Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
W warszawskich warunkach to oznacza, że najpierw wpuści się (pato)deweloperkę, a potem wszyscy będą się zastanawiać, co robić dalej
Nie zawsze poważne opinie
Chyba na Bemowie.
Idea jest taka, żeby do Baranowa przenieść ruch pasażerski, natomiast z Bemowa przyprowadzić Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, general aviation itp., plus zostają VIPy i wojsko. Więc pewnie mniejsze, ale Okęcie zostanie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tendencja w SKM przeciwna niż w autobusach i tramwajach, a ten sam stołeczny właściciel.ashir pisze: ↑16 lut 2023, 15:00Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem od 12 marca:
S4 Piaseczno - Warszawa Zachodnia - Warszawa Gdańska - Legionowo/Legionowo Piaski/Wieliszew/Zegrze Płd. (docelowo) co 60 minut przez cały tydzień
S40 Piaseczno - Warszawa Zachodnia - Warszawa Główna co 60 minut w dni powszednie
W autobusach jedna linia z ew. kilkoma wariantami. W SKM rozdłubywanie i tak rzadkich linii na jeszcze rzadsze numerki, zamiast porządkowania tras.
Czy nie lepsze byłoby kilka przejrzystych tras?
S1 Otwock Pruszków, S2 Lotnisko Sulejówek, S3 Piaseczno Legionowo, S4 Ożarów Rembertów.
Mieszkańcy Piaseczna jadąc rano do pracy nie będą mieli problemu. Ale po południu dylemat czy kierować się na peron 9 Dworca Zachodniego czy Warszawę Główną, zamiast mieć wszystko (i tak nie za częste) w jednym miejscu.
Ludzie na Bemowie narzekają na hałasy z Lotniska Babice. To za 20 lat będą mieli spokój.
Czyli jak będę lecieć z Poznania do W-wy, to wyląduje w Baranowie? Przecież to się niczego nie trzyma. Pomijając już to, że PiS teraz przegra wybory i żadnego cpk nie będzie.KwZ pisze:Chyba na Bemowie.
Idea jest taka, żeby do Baranowa przenieść ruch pasażerski, natomiast z Bemowa przyprowadzić Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, general aviation itp., plus zostają VIPy i wojsko. Więc pewnie mniejsze, ale Okęcie zostanie.
Co do numerków - dlaczego nie S8 ?
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tego się najbardziej boję, że zabudują mnie na około apartamentami, hotelami itp. Na razie obecność lotniska blokuje wyższą zabudowę w okolicy.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Utrzymywanie lotniska dla ważniaków w odległości kilku kilometrów od ścisłego centrum miasta jest absurdem, nikt na to nie pójdzie. Samo lotnisko to jest teren dla 80-100k ludzi w rozsądnej gęstości zabudowy, nie mówiąc o możliwości intensyfikacji zabudowy w OOU, wszystko to przy bardzo dobrej obsłudze terenu zarówno komunikacją drogową, jak i szynową. Na Fornebu nie lądują VIPy i LPR, tylko mieszkają i pracują ludzie, na Tegel będą głównie pracować, ale też idzie pod zabudowę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To prawda, latanie z Poznania do Warszawy nie ma najmniejszego sensu, to jest odległość na pociąg (nawet nie musi być KDP, sensowny klasyk by w to 2:15 robił).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie takie absurdy władza czyni dla własnej wygody.
miłośnik 13N
Ja tam uważam, że za rok-trzy trzeba będzie od nowa zrobić studium ekonomiczne tego projektu i dopiero decydować. Co z popandemicznym odbiciem, recesją, klimatem, etc.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No nie jest to eko, ale w 3h od wyjścia z domu mogę być w miejscu docelowym pod Poznaniem. Pociąg zajmuje przynajmniej 4:15-4 na ten moment. No jeszcze alternatywnie mogę w 3h być samochodem. Ale może rzeczywiście przeloty lokalne przestaną w ogóle istnieć za te 20 lat jak już cpk powstanie. A do Wrocławia wciąż najszybciej będzie się jechało 4hGlonojad pisze:To prawda, latanie z Poznania do Warszawy nie ma najmniejszego sensu, to jest odległość na pociąg (nawet nie musi być KDP, sensowny klasyk by w to 2:15 robił).
ŁK
-
- Posty: 5831
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Od nowa studium ekonomiczne? Myślę, że to będzie pierwsze w historii dla tego projektu.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wracając do tematu:
Pociąg z Nasielska kończy bieg na Gdańskiej o 7.35, w środku porannego szczytu. Pociąg do Radomia odjeżdża z Gdańskiej o 7.34.
Rozerwanych relacji jest więcej, zamiast połączyć pociągi radomskie z tym, co jeździ na LK9 skrócone nie wiadomo po jaką cholerę na Gdańską, robi się przesiadki, bo pewnie projekty unijne się nie zgadzają. Szkodnictwo na wyższym poziomie.
No tu wyszedł jakiś kurwa niepoważny absurd, bo oczywiście nie da się zrobić tak, żeby było dobrze, i tak:
Pociąg z Nasielska kończy bieg na Gdańskiej o 7.35, w środku porannego szczytu. Pociąg do Radomia odjeżdża z Gdańskiej o 7.34.
Rozerwanych relacji jest więcej, zamiast połączyć pociągi radomskie z tym, co jeździ na LK9 skrócone nie wiadomo po jaką cholerę na Gdańską, robi się przesiadki, bo pewnie projekty unijne się nie zgadzają. Szkodnictwo na wyższym poziomie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Pewnie musi odjechać wszędzie ze względu na brak wolnej krawędzi peronowej.
ŁK