Jak już wreszcie uporają się z Warszawą Zachodnią to do Piaseczna pojechać ma S9[ przez Gdański]. Zależy też od Piaseczna czy kasę będzie miał w tym czasie.Wolfchen pisze: ↑27 lip 2020, 17:24Za SKMki musi zabulić gmina Piaseczno, za KMki - województwo (plus opłata do Wspólnego Biletu) - ani na jedno ani na drugie specjalnie się nie zanosimichael112 pisze: ↑25 lip 2020, 8:02Tak w ogóle, to tam by się przydało SKM do Piaseczna, albo więcej kursów KM-ek.
Komunikacja lokalna w Piasecznie i okolicznych gminach
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nie zapominajcie o Lesznowoli dodatkowo, Iwiczna w końcu to gmina Lesznowola. A dogadanie się 4-5 samorządów to dopiero sztuka (liczę też Mazowsze i ewentualnie powiat)Krzysiek_S pisze: ↑27 lip 2020, 17:38Jak już wreszcie uporają się z Warszawą Zachodnią to do Piaseczna pojechać ma S9[ przez Gdański]. Zależy też od Piaseczna czy kasę będzie miał w tym czasie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To fakt.kajo pisze: ↑27 lip 2020, 17:48Nie zapominajcie o Lesznowoli dodatkowo, Iwiczna w końcu to gmina Lesznowola. A dogadanie się 4-5 samorządów to dopiero sztuka (liczę też Mazowsze i ewentualnie powiat)Krzysiek_S pisze: ↑27 lip 2020, 17:38Jak już wreszcie uporają się z Warszawą Zachodnią to do Piaseczna pojechać ma S9[ przez Gdański]. Zależy też od Piaseczna czy kasę będzie miał w tym czasie.
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A niby dlaczego nie? Postaram się dodać nieco argumentów na poparcie takiego pomysłu.Flash8222 pisze: ↑25 lip 2020, 11:46Tu Houston, wracaj na ziemię!michael112 pisze: ↑25 lip 2020, 8:02Wtedy to, kto wie, może 709 by jeździło Marynarską i S7, przynajmniej do węzła Jeziorki?
Przypomnę, że 709 to linia finansowana przez Piaseczno, a więc dla Piaseczna.
Trasa przez Karczunkowską, przyszłą S7, Marynarską i al. Wilanowską zapewnia:
=> utrzymanie obsługi wszystkich przystanków zlokalizowanych na terenie miasta / gminy Piaseczno;
=> przejazd dość długiego odcinka warszawskiego trasą ekspresową, przystosowaną do rozpędzenia się na większe prędkości, do tego z definicji bez żadnych sygnalizacji i bez przystanków - dla mieszkańców Piaseczna oznacza to skrócenie czasu przejazdu i niemal na pewno lepszą regularność i brak korków;
=> nawet ul. Marynarska nie powinna się już aż tak korkować, odkąd ją poszerzono i zbudowano wiadukt na ul. Postępu (a jeśli nawet, to jest to relatywnie krótki odcinek i zyski, jak sądzę, przewyższyłyby straty).
Natomiast przystanki na warszawskim odcinku ul. Puławskiej to już problem Warszawy, a nie Piaseczna.
Jaki będzie zysk czasowy kiedy autobus ma ogranicznik prędkości na 60 km na godzinę. Autobus to nie wyścigówka po trasie szybkiego ruchu.Bezpieczeństwo pasażerów jest chyba ważniejsze od szybkości jazdy.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Jesteś tego pewny? Bo ja nie. Piaseczno płaci na swoim odcinku. A dokładnie 40%.michael112 pisze: ↑27 lip 2020, 21:28[
Przypomnę, że 709 to linia finansowana przez Piaseczno, a więc dla Piaseczna.
Uporają się z Zachodnią? Ktoś planuje jakiś wiadukt kolejowy?
Oczywiście, że Piaseczno mogłoby dostać więcej połączeń kolejowych (nie licząc finansowania) - ale dokąd? Na Główną? Średnica tego nie wchłonie, S9 to jakieś rozwiązanie o ile będzie jak przeciąć średnicę.
BTW, kolej jest droższa od autobusów?
Oczywiście, że Piaseczno mogłoby dostać więcej połączeń kolejowych (nie licząc finansowania) - ale dokąd? Na Główną? Średnica tego nie wchłonie, S9 to jakieś rozwiązanie o ile będzie jak przeciąć średnicę.
BTW, kolej jest droższa od autobusów?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No część pociągów KM kończących na Zachodnim mogłąby jednak do Piaseczna pojechać. To jest akurat dość blisko, nie każę przecież łączyć Pilawy z Radomiem... przez Warszawę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
4 sierpnia 2020 będzie spotkanie przedstawicieli ZTM z władzami Piaseczna, transmisja online. https://piaseczno.eu/spotkanie-z-ztm-ws-komunikacji/
Pytanie, czy to miało sens.
Albo czy łączenie z np. Mińska Mazowieckiego lub Siedlec.
Albo czy łączenie z np. Mińska Mazowieckiego lub Siedlec.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 570
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Całej trasy na pewno nikt nie jechał, ale przynajmniej zamiast pociągu Radom - Wschodnia i Zachodnia - Dęblin jadących zaraz po sobie był jeden. Samo łączenie tych relacji rzeczywiście niefortunne, ale z punktu widzenia zapchanej średnicy sensowne.
-
- Posty: 5137
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ze spotkania z 4 sierpnia z ZTM, trwają "konsultacje ". Trochę zmian będzie...
https://piaseczno.eu/transport-publiczn ... piaseczno/
https://piaseczno.eu/wp-content/uploads ... wbk-v7.pdf
https://piaseczno.eu/transport-publiczn ... piaseczno/
https://piaseczno.eu/wp-content/uploads ... wbk-v7.pdf
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Likwidacja zawijasa przez Kusocińskiego dla 710 sensowna, przydałaby się też dla 724. To ok. 3-5 min jazdy do centrum Piaseczna krócej.