: 03 sty 2010, 18:40
Nie wiesz? Z Marek widać lepiej!
Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.Wolfchen pisze:Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
były raptem cztery weekendy pod rząd - robotników było więcej, ale wierz sobie w te bzduryFrencher pisze:A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
idź na forum onetu i tam się dziel swoimi bzdurami. Wiesz jak wyglądają statystyki awarii Pes względem innych wozów? Wiesz jaki jest procent wykonania planu? Jak zwykle nic nie wiesz. Proszę oszczędź nam tych bzdur i zajmi się tymi swoimi Markami.Frencher pisze:O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
tak, tak - kolejna bzdura. Pomyślałbyś czasem. Czy w ogóle obiło Ci się o uszy to, że wyjścia ze stacji metra będą w nowym układzie do nowych przystanków, więc wcześniej potrzebna jest przebudowa?Frencher pisze:TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
Jesteś kłamcą. Żądam od moderatora wywalenia tego bełkotu (gdyż nie jest na temat)!Frencher pisze:Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).
A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
To już w dzisiejszych czasach plonk to za mało?Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum.
A czego wymagasz od kolesia wypuszczonego z zakładu psychiatrycznego.JKTpl pisze:
Ale rzeczywiście, wykład Frenchera to pieprzenie jak siemasz.
laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.
Pisałem coś wyżej.... Następny kontynuujący ten off-top już od razu pójdzie na urlop. Do rzeczy państwo szlachta - do rzeczy....geograf_OSU pisze:laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.
Pojeździ do wyborów, po wyborach będzie komunikat, że "z powodu niskiej frekwencji linie zawiesza się". Zawieszenie będzie miało charakter analogiczny jak w ZTMie = kasacja i temat będzie zakończony.florekf pisze:Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:
Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano
Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów