Jak kształtować układ komunikacyjny?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 01 lip 2024, 16:22

Georg pisze:
01 lip 2024, 16:19
Walas pisze:
01 lip 2024, 16:14

Będzie tryb SB i zrobisz 15stkę.
Zadajesz sobie sprawę że to nie tak powinno wyglądać?
A tak swoją drogą - czy po skierowaniu na nową trasę na Młocinach skrócił się czas jazdy na pętlę?
Nie. Nie skrócił. Tyle co stałem na lewoskręcie w Zgrupowania AK Kampinos to teraz się stoi na lewoskręcie w Nocznickiego (czyli tam gdzie się skręcało w prawo). Z tą różnicą że teraz ZTM ściął minutę na dojazd na kraniec oraz drugi autobus nie ma gdzie stanąć na pętli (do tej pory gdy jeden stał na peronie to drugi mógł swobodnie stanąć prostopadle do peronów po wjeździe na pętlę).

PiotrekP
Posty: 3499
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 02 lip 2024, 9:20

Akurat 415 i 515 połączyły się w jedno porządne 143 po wielu latach. Po wielu latach udało się również zrobić koordynację 143 + 153 dlatego Rembertów na północ od Chruściela nie jest poszkodowany.

ODPOWIEDZ