Strona 14 z 15

Zmiany od Grudnia 2013

: 17 gru 2013, 17:27
autor: ashir
Solówka na 728 w weekendy to zmiana grudniowa? Bo na drugą brygadę Kleszczowa nadal ma wysyłać deskorolkę. :-k

Zmiany od Grudnia 2013

: 19 gru 2013, 17:19
autor: marko80
jgas pisze:W sąsiednim wątku próbowałeś mi udowodnić, że na przykład 1/500 jest przegubowe, bo tak mówią papiery. Niestety, obecnie codziennie jeździ na tym solówka, tak samo na sześciu innych rozkładowych brygadach - taka jest rzeczywistość.
A więcej przegubów na linii 500 ma być od 7 stycznia - info z ZTM.
ciekawe z jakich linii je zabiorą żeby przwrócić jest ponownie na 500, bo dziś o tym pisali na fejsie, że zabiora przeguby z innych linii, ciekawe jakich?

Zmiany od Grudnia 2013

: 19 gru 2013, 20:00
autor: Georg
Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.

Zmiany od Grudnia 2013

: 19 gru 2013, 20:25
autor: marko80
Georg pisze:Muszą być jakieś przetasowania. Na Stalowej nie widzę żadnych kandydatów. Z innych linii coś się znajdzie (choćby pełne kursy 521). Akurat na 5 brygad całkowicie wystarczy.
w przeszłości na stalowej pojedyncze brygady przegubowe były podbierane m.in. ze 112,114,145,162,723 i 731, w ostatnim czasie do dawców doszło jeszcze 105 (przed wszystkimi świętymi). Tu trzeba uzbierać nie 5 brygad tylko 7. 4 całki i 3 dodatki, tym bardziej, że Krajnow już zapowiedział, że wtyczki w takim układzie z 500 znikną, czyli być może te solówki będą się wymieniać z pojedynczymi brygadami przegubowymi z kilku linii stalowych.

Zmiany od Grudnia 2013

: 19 gru 2013, 23:24
autor: jgas
Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.

Zmiany od Grudnia 2013

: 20 gru 2013, 7:11
autor: kocur
Jeśli brakuje przegubów, to dobrym dawcą jest 521 - linia która prze pół miasta (odcinek Gocławek - Bitwy Warszawskiej 1920r.) dubluje często kursującą linię tramwajową 9. Skoro nie można tego w całości skrócić do Wiatracznej, to niech chociaż kursy wydłużone do Szczęśliwic dać na solówki i kilka przegubów się znajdzie.

Zmiany od Grudnia 2013

: 20 gru 2013, 14:17
autor: man1956
Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).

Zmiany od Grudnia 2013

: 20 gru 2013, 14:19
autor: Mrozu
jgas pisze:Ja bym zabrał ze 112 - tłumów tam nie widzę, zwłaszcza po zwężeniu mostu Grota. W drugiej kolejności ze 145.
Chyba nie jechałeś 112 po 15 kiedy są powroty ze szkól na odcinku od <M> Słodowiec do Bemowa Ratusz gdzie autobus jest cały wywalony ludźmi. :wink:

Zmiany od Grudnia 2013

: 20 gru 2013, 14:36
autor: Jelcz4755
Po 17 w drugą stronę też ;)

Zmiany od Grudnia 2013

: 20 gru 2013, 20:21
autor: Robert 514
man1956 pisze:Jeśli idzie o 521 to powinno być raczej odwrotnie: na dodatki kursujące do Wiatracznej można dać solówki (zresztą przez kilka lat solówki na tej trasie jeździły).

521 to wiecznie jeździ pustawe popołudniu z Wiatracznej / dodatki /, często mijam brygady w odstępie kilka minut
miejsca leżące

Zmiany od Grudnia 2013

: 21 gru 2013, 13:29
autor: Bernard
Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...

Zmiany od Grudnia 2013

: 23 gru 2013, 9:48
autor: konri
Bernard pisze:Na 723 była już solówka nawet w popołudniowym szczycie i tragedii nie było...
Ale było to przy zupełnie innym rozkładzie, wówczas w szczycie popołudniowym był tatk 10-minutowy.

Zmiany od Grudnia 2013

: 23 gru 2013, 9:49
autor: Domas
Teraz też jest.

Zmiany od Grudnia 2013

: 23 gru 2013, 9:57
autor: konri
No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)

Zmiany od Grudnia 2013

: 23 gru 2013, 10:44
autor: Domas
konri pisze:No jednak nie do końca. Teraz jest takt 10/20 na 723 i łączny 10 min z 731. Kiedyś samo 723 jeździło co 10 min i 731 co 30 min. (łącznie było 8 kursów na godzinę, obecnie jest 6 kursów)
Chyba lepszy jest łączny takt 10-minutowy aniżeli 10-minutowy ze zbisowanymi kursami? Jakaś tam oszczędność kilometrów jest.