Strona 126 z 168
: 28 gru 2009, 17:34
autor: MeWa
mw158979 pisze:Dęboszczak pisze:Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.
Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.
Plac Bankowy to nie miejsce na wielką pętlę autobusową - tam przydałoby się zrobić normalny, ludzki plac. Zresztą sytuacja będzie o tyle skomplikowana, że jak powrócą tramwaje na Trasę W-Z, to po prostu na trambuspasie nie będzie tyle miejsca.
: 28 gru 2009, 18:26
autor: Mati
od 01.01.2010 (piątek)
Na trasie linii 732 uruchomione zostają nowe przystanki warunkowe
NAUCZYCIELSKA 01 i 02 zlokalizowane w Markach na ul. Kościuszki przy
skrzyżowaniu z ul. Nauczycielską.
: 28 gru 2009, 18:58
autor: mw158979
MeWa pisze:mw158979 pisze:
Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.
Plac Bankowy to nie miejsce na wielką pętlę autobusową - tam przydałoby się zrobić normalny, ludzki plac. Zresztą sytuacja będzie o tyle skomplikowana, że jak powrócą tramwaje na Trasę W-Z, to po prostu na trambuspasie nie będzie tyle miejsca.
A tu nikt oprocz Ciebie nie mowi o wielkiej petli. 2 stanowiska zmiescily by sie spokojnie miedzy jezdniami Solidarnosci, nieopodal obecnych przystankow.
Miejsca na pacie jest zupelnie duzo wylaczajac a) przystanek Metro R-A z ktorego te linie by nie korzystaly oraz b) przystanek Stare Miasto - na ktorym obecnie bylby problem, w przyszlosci - niekoniecznie, zalezy jak zostanie przebudowany.
: 28 gru 2009, 20:07
autor: JacekM
To by mogło prowadzić do kolejnych precedensów wciągających linie strefowe wgłąb miasta.
: 28 gru 2009, 20:09
autor: fik
S-2 trzeba zatem szybko skrócić do Rembertowa i zafundować przesiadkę na S-20 do Zachodniego, gdzie będzie już czekać S-22 do Pruszkowa.
: 28 gru 2009, 20:09
autor: JacekM
omfg, autobusowych strefowych.
: 28 gru 2009, 20:11
autor: fik
I co w tym takiego strasznego niby?
: 28 gru 2009, 20:59
autor: mw158979
JacekM pisze:To by mogło prowadzić do kolejnych precedensów wciągających linie strefowe wgłąb miasta.
"Glebszym miastem" w sensie korkow jest akurat obecna koncowka niz ta rozwazana. Trasa WZ jest teraz doskonale przejezdna, natomiast zakorkowanie Targowej prowadzi do malo przewidywalnych czasow przejazdu - wg obserwacji rozrzut jest nawet 5 minut i to na sasiednich kursach.
: 28 gru 2009, 22:03
autor: Frencher
MisiekK pisze:Frencher pisze:Ludzie masowo żalą się do Burmistrza i tutejszego UM na stan taboru obsługującego linie 718/805 i od niedawna 738.
Autobusy po drodze koła, albo drzwi gubią? Sam jeżdżę ikarusami z R-13 - takimi samymi jakie obsługują Marki (to też autokefaliczny obszar Stalowej) i jakoś nie kwękam.
Byle anomalia pogodowa i na liniach 718/738/805 wypada po 40% brygad na awarie - taka sytuacja miała miejsce kilka dni temu.
Jeżeli potrafisz podąć przykład dzielnicy Warszawy gdzie notorycznie nie realizuje się 40% kursów chętnie się dowiem. Jak widać Wam w ZTM to nie przeszkadza, wszak sprawa dotyczy tych gorszych... podgatunku człowieka w Waszym rozumowaniu
: 28 gru 2009, 22:10
autor: m72
Marki nie są dzielnicą Warszawy więc nie ma co porównywać
: 28 gru 2009, 22:15
autor: Wolfchen
mw158979 pisze:Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.
Linie z Marek, to powinny kończyć przy Dw. Wileńskim (oczywiście jak dociągną św.
). A później, to nawet i do Bródna można ściąć...
: 28 gru 2009, 23:53
autor: humptyangel
Wolfchen pisze:A później, to nawet i do Bródna można ściąć...
A gdyby był tramwaj do Marek po Radzymińskiej...
Choć jestem ciekaw, czy dużo ludzi przy M1 przesiada się z linii mareckich w np. 190
: 29 gru 2009, 9:19
autor: Frencher
humptyangel pisze:Choć jestem ciekaw, czy dużo ludzi przy M1 przesiada się z linii mareckich w np. 190
Kiedyś jak nie było 732 to sporo osób wysiadało i szlo do 112/126 ze względu na dojazd na Bródno.
Teraz też często ktoś wysiada, ale w skali ogólnej liczby osób jakie przewożą 718/738/805 są to liczby rzędu błędu statystycznego. Bo jak ktoś chce koniecznie dojechać autobusem do metra to wybiera dojazd do Targówka i tak dopiero w 160 albo 190. Pod M1 wysiadają ci, którzy nie przeżyją bez miejsca siedzącego.
: 29 gru 2009, 9:23
autor: MisiekK
Frencher pisze:Byle anomalia pogodowa i na liniach 718/738/805 wypada po 40% brygad na awarie - taka sytuacja miała miejsce kilka dni temu.
Rozumiem, że Marki to miejscowość poza kołem podbiegunowym i takie sytuacje zdarzają się codziennie pomiędzy wrześniem, a majem?
Jak jest pieprznik pogodowy to identycznie jest w całej aglomeracji. Marki nie są pępkiem świata.
: 29 gru 2009, 11:34
autor: mw158979
Wolfchen pisze:Linie z Marek, to powinny kończyć przy Dw. Wileńskim (oczywiście jak dociągną św.
). A później, to nawet i do Bródna można ściąć...
Jak dociagna to byc moze - przy czym to jest perspektywa wielu lat.
A i tak moze sie okazac ze na Wilenski-Bankowy bedzie jakis nadpopyt i w sam raz bylo by cos wschodniego tam zakrancowac.
Co do scinania na Brodno bylbym ostrozny zeby nie powtorzyc "sukcesu" 708.