No to się przynajmnie w Berlinie temu przyjrzę.przewoz pisze: Na razie na Berlin mają tym uderzać, więc do października jednostka zablokowana. Ciekawe jak wypadnie przy dopuszczeniach.
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Moderator: JacekM
No to się przynajmnie w Berlinie temu przyjrzę.przewoz pisze: Na razie na Berlin mają tym uderzać, więc do października jednostka zablokowana. Ciekawe jak wypadnie przy dopuszczeniach.
Takie były co najwyzej przypuszczenia, a własciwie marzenia.EN57/M znane jako 14WE też miały mieć. I nie mają.
W pierwszej wersji dokumentacji miało tak być. Zmieniono to jak się okazało, że terminy gonią i że w takim przypadku trzeba będzie robić dodatkowe badania homologacyjne.przewoz pisze:Takie były co najwyzej przypuszczenia, a własciwie marzenia.
Może to być ciekawy pociąg, ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca.przewoz pisze:W tym przypadku NEWAG pisze, że jednostka siedzi na 8 silnikach asynchronicznych. Co to oznacza? A no to, że moc to może mieć całkiem sporą, jakby zastosowali silniki podobne do tych z ED74 czy Flirtów. Te dwa ostatnie mają silniki po 500kW.
No nie chcę się kłócić, ale to nie jest prawda. 21:25 cały czerwiec i lipec z Powiśla w kierunku Pruszkowa jeździł skład podwójny, najczęściej EN57. Wiem, bo z pracy nim wracałem:)solaris8315 pisze: W wakacje wszystkie pociągi S2 mają po jednej jednostce.
Tobie.Bucefał pisze:MisiekK pisze: SKM Trójmiasto służy przykładem.
Tylko komu, bo chodzą słuchy, ze tam składy nieco jakby inne. (może nawet ze specjalnymi rynnami o których nie śniło się naszym profesjonalistom).
fakt jest taki - pociągi skm to jeżdżący brud. no cóż, wiele en57 również, jednak w przypadku 14we kontrast między całkiem ładną, nowoczesną sylwetką a obrzydlistwem pokrywającego ją brudu w dużo bardziej przykry sposób rzuca się w oczy. i, cóż tu dużo mówić, roztrząsanie kwestii spływającej wody przez was pokazuje jak łatwo daliście się wpuścić w maliny przez prezesa skm, który usprawiedliwia niedbalstwo spółki wyssanymi z palca pierdołami. czy to również cieknąca z dachu woda sprawia, że w środku wagony nie wyglądają lepiej niż na zewnątrz? kurz i pył między fotelami a ścianką, lepki brud z resztkami jedzenia i drobnymi śmieciami w każdym zagłębieniu, podobnie w rogach okien, zacieki (tak, na pewno z rdzawej wody) na ścianach. jeżdżę skm-ką często i mogę z pewnością powiedzieć, że tego brudu nie usuwano od momentu kupienia pociągów; lub też próbowano go usuwać z podobną chęcią i zapałem, z jakim robiła to pracownica baru w 'misiu' czyszcząc szmatą przykręcane śrubą do stołu miski.Tyrystor 8401 pisze:Tobie.
Uważasz może, że każdy typ pociągu deszcze starannie omijają, a padają wyłącznie na wagony warszawskiej SKM? Prawa fizyki, a zarazem i pierwsza fala wody istnieją zarówno dla EN57 jak i dla 14WE...
Włącz myślenie.
roztrząsanie kwestii spływającej wody przez was pokazuje jak łatwo daliście się wpuścić w maliny przez prezesa skm, który usprawiedliwia niedbalstwo spółki wyssanymi z palca pierdołami.
Tyrystor 8401 pisze:Tobie.Bucefał pisze:
Tylko komu, bo chodzą słuchy, ze tam składy nieco jakby inne. (może nawet ze specjalnymi rynnami o których nie śniło się naszym profesjonalistom).
Uważasz może, że każdy typ pociągu deszcze starannie omijają, a padają wyłącznie na wagony warszawskiej SKM? Prawa fizyki, a zarazem i pierwsza fala wody istnieją zarówno dla EN57 jak i dla 14WE...
Włącz myślenie.
W PR PKP zmiana malowania bardzo pomogła. Nawet na mocno usyfiałych pociągach brud nie rzuca się w oczy. Podczas NR i tak cała powłoka malarska jest zrywania i nakładana nowa farba. Więc nie ma co się oburzać.blinski pisze:no bo przecież jeśli zacznę nosić tylko czarne dżinsy zamiast błękitnych, to oznacza to przecież, że nie będę musiał ich już prać!
hm, muszę się przyjrzeć w takim razie. tak czy inaczej, chodziło mi o to, że nie można zmianą malowania szast-prast rozwiązać sprawy 'higieny' pociągów. jedno drugiego nie zastąpi.Premo pisze:W PR PKP zmiana malowania bardzo pomogła. Nawet na mocno usyfiałych pociągach brud nie rzuca się w oczy. Podczas NR i tak cała powłoka malarska jest zrywania i nakładana nowa farba. Więc nie ma co się oburzać.
Osoby poniżej 20. roku życia mają prawo uczestniczyć w dyskusji na takich samych prawach jak Ty.Osoby poniżej 20 roku zycia - najuprzjemiej proszę o ignorowanie moich postów.
Napisałem jakiś czas temu list do PLK w sprawie przeciążenia linii mińskiej, z uwzględniem odcinka od Rembertowa do Sulejówka. Wczoraj dostałem odpowiedź [fragmenty]:inż. Glonojad pisze:A może lepiej i łatwiej wprowadzić trzeci tor na linii mińskiej? (...)
Czas po prostu przy układaniu rozkładu dać pierwszeństwo przewozom aglomeracyjnym, które dowożą największą liczbę pasażerów regularnych = takich, na których nam najbardziej powinno zależeć.