Strona 125 z 399

Priorytety dla tramwajów

: 04 paź 2015, 10:04
autor: Bastian
Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...

Priorytety dla tramwajów

: 04 paź 2015, 11:36
autor: primoż
Bastian pisze:Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...
Może projektant sygnalizacji myślał, że tramwaje w Warszawie mają ruch lewostronny?

Priorytety dla tramwajów

: 04 paź 2015, 16:51
autor: drobert
Wcześniej przy Sowińskiego tramwaj miał poziomą pałkę podczas lewoskrętu z Wolskiej (od strony Centrum) w Sowińskiego (w stronę Jana Kazimierza) co nie powodowało sytuacji kolizyjnej a tramwaj dla zasady musiał stać.

Priorytety dla tramwajów

: 04 paź 2015, 16:53
autor: Łukasz
Bastian pisze:Nawet pomimo specjalnego zwrócenia uwagi nie umiem sobie wyobrazić "lewoskrętu zachód->południe". W przeciwną stronę jakoś łatwiej, prawoskręt południe->zachód jest np. z Wału Miedzeszyńskiego na Most Łazienkowski...
E, południe-zachód to wybór wlotów skrzyżowania, a akurat lewoskręt jest w z południa na zachód.

Priorytety dla tramwajów

: 04 paź 2015, 20:13
autor: Stary Pingwin
drobert pisze:Wcześniej przy Sowińskiego tramwaj miał poziomą pałkę podczas lewoskrętu z Wolskiej (od strony Centrum) w Sowińskiego (w stronę Jana Kazimierza) co nie powodowało sytuacji kolizyjnej a tramwaj dla zasady musiał stać.
A piesi dostawali zielone przez torowisko.

Priorytety dla tramwajów

: 05 paź 2015, 0:09
autor: drobert
Ale czy byli piesi czy nie tramwaj musiał stać bo wzbudzanie przez pieszych działało tylko na przejściu przez jezdnię a na przejściu przez tory zapalało się zawsze.

Priorytety dla tramwajów

: 06 paź 2015, 23:49
autor: Jacek Z.
Jarek pisze:Zmiany w SŚ dla tramwajów[...]
Brzmi obiecująco :) Aż się nie mogę doczekać kiedy "na warsztat" pójdą np. Bielany: Park Olszyna/Włościańska - tam prawie zawsze gdy jadę jest dłuższy postój, poza tym niepokojąco często moje tramwaje marnują czas na skrzyżowaniu Broniewskiego z Rudnickiego (odcinek Duracza - Piaski). Aż by się tam prosiła możliwość zaoszczędzenia czasu, gdyż część trasy od okolic pętli Piaski po przystanek pod C.H. Arkadia i tak obfituje w utrudnienia.

Szkoda, że zamiast Ronda Radosława 09 nie udało się zrobić czegoś takiego jak przy Pl. Zawiszy lub przy Zajezdni Wola (odrębne przystanki dla różnych kierunków jazdy) - pewnie brak było miejsca... Bez urazy, tak sobie bujam w obłokach jako pasażer, spędzający 3 godziny dziennie (20 h tygodniowo, toż to 1/2 etatu) w komunikacji :buja w oblokach:

Priorytety dla tramwajów

: 09 paź 2015, 15:03
autor: mb112
A czy jest szansa że ktoś w końcu coś zrobi z Deotymy ? Szlag może trafić jak się tamtędy jedzie, korki tramwajowe (samochodowe zresztą też) i parę minut w plecy.
Jeżeli to ma czekać do remontu Obozowej to najlepiej by było póki co wyłączyć w cholerę całą tą sygnalizację (przełączyć na żółte pulsujące), naprawdę wszyscy sobie lepiej dadzą radę w ten sposób (na sąsiednich skrzyżowaniach Dalibora i Magistracka, które są bez sygnalizacji jakoś tragedii nie ma). Albo chociaż skrócić fazę dla wyjeżdżających z Deotymy, bo tak długiej nie potrzeba.

Priorytety dla tramwajów

: 09 paź 2015, 19:28
autor: Bastian
No ale kto ma wyłączyć? Pisałeś do Inżyniera Ruchu?

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 10:24
autor: Stary Pingwin
Wszyscy wiedzą, że Deotymy jest spieprzone(nawet IR się wypowiadał), ale nikt z tym nic nie robi. Dlaczego?

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 10:43
autor: Glonojad
Bo jak wyłączysz, a będzie wypafek, to będzie na Ciebie.

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 12:24
autor: Stary Pingwin
Z zasady unikam wypafków.

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 13:29
autor: Szeregowy_Równoległy
Mnie bardziej ciekawi kto będzie winien, jak z jakiegoś powodu się nie wyrobię i nie zjadę z przystanku na swoim pionowym (bo np. będę inwalidę z Jazza wypuszczać), samochody ruszą i pieprzną pieszego na zygzaku. Bo podczas zielonego dla samochodów przystanku opuścić nie mogę, mam poziome, a potencjalny pasażer widząc stojący na przystanku tramwaj podejmie próbę dotarcia do pojazdu, tak samo jak ktoś może chcieć z opóźnieniem wysiąść.

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 15:01
autor: Glonojad
Samochody nie mogą wjechac na zygzak podczas wymiany niezależnie od swiatla. Zielone to prawo - a nie nakaz - jazdy.

Priorytety dla tramwajów

: 10 paź 2015, 15:06
autor: Stary Pingwin
To po co śluza?