O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 05 sty 2009, 22:36

Frencher pisze:
Glonojad pisze:Chyba sobie żartujesz. Uważasz, że nikt nie pracuje od 6 do 14? Przecież to normalna zmiana w firmach o pracy zmianowej, elektrownie, zajezdnie tramwajowe...
Ludzie pracują w takich godzinach. Ale gdyby pociąg jechał w ok. 15:30 - 16:00 miałby o wiele więcej pasażerów.
Nieuwaznie czytasz rozkład. Ze Śródm. jadą ponadto bezpośednie pociagi do Wołomina i Tłuszcza o:
16:01, 16:59, 17:48, 19:01

więc o co Ci chodzi?
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 05 sty 2009, 22:48

Czy już ktoś wspomniał że od nowego roku nie można pociągami KM jeździć na biletach PR? (z wyjątkiem 2 odcinków na których jeżdżą pociągi KM i PR) Tak więc do Działdowa czy innych Ryk... na 2 biletach :D Turystyczne wydane po 1.I też honorowane nie będą...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 05 sty 2009, 23:41

Frencher pisze:w sobotę wystawili skład z 2 jednostek, a ludzi było tyle, że może w co drugim przedziale siedziały 2-3 osoby - druga jednostka była praktycznie pusta.
To był pociąg ze Skierniewic, a te charakteryzują się raczej dużą frekwencją.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 06 sty 2009, 0:04

jasiu: ale mówisz o PR samorządowym czy o PR przejętym przez IC? Jeśli o tym pierwszym to dlaczego tak zrobili? Dupa
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 sty 2009, 0:07

Flirty przymarzły? Czy aż takie opóźnienia?
Przed paroma minutami w kierunku Mińska/Siedlec pojechał skład 2xEN57. Nie było by to nic dziwnego gdyby nie fakt, że taki skład powinien jechać o 21 z minutami, a następny przed 1 w nocy...
Najpewniejsze wytłumaczenie - za 2xFlirta do Siedlec puścili 2xEN57... oj, niedobrze, niedobrze...
Rozłączanie i łączenie się nie przysłużyło pewnie i pozamarzały gniazda... Albo inny czort :(

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 sty 2009, 10:45

przewoz pisze:Flirty przymarzły? Czy aż takie opóźnienia?
Przed paroma minutami w kierunku Mińska/Siedlec pojechał skład 2xEN57. Nie było by to nic dziwnego gdyby nie fakt, że taki skład powinien jechać o 21 z minutami, a następny przed 1 w nocy...
Najpewniejsze wytłumaczenie - za 2xFlirta do Siedlec puścili 2xEN57... oj, niedobrze, niedobrze...
Rozłączanie i łączenie się nie przysłużyło pewnie i pozamarzały gniazda... Albo inny czort :(
4 sztuki zamarzły. Poszły do rozrmrożenia do Siedlc dziś w nocy
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 sty 2009, 10:50

rufio198 pisze:4 sztuki zamarzły. Poszły do rozrmrożenia do Siedlc dziś w nocy
Fatalnie. Oby szybko je postawili, trochę było by to dziwne ,skoro w szwajcarii nie zamarzają ;)

Własnie miałem napisać, że to chyba nie jednorazowy wybryk, bo właśnie z parominutowym opóźnieniem do Siedlec pojechał jakiś tam pociąg, ale na EN57... Dobrze, że nie EN57KM, bo w ogóle obieg by się kupy nie trzymał ;)

No i co na to nasz Bucefał?
Oczywiście nie wiemy na razie co dokładnie się stało, zamarznąć mogło wszystko (stawiam jednak na złącza czołowe - tu nawet najlepsze firmy zawodzą zimą i 100% szczelność objawia się tym, że to co wleciało do środka - nie wylatuje na zewnątrz ;) ), ale... no właśnie... mogło zamarznąć, ale nie powinno :) Pdobnie jak w PESIe.

metron

Post autor: metron » 08 sty 2009, 12:36

Tylko że Pesa to polska firma, trzeba więc po niej jeździc do upadłego. Tylko dziwnym trafem jednocześnie nie widzi się wpadek zagranicznych producentów
No tak ale dla niektórych "zagranamiczne" w dalszym ciągu jest super i hiper

