Strona 124 z 226

: 08 wrz 2011, 14:00
autor: SieneK
Klawisz pisze:
SieneK pisze:te biletomaty w U10 to gwóźdź do trumny
nie bardzo rozumiem dlaczego? W Alpino Mobilisu są biletomaty. zabierają co prawda kawałek miejsca, ale tam jest tylko półtorak. Jedyną niedogodnością jest to, ze kupujesz bilety "na kolanach" osoby siedzącej przy biletomacie :)
problem typowo techniczny bez możliwości rozwiązania po stronie MZA
otóż, po wyłączeniu głównego wyłącznika prądu biletomat nadal działa
na początku mówiono nam, że wyłączy się samoczynnie po 10-15 minutach
ale w chwili obecnej są takie co 2-3 godziny działają
rano akumulatory robią pa pa
w zimie po 15-20 minutach postoju ... autobus do uruchomienia przez PT

: 08 wrz 2011, 16:13
autor: fraktal
Cóż, Mobilis sobie jakoś radzi, skoro tam wszystko wskazuje na to, że biletomaty mają zasilanie - ciekawe jak to możliwe....

: 08 wrz 2011, 16:30
autor: Szeregowy_Równoległy
W Mobilisowych SU biletomat jest na wspólnym wyłączniku z Macrosystemem. Wyłączasz sterownik, to i biletomat wyłączasz.

: 08 wrz 2011, 16:35
autor: fraktal
To dlaczego podobnie nie może być w MZA (poza tym, że tam nie ma Macrosystemu)? :-k Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA, czy po prostu.... jest to słynny "niedasizm"? A zresztą - jak bym był dziennikarzem, to może bym temat drążył. :razz:

: 08 wrz 2011, 16:46
autor: Pawel_
Bo MZA chce być jedyne i niepowtarzalne, czyli niedasię. :P

: 08 wrz 2011, 16:55
autor: andrzej_suse10
MZA jeszcze żyje młotkiem, śrubokrętem, piłą :D i takie rzeczy przerastają niestety zaawansowanie techniczne tego przewoźnika.

: 08 wrz 2011, 16:59
autor: fraktal
Nie no, temat jest, może ktoś skorzysta. ;-) I może wkrótce dowiemy się czegoś więcej z mediów.

: 08 wrz 2011, 17:29
autor: Michał J
fraktal pisze:Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA, czy po prostu.... jest to słynny "niedasizm"?
Np. hebel na masie.

: 08 wrz 2011, 17:34
autor: px33
fraktal pisze: Czy naprawdę nie ma lepszego rozwiązania dla MZA
Gdyby R&G było nieco bardziej elastyczne to mogliby dodać możliwość podłączenia biletomatu pod magistralę co otwiera wiele ciekawych możliwości typu możliwość jego diagnostyki i sterowania przez sterownik (klawisz 6 w zwykłym oprogramowaniu 3100P) i np. ustawienia przechodzenia w stan wzbudzenia poza realizacją rozkładu i w trakcie przerw (tak żeby uruchamiał się dopiero 2-3 minuty przed planowym odjazdem).
No i oczywiście takie połączenie pozwoliłoby uruchomić na biletomacie prawdziwy punkt informacji pasażerskiej z możliwością np. wyszukiwania przesiadek na trasie

: 09 wrz 2011, 1:00
autor: Sindbad
](*,) Wadą bletomatów w pojazdach jest brak możliwości płacenia banknotem.

: 09 wrz 2011, 9:49
autor: BJ
Nowe malowanie nowym malowaniem, ale okazuje się, że jeszcze nie wszystkie wozy mają nowy schemat naklejek. Np. 2 SU18 z R10, m. in. 8230.
WTF?

: 09 wrz 2011, 9:51
autor: Walas
BJ pisze:Nowe malowanie nowym malowaniem, ale okazuje się, że jeszcze nie wszystkie wozy mają nowy schemat naklejek. Np. 2 SU18 z R10, m. in. 8230.
WTF?
Dokładnie to 8230,8437 i jakiś 83xx

: 09 wrz 2011, 11:49
autor: Bastian
Wydawało mi się, że to temat o przyszłości MZA i jego strategii, a nie o malowaniu wozów (jest do tego temat), biletomatach (też jest temat) itp... :neutral:

: 09 wrz 2011, 14:19
autor: fraktal
Bastian pisze:Wydawało mi się, że to temat o przyszłości MZA i jego strategii,
To właśnie miałem na myśli - strategię firmy, a biletomaty były jedynie przykładem, żeby tę strategię dobrze zobrazować. ;-) Ale jak tam moderatorzy uważają.... ;-)

: 30 wrz 2011, 7:50
autor: pawcio
Dziś widziałem, że w 8414 wmontowano przedni wyświetlacz zielony. Jakiś nowy trend, czy chwilowy brak zapasów?