

Media o propozycji zmian - ZTM rodem z Barei
marko80 pisze:W ogóle to jakaś paranoja była z przedłużaniem 705 i 735 do marymontu. Linie podmiejskie dowożą do miejskich.
90% pasażerów tych linii jedzie do metra. Właśnie na odcinku Konwaliowa - Marymont te autobusy są najbardziej wypełnione, bo zabierają pasażerów z linii jadących na Żerań i z 509. Rozumiem, że postulujesz zorganizowanie specjalnej linii MIEJSKIEJ z Konwaliowej na Marymont ??

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 gru 2016, 22:06

Mówisz o czymś podobnym do tego?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 gru 2016, 22:34

I bardzo dobrze, że posłużono się argumentem o miejscu dla 518. Nie ma w tym nic barejowego. W pierwszej kolejności ZTM ma dbać o wygodny dojazd tysięcy pasażerów z Białołęki, a nie Nieporętu, choćby od tych drugich dostawał niewiadomojakie pieniądze. Takie jest prawo, jak na mój nos.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2016, 22:44

Zaproponuję krakowskim targiem zatokę na Sacharowa pomiędzy Kasprowicza a Marymoncką.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 04 gru 2016, 23:19

No tak ale miejsce na Lux/Simple Express to już jest, bo to przecież arcyważne połączenie Marymontu z Wilnem i Berlinem ](*,)
W ogóle to w czym problem - przez większą część doby na Marymoncie stoi max jedna brygada (z 4 obsługujących te linie, lub 6 w godzinach szczytu)? Z resztą można też pomyśleć o postojach zerowych, kosztem wydłużenia na przeciwnych krańcach :-k
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 gru 2016, 9:51

Zerowe postoje robi się w polu, na krańcach ekspediowanych powinny być dłuższe.
miłośnik 13N

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 12:43

A na Pl. Wilsona nie może krańcować?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 gru 2016, 12:53

Nie.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 12:55

Bo?

Georg
Posty: 6030
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 gru 2016, 13:02

A gdzie? Przecież kraniec 18 jest zajęty przez 303, a 16 już zlikwidowany. Poza tym traciłby 10 minut na przejazd, który byłby bezcelowy.

ODPOWIEDZ