Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 13:05

Na ul. Krasińskiego?

Georg
Posty: 6030
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 gru 2016, 13:27

20 minut w plecy plus korki na Krasińskiego. Za duże koszty i za mało korzyści. Jednak Marymont.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 13:33

A gdzie takie korki są?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 05 gru 2016, 13:41

A co Ty chcesz ciągać na Pl.Wilsona?
Może siedemsetki z Pralki też się przedłuży do Centralnego czy Ronda Daszyńskiego?
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 gru 2016, 14:44

No tak, przecież wszyscy z nich się przesiadają do tramwajów, więc równie dobrze można ich do tego nie zmuszać :lol:

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 16:01

Wiliam pisze:A co Ty chcesz ciągać na Pl.Wilsona?
Może siedemsetki z Pralki też się przedłuży do Centralnego czy Ronda Daszyńskiego?
Pl. Wilsona jest tuż obok Marymontu, co więcej, jest nawet teoretycznie bliżej Żerania, jest to też dość spory węzeł przesiadkowy, nie rozumiem porównania z Centralnym i Rondem Daszyńskiego. Mówisz jakby Marymont był gdzieś daleko od centrum, a Pl. Wilsona w centrum, a przecież różnica jest niewielka.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 05 gru 2016, 16:27

Ale już samo poprowadzenie siedemsetek do Marymontu stworzyło niebezpieczny precedens, wciąganie ich głębiej do centrum tylko pogorszy sprawę. Dziś Marymont, jutro pl. Wilsona, pojutrze Centralny (bo pl. Bankowy już był)...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 16:43

Nie wiem, ja nie oceniam zasadności krańca Metro Marymont. Mówię tylko, że tuż obok jest drugi węzeł, gdzie można spokojnie ulokować autobusy, żeby nie wjeżdżały do centrum, a pasażerów zawoziły do metra. W sprawie ew. wycofania do Żerania się nie chcę wypowiadać, bo nie znam tych linii. Choć że Żerań jest węzłem zdecydowanie antypasażerskim, to wiadomo od dawna.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 gru 2016, 16:46

reserved pisze:[...]że tuż obok jest drugi węzeł[...]
Plac Wilsona jest patologicznym węzłem.

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 gru 2016, 17:00

Czemu? Pytam serio, bo może czegoś nie wiem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 gru 2016, 18:32

Żerań w niektórych relacjach wcale nie jest antypasażerski. Natomiast precedens stworzyły mareckie na Bankowym, choć tam o wiele lepiej uzasadnione było wydłużenie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8450
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 gru 2016, 19:04

reserved pisze:Na ul. Krasińskiego?
Krasińskiego jest nie tylko dopiero co po frezowaniu, ale i świeżo po przeorganizowaniu przestrzeni. Przykro mi, ale tam już nie ma miejsca na więcej przystanków:
https://zdm.waw.pl/aktualnosci/krasinsk ... wierzchnia

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 gru 2016, 19:31

Co wyznaczają te linie?
Obrazek

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 gru 2016, 19:33

Bardzo potrzebną ścieżkę rowerową.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 05 gru 2016, 19:35

Na zdjęciu prace nie są jeszcze ukończone. Od lewej mamy: 2 pasy ruchu, pas postojowy, słupki, drogę dla rowerów.

ODPOWIEDZ