Przede wszystkim różni się czas eksploatacji. Mobilis wie, że po 8-10 latach wóz może oddać na złom. MZA wie, że u nich wózek ma przejeździć lat ok. 15 najlepiej bez poważnej naprawy w międzyczasie.chester pisze:Gdyby Mobilis miał za wozokm płacone tyle, co MZA, to by też miał na porządny serwis. Mobilis (i PKS i ITS i Europa) startują z innej pozycji, innymi stawkami i muszą wszystko zbilansować, nie dziwne, że wymusza to oszczędności. I nie można mieć o to pretensji do Mobilisu, ale do warunków przetargu, gdzie liczy się 100%, a reszta nie gra roli (vide informacja o tramwajach solarisach w Saksonii i jakie tam kryteria obowiązywały i z jakimi wagami).
Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A ja chciałbym zauważyć że mobilis i każdy ajent zgodzili się jeździć za taką stawkę a nie inną i mnie jako szarego pasażera gówno to obchodzi. Ma być czysto, wygodnie a dodatkowo ma działać klimatyzacja.
6880 - tragiczne,rozregulowane hamulce.Masakryczne wycie podczas hamowania na przystankach.
I takie coś się wypuszcza na linię 180,do tego jeszcze podczas Euro...
I takie coś się wypuszcza na linię 180,do tego jeszcze podczas Euro...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czy wycie kwalifikuje się pod zły stan techniczny? Jeśli jedynym mankamentem układu hamulcowego jest pisk, to jęki Mobila są pozbawione sensu.
Ewidentnie nie jest to cecha normalna w tych wozach.Wszystkie,jeszcze będące w ruchu, Neoplany N 4020 nie wyją.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Neoplany podczas hamowania wyją, więc jest to jak najbardziej normalne. Nie wiem skąd bierzesz neoplany, które nie wyją.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
mobil one pisze:Neoplany N 4020 nie wyją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W skrajnych przypadkach może to chyba być podstawa do nieprzejścia badań technicznych.Szeregowy_Równoległy pisze:Czy wycie kwalifikuje się pod zły stan techniczny?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie rób mi nadziei...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jak podczas przeglądu ktokolwiek to sprawdzi? Nie ma płynnego hamowania, przy którym mógłby wyć. Jest "jeb w hamulec" i ręczny, w obu sytuacjach wóz stoi na rolkach.
A powinno być płynnie z kontrolą odchyleń między stronami wozu na różnych etapach hamowania. Niemniej nie słyszałem o przypadku, by piszczące, ale i skuteczne hamulce były podstawą do odrzucenia badań, przynajmniej w osobówce.Szeregowy_Równoległy pisze:A jak podczas przeglądu ktokolwiek to sprawdzi? Nie ma płynnego hamowania, przy którym mógłby wyć. Jest "jeb w hamulec" i ręczny, w obu sytuacjach wóz stoi na rolkach.
Troszkę bardziej ad rem. A327 Mobiego ma chyba dziury w tłumiku, bo głośniej od bizona ryczy.
(edit: numer wozu)
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Z Ciebie to taki drugi Niesiołowski. Nie potrafisz chyba prostego zdania napisać bez żadnego wulgaryzmu.Desert pisze:A ja chciałbym zauważyć że mobilis i każdy ajent zgodzili się jeździć za taką stawkę a nie inną i mnie jako szarego pasażera gówno to obchodzi.
A co będzie zamiast nich?ashir pisze:Jutro pozostanie równy rok do końca kontraktu, czyli do 31 maja 2013 roku.