Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chyba, że lokomotywa jest na tyle standardowa, że będzie budowana jako przedłużenie jakieś obecnej, dłuższej serii. Nawet Bombardierowi zdarza się czasem krótszy termin dostaw (gdy był otwarty kontrakt dla Palermo, w którymś momencie deklarował przysłanie wagonu dla TW po 8 bodajże miesiącach od podpisania kontraktu, gdy normą jest dlań 22).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
http://www.rynek-kolejowy.pl/14504/1450 ... eckich.htmZNTK Mińsk Maz. naprawi 90 ezetów Kolei Mazowieckich
Koleje Mazowieckie podpisały wczoraj umowę z ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. na naprawy rewizyjne 90 ezetów ( w tym 89 EN 57 i 1 EN 71), z modernizacją w 54 EN57. Wartość umowy wynosi 51 233 656 zł brutto, przy czym spółka zabiega o dofinansowanie ze środków unijnych (w zakresie modernizacji taboru). Zamówienie ma zostać zrealizowane w latach 2010 - 2011.
Zakres modernizacji obejmie m.in: montaż stojaków na rowery, siedzenia wandaloodporne, montaż systemu audio-wizualnego, elektroniczne tablice czołowe i boczne, montaż urządzeń wygłaszających komunikaty dźwiękowe, oprawy oświetleniowe wpuszczone w sufit (wandaloodporne), montaż przetwornicy statycznej i sprężarki śrubowej oraz montaż blokady drzwi automatycznych.
Umowę ze strony spółki podpisali: Czesława Sulima i Arkadiusz Olewnik, członkowie zarządu spółki, a ze strony ZNTK Mińsk Mazowiecki: Stanisław Cichoń - prezes zarządu i Halina Sekita, członek zarządu.
To już kolejny kontrakt podpisany przez Koleje Mazowieckie na modernizację taboru. Przypominamy, że 11 lutego została podpisana umowa z Newagiem na wykonanie napraw głównych z modernizacją w 23 szt EN 57, w latach 2010 -2011. Wartość umowy wyniesie 104 914 601 zł brutto. Spółka zabiega o dofinansowanie projektu w zakresie modernizacji taboru ze środków unijnych.
Ktoś jest zdziwiony? Nie? To bardzo dobrze. Ciekawe czy wymieniając EN71 maja na myśli 71/100 czy 71/101?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
FP czy plastik oklejony materiałem? Mam nadzieję, że te składy na dłuższych obiegach nie będą kursowały... Bo siedzenie 2 godzin na plastiku nie jest komfortowe, a bilety drogie...rufio198 pisze:siedzenia wandaloodporne
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
20 szt. - PESA ELF
16 szt. - PESA ELF / Stadler FLIRT
11 szt. - Bombardier Traxx + Double-Deck
10 szt. - Stadler FLIRT
Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
Czy to nie najwyższy czas żeby poważnie pomyśleć o tanim następcy EN57? Ile jeszcze lat to musi więcej stać niż jeździć?
16 szt. - PESA ELF / Stadler FLIRT
11 szt. - Bombardier Traxx + Double-Deck
10 szt. - Stadler FLIRT
Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
Czy to nie najwyższy czas żeby poważnie pomyśleć o tanim następcy EN57? Ile jeszcze lat to musi więcej stać niż jeździć?
101 to chyba już dwa tygodnie stoi i kwitnie na MNG. Usterka ogrzewania- nie ma komu przyjechać i zrobićprzewoz pisze:Setka powinna miec wyjeżdżone kilometry na NR. 101 ledwo sie wytoczyła z Mińska, a że jest z leasingu to jej pełnym utrzymaniem miał się chyba zająć Mińsk. Ale sam pewny nie jestem.
Zaskoczenia nie było, bo przetarg wygrali dawno... Tylko przy podpisywaniu umowy znajome twarze po stronie ZNTK...
Ale w sumie nie ma co się dziwić.
[ Dodano: |20 Lut 2010|, 2010 10:46 ]
Na czym opierasz swoja światłą tezę? Na konkretnych danych, czy być może na czymś innym? Jeżeli na konkretnych danych to podziel się nimi jak takie rewelacje ogłaszasz.zofey pisze: Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
A jeżeli nie masz konkretnych dowodów na poparcie swojej tezy to przestań może ględzić delikatnie mówiąc głupoty totalne
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
A na Radom co? Same kible, tak?zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h.
OK, dzięki za wyjaśnienieprzewoz pisze:To określenie stosuje się kiedy mowa o "nowych" siedzeniach z miękkim obiciem.
Lepszy od FP, ale do ideału mu brakuje. W piętrusach siedzenia są całkiem niezłeprzewoz pisze:Jak dla mnie zły profil siedzenia.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tą szesnastkę EZT od razu zostaw na Modlin i Okęcie. Resztę rozlokuj jak chcesz, ale pamiętaj choćby o tym, że jednocześnie nigdy wszystko nie wyjeżdża w trasy.zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.