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 08 sty 2009, 13:49

Bo polskie firmy to tylko homo-sowietkikusy, a zagraniczne firmy są przesiąknięte kapitalizmem i dlatego są lepsze. Tylko nikt nie mówi o ile droższy w zakupie i serwisie jest ten kapitalizm.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 sty 2009, 19:49

przewoz pisze:
rufio198 pisze:4 sztuki zamarzły. Poszły do rozrmrożenia do Siedlc dziś w nocy
Fatalnie. Oby szybko je postawili, trochę było by to dziwne ,skoro w szwajcarii nie zamarzają ;)

Własnie miałem napisać, że to chyba nie jednorazowy wybryk, bo właśnie z parominutowym opóźnieniem do Siedlec pojechał jakiś tam pociąg, ale na EN57... Dobrze, że nie EN57KM, bo w ogóle obieg by się kupy nie trzymał ;)

No i co na to nasz Bucefał?
Oczywiście nie wiemy na razie co dokładnie się stało, zamarznąć mogło wszystko (stawiam jednak na złącza czołowe - tu nawet najlepsze firmy zawodzą zimą i 100% szczelność objawia się tym, że to co wleciało do środka - nie wylatuje na zewnątrz ;) ), ale... no właśnie... mogło zamarznąć, ale nie powinno :) Pdobnie jak w PESIe.
Z tego co się dowiedziałem to przewody odprowadzające nieczystości do zbiornika zamarzły. O ile zbiorniki są podgrzewany żeby g.... tam pływające nie zamarzały , o tyle przwody odprowadzające je sa niczym nie ocieplone, ani nie podgrzane. Wystarczy żeby w rurach było coś mokrego i koniec.
Szwajcarzy zapomnieli chyba o tym że w PL czasami mróz potrafi porządnie ścisnąć.
Może przy okazji ociepla te przewody - choc na to bym nie liczył (-X
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 sty 2009, 19:54

Wystarczy żeby w rurach było coś mokrego i koniec.
U.... żeby przez tak g...nianą sprawę postawić tabor... no widział by kto.. A tu do Łowicza Flirt pod postacią klasycznych EN57 (19xx chyba) pojechał ;)
rufio198 pisze:Może przy okazji ociepla te przewody - choc na to bym nie liczył
Pewnie nie są na to przygotowani.. ważne, żeby szybko wróciły do ruchu.
Ważna nauczka, w końcu dla finów też klepią wozy...
No i kto by pomyślał.. Pesa - wiadomo - może się zepsuć, ale żeby Stadler? (dedykacja wiadomo dla kogo).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sty 2009, 19:56

Przepraszam, a w Alpach mrozów nie ma, że problem nie wystąpił na przykład we flirtach włoskich czy szwajcarskich? Chyba, że tam po prostu toalety są częściej oczyszczane...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 08 sty 2009, 20:00

Może po prostu pokusić się o rozwiązanie zza wschodniej granicy? Tam mają sanitarne zony, może i u nas czas je wprowadzić, tylko w charakterze czasowym - zamykamy sracz na czas występowania mrozu? :>
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 08 sty 2009, 20:03

Glonojad pisze:Przepraszam, a w Alpach mrozów nie ma, że problem nie wystąpił na przykład we flirtach włoskich czy szwajcarskich? Chyba, że tam po prostu toalety są częściej oczyszczane...
Być może inna konstrukcja układu.
Nasze Flirty są tylko podobne do tych zachodnich, niektóre elementy były wkładane po raz pierwszy (głównie energoelektronika). Ale jak było z systemem kibelkowym - nie wiem.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 sty 2009, 20:04

Glonojad pisze:Przepraszam, a w Alpach mrozów nie ma, że problem nie wystąpił na przykład we flirtach włoskich czy szwajcarskich? Chyba, że tam po prostu toalety są częściej oczyszczane...
Po każdym zjeździe na Ochote toalety- jak jest czas - sa oczyszczane. Inna sprawa że przy takich obiegach to ledwo jest czas na obrót . Mszczą się obiegi po 15 minut.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