Strona 130 z 168

: 03 sty 2010, 18:40
autor: Glonojad
Nie wiesz? Z Marek widać lepiej!

: 03 sty 2010, 19:45
autor: Frencher
Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska ](*,)

Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).

A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.

O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.

: 03 sty 2010, 19:50
autor: Wolfchen
Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.

: 03 sty 2010, 19:52
autor: Frencher
Wolfchen pisze:
Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.
TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.

: 03 sty 2010, 20:30
autor: MeWa
Frencher pisze:A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
były raptem cztery weekendy pod rząd - robotników było więcej, ale wierz sobie w te bzdury ](*,) ](*,) ](*,)
Frencher pisze:O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
idź na forum onetu i tam się dziel swoimi bzdurami. Wiesz jak wyglądają statystyki awarii Pes względem innych wozów? Wiesz jaki jest procent wykonania planu? Jak zwykle nic nie wiesz. Proszę oszczędź nam tych bzdur i zajmi się tymi swoimi Markami.
Frencher pisze:TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
tak, tak - kolejna bzdura. Pomyślałbyś czasem. Czy w ogóle obiło Ci się o uszy to, że wyjścia ze stacji metra będą w nowym układzie do nowych przystanków, więc wcześniej potrzebna jest przebudowa?

Sorry - oszczędź nam tych farmazonów ](*,) ](*,) ](*,)

: 03 sty 2010, 20:38
autor: Glonojad
Frencher pisze:Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska ](*,)

Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).

A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.

O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
Jesteś kłamcą. Żądam od moderatora wywalenia tego bełkotu (gdyż nie jest na temat)!

Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.

: 03 sty 2010, 20:57
autor: JKTpl
Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum.
To już w dzisiejszych czasach plonk to za mało? ;)

Ale rzeczywiście, wykład Frenchera to pieprzenie jak siemasz.

: 03 sty 2010, 21:10
autor: SławekM
JKTpl pisze:
Ale rzeczywiście, wykład Frenchera to pieprzenie jak siemasz.
A czego wymagasz od kolesia wypuszczonego z zakładu psychiatrycznego.

: 04 sty 2010, 11:06
autor: MisiekK
Dyskusja przeczytana i medale rozdane. Apeluję o spokój i podpieranie się argumentami w dyskusji z innymi, a nie wypisywanie wszystkiego co spłynie z główki na paluszki.

: 04 sty 2010, 11:51
autor: geograf_OSU
Glonojad pisze:Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.
laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.

: 04 sty 2010, 12:02
autor: MisiekK
geograf_OSU pisze:laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.
Pisałem coś wyżej.... Następny kontynuujący ten off-top już od razu pójdzie na urlop. Do rzeczy państwo szlachta - do rzeczy....

: 04 sty 2010, 16:21
autor: florekf
Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:

Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano

Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów

](*,) ](*,) ](*,)

: 05 sty 2010, 23:28
autor: Ikarus 5780
florekf pisze:Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:

Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano

Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów

](*,) ](*,) ](*,)
Pojeździ do wyborów, po wyborach będzie komunikat, że "z powodu niskiej frekwencji linie zawiesza się". Zawieszenie będzie miało charakter analogiczny jak w ZTMie = kasacja i temat będzie zakończony.

: 09 sty 2010, 0:45
autor: Ikarus 5780
Autobusy obsługujące nową linię kursować będą zarówno w dni powszednie jak i w soboty, niedziele oraz w święta.
Celem uruchomienia tej linii jest usprawnienie istniejącej obsługi komunikacyjnej mieszkańców Zielonki, poprzez stworzenie dodatkowego bezpośredniego połączenia z komunikacją miejską Warszawy.

Ceny biletów:
dla osób dorosłych:
- bilet normalny jednorazowy - 2,60 zł
- bilet miesięczny - 80 zł
dla dzieci, młodzieży szkolnej, studentów i emerytów bilet ulgowy:
- bilet jednorazowy - 1,30 zł
- bilet miesięczny - 40 zł

Rozkład jest tutaj :

http://www.zielonka.pl/uploads//pliki/p ... azdy_Z.pdf

Frencher miał rację, p. Syrówka będzie woził ludzi.

Linia będzie obsługiwana przez 5 autobsów.

Moim zdaniem z takim rozkładem jest szansa na frekwencję, mimo że ten jest podobny do obecnego rozkładu R. Jak będzie w rzeczywistości będzie dawał znać po uruchomieniu.

: 09 sty 2010, 7:06
autor: Crusier
Zero przystanków w Markach, choć autobus jedzie Fabryczną ;)