Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 16 lut 2010, 22:12

Żeby przystopować producentów, którzy mają TAKIE problemy.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 18 lut 2010, 7:08

I teraz EU07 pomalowana w barwy Kolei Mazowieckich służy sobie w Cargo... To tyle na temat pomysłu malowania wynajętych pojazdów.

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 18 lut 2010, 9:59

kiedy KaeMy dostaną pierwsze własne loki?
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 18 lut 2010, 11:20

Zgodnie z zapisem w warunkach przetargu: około połowy 2011 roku.
W każdym razie jakoś tak. O ile umowa czegoś nie zmieni, ale raczej nie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lut 2010, 23:40

Chyba, że lokomotywa jest na tyle standardowa, że będzie budowana jako przedłużenie jakieś obecnej, dłuższej serii. Nawet Bombardierowi zdarza się czasem krótszy termin dostaw (gdy był otwarty kontrakt dla Palermo, w którymś momencie deklarował przysłanie wagonu dla TW po 8 bodajże miesiącach od podpisania kontraktu, gdy normą jest dlań 22).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 19 lut 2010, 15:38

ZNTK Mińsk Maz. naprawi 90 ezetów Kolei Mazowieckich

Koleje Mazowieckie podpisały wczoraj umowę z ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. na naprawy rewizyjne 90 ezetów ( w tym 89 EN 57 i 1 EN 71), z modernizacją w 54 EN57. Wartość umowy wynosi 51 233 656 zł brutto, przy czym spółka zabiega o dofinansowanie ze środków unijnych (w zakresie modernizacji taboru). Zamówienie ma zostać zrealizowane w latach 2010 - 2011.

Zakres modernizacji obejmie m.in: montaż stojaków na rowery, siedzenia wandaloodporne, montaż systemu audio-wizualnego, elektroniczne tablice czołowe i boczne, montaż urządzeń wygłaszających komunikaty dźwiękowe, oprawy oświetleniowe wpuszczone w sufit (wandaloodporne), montaż przetwornicy statycznej i sprężarki śrubowej oraz montaż blokady drzwi automatycznych.

Umowę ze strony spółki podpisali: Czesława Sulima i Arkadiusz Olewnik, członkowie zarządu spółki, a ze strony ZNTK Mińsk Mazowiecki: Stanisław Cichoń - prezes zarządu i Halina Sekita, członek zarządu.

To już kolejny kontrakt podpisany przez Koleje Mazowieckie na modernizację taboru. Przypominamy, że 11 lutego została podpisana umowa z Newagiem na wykonanie napraw głównych z modernizacją w 23 szt EN 57, w latach 2010 -2011. Wartość umowy wyniesie 104 914 601 zł brutto. Spółka zabiega o dofinansowanie projektu w zakresie modernizacji taboru ze środków unijnych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/14504/1450 ... eckich.htm

Ktoś jest zdziwiony? Nie? To bardzo dobrze. Ciekawe czy wymieniając EN71 maja na myśli 71/100 czy 71/101? :-k
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 lut 2010, 16:31

Setka powinna miec wyjeżdżone kilometry na NR. 101 ledwo sie wytoczyła z Mińska, a że jest z leasingu to jej pełnym utrzymaniem miał się chyba zająć Mińsk. Ale sam pewny nie jestem.
Zaskoczenia nie było, bo przetarg wygrali dawno... Tylko przy podpisywaniu umowy znajome twarze po stronie ZNTK...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 lut 2010, 16:39

rufio198 pisze:siedzenia wandaloodporne
FP czy plastik oklejony materiałem? Mam nadzieję, że te składy na dłuższych obiegach nie będą kursowały... Bo siedzenie 2 godzin na plastiku nie jest komfortowe, a bilety drogie...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 lut 2010, 21:34

To określenie stosuje się kiedy mowa o "nowych" siedzeniach z miękkim obiciem.
Jednak czy to wyższy komfort to ciągle wątpię. Jak dla mnie zły profil siedzenia. Ten, który akurat mi odpowiada nie jest stosowany już.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 20 lut 2010, 8:47

20 szt. - PESA ELF
16 szt. - PESA ELF / Stadler FLIRT
11 szt. - Bombardier Traxx + Double-Deck
10 szt. - Stadler FLIRT

Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.

Czy to nie najwyższy czas żeby poważnie pomyśleć o tanim następcy EN57? Ile jeszcze lat to musi więcej stać niż jeździć?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 20 lut 2010, 10:43

przewoz pisze:Setka powinna miec wyjeżdżone kilometry na NR. 101 ledwo sie wytoczyła z Mińska, a że jest z leasingu to jej pełnym utrzymaniem miał się chyba zająć Mińsk. Ale sam pewny nie jestem.
Zaskoczenia nie było, bo przetarg wygrali dawno... Tylko przy podpisywaniu umowy znajome twarze po stronie ZNTK...
101 to chyba już dwa tygodnie stoi i kwitnie na MNG. Usterka ogrzewania- nie ma komu przyjechać i zrobić :mur:
Ale w sumie nie ma co się dziwić. :boohoo:

[ Dodano: |20 Lut 2010|, 2010 10:46 ]
zofey pisze: Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
Na czym opierasz swoja światłą tezę? Na konkretnych danych, czy być może na czymś innym? Jeżeli na konkretnych danych to podziel się nimi jak takie rewelacje ogłaszasz.
A jeżeli nie masz konkretnych dowodów na poparcie swojej tezy to przestań może ględzić delikatnie mówiąc głupoty totalne
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 lut 2010, 11:11

zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h.
A na Radom co? Same kible, tak? #-o
przewoz pisze:To określenie stosuje się kiedy mowa o "nowych" siedzeniach z miękkim obiciem.
OK, dzięki za wyjaśnienie :)
przewoz pisze:Jak dla mnie zły profil siedzenia.
Lepszy od FP, ale do ideału mu brakuje. W piętrusach siedzenia są całkiem niezłe :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 20 lut 2010, 11:17

Bo musiałyby jeździć co pół godziny, a teraz to i co godzinę niedasię ułożyć.

[ Dodano: |20 Lut 2010|, 2010 11:20 ]
Wolfchen pisze:A na Radom co? Same kible, tak?
Właśnie mówię, że potrzeba więcej taboru o innych parametrach (często wystarczy 120).

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 20 lut 2010, 11:40

Za 5-6 lat (no, w ostateczności 10) i na Radom będzie 160... :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 lut 2010, 11:51

zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
Tą szesnastkę EZT od razu zostaw na Modlin i Okęcie. Resztę rozlokuj jak chcesz, ale pamiętaj choćby o tym, że jednocześnie nigdy wszystko nie wyjeżdża w trasy.

ODPOWIEDZ