Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 03 lis 2014, 1:39

Jakaś rezerwa pewnie gdzieś jest, tylko przewoźnik nie ten. W naszym fajnym układzie ZTM - przewoźnicy to zawsze było najsłabsze ogniwo, że w sytuacji awaryjnej wysłanie wozu innego przewoźnika wymaga dziesiątek przeróżnych ustaleń...
noidea

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 lis 2014, 7:05

vernalisadonis pisze:To też Grodzio obsługuje?
Tak. :)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 lis 2014, 23:12

Adam G. pisze:Jakaś rezerwa pewnie gdzieś jest, tylko przewoźnik nie ten. W naszym fajnym układzie ZTM - przewoźnicy to zawsze było najsłabsze ogniwo, że w sytuacji awaryjnej wysłanie wozu innego przewoźnika wymaga dziesiątek przeróżnych ustaleń...
Ale chyba tylko w nocy. Bo w dzień nie było raczej problemów z wyczarowaniem wozu innego przewoźnika. MZA jeździły za Mobilis, Mobilis ganiał za Grodzia, ZTM potrafił dzwonić do Mobilisu z pytaniem o coś za MZA... I szło to nawet sprawnie. Dziwne, że w nocy się nie da. Jak kończyłem pracę w Mobilisie, to każdej nocy był kierowca dyżurny. Nawet wyczarowanie wozu nie byłoby problemem, bo to noc. MZA też chyba jakieś rezerwy posiadają, żeby jedną solówkę i człowieka do jeżdżenia nią znaleźć na już. Podejrzewam bardziej, że Organizator nie szukał z odpowiednim zaangażowaniem, łatwiej było zawiesić brygadę na całą noc.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 05 lis 2014, 1:50

Szeregowy_Równoległy pisze: Podejrzewam bardziej, że Organizator nie szukał z odpowiednim zaangażowaniem, łatwiej było zawiesić brygadę na całą noc.
Jestem co do tego wręcz przekonany. Tyle że, moim zdaniem, w takich przypadkach organizator powinien mieć ustalone jakieś procedury ratunkowe, żeby za wszelką cenę nie dopuścić do wypadnięcia brygady - szczególnie w nocy. A że się da, wiem doskonale - sam kiedyś jechałem za MZA na N46 :)
noidea

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 06 lis 2014, 16:55

W tym konkretnie przypadku było tak na przed ostatnim kółku na 178 zaniemógł A506 który po ostatnim kursie przebiera się na N03. Na podmianę został wysłany A520 który od pewnego czasu służy za dawcę wymontowane wyświetlacze oraz parę krzeseł itp. Niestety i on zaniemógł w drodze na Dw. Wschodni.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lis 2014, 19:17

I on w takim stanie miał jeździć z ludźmi? :shock:

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 06 lis 2014, 19:25

Grodzio. Tam się takie rzeczy zdarzają. ;-)

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 06 lis 2014, 19:30

Jedzie? Jedzie. Dla Grodzia to wystarczy. :>

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 lis 2014, 19:33

W zasadzie to każdy ajent ma tego typu grzeszki. :razz:

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 lis 2014, 10:04

Abacab pisze:W tym konkretnie przypadku było tak na przed ostatnim kółku na 178 zaniemógł A506 który po ostatnim kursie przebiera się na N03. Na podmianę został wysłany A520 który od pewnego czasu służy za dawcę wymontowane wyświetlacze oraz parę krzeseł itp. Niestety i on zaniemógł w drodze na Dw. Wschodni.
Chcesz powiedzieć, że nocny plan Grodzia jest tak napięty, że nie było innego autobusu ani możliwości podstawienia go przez całą noc? A kierowca z zepsutego A520 się zdematerializował i innym nie potrafiłby jeździć? Ewentualnie ten z A506? Nie ma opcji, że przyjeżdża do zepsutego pojazdu z kierowcą sprawny wóz i kierowca przesiada się do sprawnego żeby wozić ludzi? Albo mechanik, nadzór, ktokolwiek radiowozem wiezie kierowcę z zepsutej fury do zajezdni, żeby kierowca wziął inną furę i tłukł wozokilometry? Ja jestem prostym człowiekiem, ale gdybym był jakkolwiek decyzyjny w PKS, to dyspozytorzy dostaliby po łbach. Bo to wygląda jak celowe działanie na szkodę firmy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 lis 2014, 12:35

Szeregowy_Równoległy pisze:Bo to wygląda jak celowe działanie na szkodę firmy.
Raczej jak totalne olewactwo, powszechny problem.
noidea

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 lis 2014, 20:47

Szeregowy_Równoległy pisze:
Abacab pisze:W tym konkretnie przypadku było tak na przed ostatnim kółku na 178 zaniemógł A506 który po ostatnim kursie przebiera się na N03. Na podmianę został wysłany A520 który od pewnego czasu służy za dawcę wymontowane wyświetlacze oraz parę krzeseł itp. Niestety i on zaniemógł w drodze na Dw. Wschodni.
Chcesz powiedzieć, że nocny plan Grodzia jest tak napięty, że nie było innego autobusu ani możliwości podstawienia go przez całą noc? A kierowca z zepsutego A520 się zdematerializował i innym nie potrafiłby jeździć? Ewentualnie ten z A506? Nie ma opcji, że przyjeżdża do zepsutego pojazdu z kierowcą sprawny wóz i kierowca przesiada się do sprawnego żeby wozić ludzi? Albo mechanik, nadzór, ktokolwiek radiowozem wiezie kierowcę z zepsutej fury do zajezdni, żeby kierowca wziął inną furę i tłukł wozokilometry? Ja jestem prostym człowiekiem, ale gdybym był jakkolwiek decyzyjny w PKS, to dyspozytorzy dostaliby po łbach. Bo to wygląda jak celowe działanie na szkodę firmy.
Dobić Ciebie jeszcze bardziej? :p

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 lis 2014, 23:47

Sprawdziłem, kto tu moderuje, więc: mnie to generalnie jebie, ale jak masz coś ciekawszego do opowiedzenia, to referuj. Ja tylko nie ogarniam jak przewoźnik, który nie ma, kurwa, na żarówki do Scanii, może w tak kretyński sposób tracić absurdalne pieniądze.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 lis 2014, 16:13

Otóż Grodzio ma też D6/N03, które robi tylko jeden 65-minutowy półkurs z Ursynowa Płn. (23:22) na Nowodwory (0:27). :) W teorii z niczym dziennym się nie łączy, w praktyce o dziwo wcześniej chyba też się z niczym nie łączyło, nie wiem jak jest teraz. W każdym razie sprawa kierowcy tutaj nie ma znaczenia, bo podobno był problem z wozem. I ta brygada tak ładnie pasuje, że następną brygadą było właśnie 5/N03 (przyjazd 30 minut poźniej na Nowodwory, czyli o 0:57), jak już się właściwy wóz popsuł i zastępczy też (co za pech :twisted:) to wystarczyło wykorzystać ten wóz, który już jeździł na tej linii nocnej, a jak gdyby nigdy nic zjechał sobie do zajezdni zamiast zaczekać i wyruszyć o 1:07 z Nowodworów, zrobić te 1,5 kółka i zakończyć pracę o 4:38 na Ursynowie Płn. :razz:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 09 lis 2014, 0:17

Sugerujecie że jakikolwiek dyspozytor może być aż taką ciamajdą, żeby na to nie wpaść?! No ręce człowiekowi opadają.
noidea

ODPOWIEDZ