No to co radzisz? SKM ma nie wykorzystywać wynajętych kibli? Aby ludzie się nie mylili? Jak ktoś nie wie może zapytać kierownika. To nic nie kosztuje.
Skądże, osobiście popieram dzierżawę EN57 bo to lepsze niż kupowanie podobnego im szrotu, co więcej bez ich udziału nie uda się szybko rozwinąć sieci SKM, co na dzień dzisiejszy powinno (jak jest każdy widzi) być priorytetem.
Twierdzę jedynie że takie przypadki się zdarzają, zazwyczaj z udziałem niedoinformowanych pasażerów. Musimy wziąć pod uwagę że system SKM w Warszawie ma raczej krótką przeszłość, do tego nakłada się jeszcze fakt że sprawy nie ułatwia monotonne malowanie pociągów, jasne że SKM się wyróżnia, ale popatrzcie już na trasy gdzie jak wspomniano kursuje kilka różnych linii KM, ludzie nie obczajają który pociąg dokąd dojeżdża - z resztą nie dziwne bo
01. Dla każdego z nas ważne jest co jedzie do centrum i do domu. Pociągi wygladają jednakowo więc człowiek raczej poczeka 10 min dłużej niż wsiądzie do czegoś co jedzie gdzieś w siną dal.
02. Rozkłady na stacjach wbrew pozorom raczej niewiele pomagają pasażerowi, co mu po informacji że pociąg do Nasielska jedzie o 5:46 a do Nowego Dworu o 5:56 skoro rozkład nie podaje informacji o tym że obydwa pociągi zatrzymują się na interesującej go stacji?
A przecież zamiast jednakowego malowania wszystkich pociągów wystarczy umieścić logo (np w górnym rogu przedniej okiennicy, i gdzieś na poszyciu) pociąg malując już według wzoru linii którą on obsługuje.
Wtedy pozbywasz się problemu że to Flirt to może SKM, czy kibel SKM który może być KM.