Strona 124 z 226
: 08 wrz 2011, 14:00
autor: SieneK
Klawisz pisze:SieneK pisze:te biletomaty w U10 to gwóźdź do trumny
nie bardzo rozumiem dlaczego? W Alpino Mobilisu są biletomaty. zabierają co prawda kawałek miejsca, ale tam jest tylko półtorak. Jedyną niedogodnością jest to, ze kupujesz bilety "na kolanach" osoby siedzącej przy biletomacie
problem typowo techniczny bez możliwości rozwiązania po stronie MZA
otóż, po wyłączeniu głównego wyłącznika prądu biletomat nadal działa
na początku mówiono nam, że wyłączy się samoczynnie po 10-15 minutach
ale w chwili obecnej są takie co 2-3 godziny działają
rano akumulatory robią pa pa
w zimie po 15-20 minutach postoju ... autobus do uruchomienia przez PT
: 08 wrz 2011, 16:13
autor: fraktal
Cóż, Mobilis sobie jakoś radzi, skoro tam wszystko wskazuje na to, że biletomaty mają zasilanie - ciekawe jak to możliwe....
: 08 wrz 2011, 16:30
autor: Szeregowy_Równoległy
W Mobilisowych SU biletomat jest na wspólnym wyłączniku z Macrosystemem. Wyłączasz sterownik, to i biletomat wyłączasz.
: 08 wrz 2011, 16:35
autor: fraktal
To dlaczego podobnie nie może być w MZA (poza tym, że tam nie ma Macrosystemu)?
Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA, czy po prostu.... jest to słynny "niedasizm"? A zresztą - jak bym był dziennikarzem, to może bym temat drążył.
: 08 wrz 2011, 16:46
autor: Pawel_
Bo MZA chce być jedyne i niepowtarzalne, czyli
niedasię.
: 08 wrz 2011, 16:55
autor: andrzej_suse10
MZA jeszcze żyje młotkiem, śrubokrętem, piłą
i takie rzeczy przerastają niestety zaawansowanie techniczne tego przewoźnika.
: 08 wrz 2011, 16:59
autor: fraktal
Nie no, temat jest, może ktoś skorzysta.
I może wkrótce dowiemy się czegoś więcej z mediów.
: 08 wrz 2011, 17:29
autor: Michał J
fraktal pisze:Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA, czy po prostu.... jest to słynny "niedasizm"?
Np. hebel na masie.
: 08 wrz 2011, 17:34
autor: px33
fraktal pisze: Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA
Gdyby R&G było nieco bardziej elastyczne to mogliby dodać możliwość podłączenia biletomatu pod magistralę co otwiera wiele ciekawych możliwości typu możliwość jego diagnostyki i sterowania przez sterownik (klawisz 6 w zwykłym oprogramowaniu 3100P) i np. ustawienia przechodzenia w stan wzbudzenia poza realizacją rozkładu i w trakcie przerw (tak żeby uruchamiał się dopiero 2-3 minuty przed planowym odjazdem).
No i oczywiście takie połączenie pozwoliłoby uruchomić na biletomacie prawdziwy punkt informacji pasażerskiej z możliwością np. wyszukiwania przesiadek na trasie
: 09 wrz 2011, 1:00
autor: Sindbad
Wadą bletomatów w pojazdach jest brak możliwości płacenia banknotem.
: 09 wrz 2011, 9:49
autor: BJ
Nowe malowanie nowym malowaniem, ale okazuje się, że jeszcze nie wszystkie wozy mają nowy schemat naklejek. Np. 2 SU18 z R10, m. in. 8230.
WTF?
: 09 wrz 2011, 9:51
autor: Walas
BJ pisze:Nowe malowanie nowym malowaniem, ale okazuje się, że jeszcze nie wszystkie wozy mają nowy schemat naklejek. Np. 2 SU18 z R10, m. in. 8230.
WTF?
Dokładnie to 8230,8437 i jakiś 83xx
: 09 wrz 2011, 11:49
autor: Bastian
Wydawało mi się, że to temat o przyszłości MZA i jego strategii, a nie o malowaniu wozów (jest do tego temat), biletomatach (też jest temat) itp...
: 09 wrz 2011, 14:19
autor: fraktal
Bastian pisze:Wydawało mi się, że to temat o przyszłości MZA i jego strategii,
To właśnie miałem na myśli - strategię firmy, a biletomaty były jedynie przykładem, żeby tę strategię dobrze zobrazować.
Ale jak tam moderatorzy uważają....
: 30 wrz 2011, 7:50
autor: pawcio
Dziś widziałem, że w 8414 wmontowano przedni wyświetlacz zielony. Jakiś nowy trend, czy chwilowy brak zapasów?