O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
A to nie wiem, bo 1917 ma takie brązoweMr_Kolesław pisze:Może masz na myśli fotele z dawnych jednostek dalekobieżnych?małpa pisze:Ktoś wie jaka jednostka KOLEI MAZOWIECKICH ma siedzenia lotnicze? Bo podobno jakaś ma.Chyba jeszcze 1915 ma te fotele już z zielonym obiciem KM.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03
1917 czy 1915 (i parę innych) miało w jedynkach "lotnicze", ale pełen wypasd - fotele lotnicze z regulacją były bodaj w 1486 (lub 15xx). Pamiętam je dobrze. Oczywiście po którejś rewizji czy głównej (1486 po modernizacji akurat) po fotelach nie został nawet ślad...Maybach pisze:Ktoś wie jaka jednostka KOLEI MAZOWIECKICH ma siedzenia lotnicze? Bo podobno jakaś ma.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Pochwała i zapytanie:
Czy 8047 do Siedlec (po 20 zer wsch) jest rozłączany w Mińsku jak poranny 8027?
W rozkładzie brak oznaczeń, natomiast dziś nim jechałerm i podczas podróży kilkakrotnie nadawano komunikat po polsku i angielsku (!!) o tym, że skład jest rozłączany w Mińsku i trzeba przejść do pierwszej jednostki (brawo za ten komunikat).
Nawet byłem skłonny uwierzyć w ten komunikat, bo na wyświetlacvzach wszystko prawidłowo było (właściwe godziny przyjazdu pociągu na przystanki), a pociąg ten w soboty jest luźny, więc może tylko jedną jednostkę gonią do Siedlec..
Choć przy dzisiejszej ciężkiej pogodzie, po takim rozłączeniu (2-3 minuty) to opóźnienie już by trzymał do Siedlec pewnie.
Czy 8047 do Siedlec (po 20 zer wsch) jest rozłączany w Mińsku jak poranny 8027?
W rozkładzie brak oznaczeń, natomiast dziś nim jechałerm i podczas podróży kilkakrotnie nadawano komunikat po polsku i angielsku (!!) o tym, że skład jest rozłączany w Mińsku i trzeba przejść do pierwszej jednostki (brawo za ten komunikat).
Nawet byłem skłonny uwierzyć w ten komunikat, bo na wyświetlacvzach wszystko prawidłowo było (właściwe godziny przyjazdu pociągu na przystanki), a pociąg ten w soboty jest luźny, więc może tylko jedną jednostkę gonią do Siedlec..
Choć przy dzisiejszej ciężkiej pogodzie, po takim rozłączeniu (2-3 minuty) to opóźnienie już by trzymał do Siedlec pewnie.
KM narzekają że brak maszynistów, pociągi niedochodowe... a tymczasem ostatnio miałem okazję jechać pewnym pociągiem.
Otóż w ostatnią sobotę miałem okazję jechać pociągiem z W-wy Śródmieścia do Tłuszcza, który jest na Śródmieściu ok. 15:00. Przed nim jedzie dosłownie kilka minut wcześniej pociąg do Siedlec, co się odbija na frekwencji składu do Tłuszcza.
O ile Siedlce są jakoś zapełnione, to (nie wiem jak w tygodniu) w sobotę wystawili skład z 2 jednostek, a ludzi było tyle, że może w co drugim przedziale siedziały 2-3 osoby - druga jednostka była praktycznie pusta. Jak wysiadłem w Zielonce, to ludzi została dosłownie garstka w całym pociągu.
Ten pociąg to jedno wielkie marnotrawstwo pieniędzy i taboru.
Otóż w ostatnią sobotę miałem okazję jechać pociągiem z W-wy Śródmieścia do Tłuszcza, który jest na Śródmieściu ok. 15:00. Przed nim jedzie dosłownie kilka minut wcześniej pociąg do Siedlec, co się odbija na frekwencji składu do Tłuszcza.
O ile Siedlce są jakoś zapełnione, to (nie wiem jak w tygodniu) w sobotę wystawili skład z 2 jednostek, a ludzi było tyle, że może w co drugim przedziale siedziały 2-3 osoby - druga jednostka była praktycznie pusta. Jak wysiadłem w Zielonce, to ludzi została dosłownie garstka w całym pociągu.
Ten pociąg to jedno wielkie marnotrawstwo pieniędzy i taboru.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak są ułożone obiegi, że kursy ewidentnie na jedną jednostką obsługiwane są jednym obiegiem z kursami na jednostki dwie.
Pomogłoby, zwłaszcza w soboty i święta, rozpinanie wszystkich składów i podbicie częstotliwości, ale o ile pamiętam niektóre obiegi są rozpisane na więcej, niż jeden dzień.
Pomogłoby, zwłaszcza w soboty i święta, rozpinanie wszystkich składów i podbicie częstotliwości, ale o ile pamiętam niektóre obiegi są rozpisane na więcej, niż jeden dzień.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chyba sobie żartujesz. Uważasz, że nikt nie pracuje od 6 do 14? Przecież to normalna zmiana w firmach o pracy zmianowej, elektrownie, zajezdnie tramwajowe...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ludzie pracują w takich godzinach. Ale gdyby pociąg jechał w ok. 15:30 - 16:00 miałby o wiele więcej pasażerów.Glonojad pisze:Chyba sobie żartujesz. Uważasz, że nikt nie pracuje od 6 do 14? Przecież to normalna zmiana w firmach o pracy zmianowej, elektrownie, zajezdnie tramwajowe...
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą