: 16 lut 2010, 22:12
Żeby przystopować producentów, którzy mają TAKIE problemy.
http://www.rynek-kolejowy.pl/14504/1450 ... eckich.htmZNTK Mińsk Maz. naprawi 90 ezetów Kolei Mazowieckich
Koleje Mazowieckie podpisały wczoraj umowę z ZNTK Mińsk Mazowiecki S.A. na naprawy rewizyjne 90 ezetów ( w tym 89 EN 57 i 1 EN 71), z modernizacją w 54 EN57. Wartość umowy wynosi 51 233 656 zł brutto, przy czym spółka zabiega o dofinansowanie ze środków unijnych (w zakresie modernizacji taboru). Zamówienie ma zostać zrealizowane w latach 2010 - 2011.
Zakres modernizacji obejmie m.in: montaż stojaków na rowery, siedzenia wandaloodporne, montaż systemu audio-wizualnego, elektroniczne tablice czołowe i boczne, montaż urządzeń wygłaszających komunikaty dźwiękowe, oprawy oświetleniowe wpuszczone w sufit (wandaloodporne), montaż przetwornicy statycznej i sprężarki śrubowej oraz montaż blokady drzwi automatycznych.
Umowę ze strony spółki podpisali: Czesława Sulima i Arkadiusz Olewnik, członkowie zarządu spółki, a ze strony ZNTK Mińsk Mazowiecki: Stanisław Cichoń - prezes zarządu i Halina Sekita, członek zarządu.
To już kolejny kontrakt podpisany przez Koleje Mazowieckie na modernizację taboru. Przypominamy, że 11 lutego została podpisana umowa z Newagiem na wykonanie napraw głównych z modernizacją w 23 szt EN 57, w latach 2010 -2011. Wartość umowy wyniesie 104 914 601 zł brutto. Spółka zabiega o dofinansowanie projektu w zakresie modernizacji taboru ze środków unijnych.
FP czy plastik oklejony materiałem? Mam nadzieję, że te składy na dłuższych obiegach nie będą kursowały... Bo siedzenie 2 godzin na plastiku nie jest komfortowe, a bilety drogie...rufio198 pisze:siedzenia wandaloodporne
101 to chyba już dwa tygodnie stoi i kwitnie na MNG. Usterka ogrzewania- nie ma komu przyjechać i zrobićprzewoz pisze:Setka powinna miec wyjeżdżone kilometry na NR. 101 ledwo sie wytoczyła z Mińska, a że jest z leasingu to jej pełnym utrzymaniem miał się chyba zająć Mińsk. Ale sam pewny nie jestem.
Zaskoczenia nie było, bo przetarg wygrali dawno... Tylko przy podpisywaniu umowy znajome twarze po stronie ZNTK...
Na czym opierasz swoja światłą tezę? Na konkretnych danych, czy być może na czymś innym? Jeżeli na konkretnych danych to podziel się nimi jak takie rewelacje ogłaszasz.zofey pisze: Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.
A na Radom co? Same kible, tak?zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h.
OK, dzięki za wyjaśnienieprzewoz pisze:To określenie stosuje się kiedy mowa o "nowych" siedzeniach z miękkim obiciem.
Lepszy od FP, ale do ideału mu brakuje. W piętrusach siedzenia są całkiem niezłeprzewoz pisze:Jak dla mnie zły profil siedzenia.
Właśnie mówię, że potrzeba więcej taboru o innych parametrach (często wystarczy 120).Wolfchen pisze:A na Radom co? Same kible, tak?
Tą szesnastkę EZT od razu zostaw na Modlin i Okęcie. Resztę rozlokuj jak chcesz, ale pamiętaj choćby o tym, że jednocześnie nigdy wszystko nie wyjeżdża w trasy.zofey pisze:Razem 34 pociągi (2 jednostki lub piętrus) do obsługi połączeń Warszawa-Łowicz/Iłowo/Siedlce z prędkością 160 km/h. PLK tyle taboru nie wpuści na te 3 relacje.