Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 05 cze 2015, 23:47

Georg pisze:Nie wiem jakim cudem Zarząd to zmierzył.
Szklana kula.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 cze 2015, 11:03

Zarząd nie jeździ tramwajami i opiera się na danych od podwładnych.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 cze 2015, 11:21

Przecież wiesz, że jeździ.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 cze 2015, 11:35

No tak, chyba ostatnio widziałem na 14.
miłośnik 13N

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 cze 2015, 15:47

6 i 17 przez cały międzyszczyt jadą razem na Marymonckiej w kierunku Żoliborza. 11 i 33 w odstępie dwóch minut wyruszają z Metra Młociny. Ot, reforma rozkładowa.

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 cze 2015, 18:14

Związku z objazdem 6-ka zachowała swój rozkład na Pradze, więc siłą rzeczy przesunęły się odjazdy na Bielanach.
A co do reformy... cóż...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 cze 2015, 20:09

osa pisze:11 i 33 w odstępie dwóch minut wyruszają z Metra Młociny. Ot, reforma rozkładowa.
Co daje układ 2-4-6 czyli drugi najlepszy możliwy. Uznam to jednak za czepialstwo bo tutaj trzeba wymagać świadomości że nie wszędzie możliwe będzie stworzenie koordynacji idealnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 cze 2015, 20:15

Przy częstotliwościach 4 i 6 rzeczywiście. A prosił ktoś o nie?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 cze 2015, 20:20

6 i 12. Takie są w międzyszczycie. Chyba że osa nagle zmienił przykładową porę bez informacji na ten temat.
A przy okazji wychodzi że częstotliwości nieparzyste dają więcej kombinacji może nie optymalnych ale wciąż akceptowalnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 cze 2015, 20:31

pawcio pisze:
osa pisze:11 i 33 w odstępie dwóch minut wyruszają z Metra Młociny. Ot, reforma rozkładowa.
Co daje układ 2-4-6 czyli drugi najlepszy możliwy. Uznam to jednak za czepialstwo bo tutaj trzeba wymagać świadomości że nie wszędzie możliwe będzie stworzenie koordynacji idealnych.
Owszem. Ale jednak mniej linii, ale częstszych, to większa szansa na lepszą koordynację. Jeśli mielibyśmy mocne 33 i mocny tramwaj z Młocin skręcający w Powstańców to jeździłyby na przemian. Wynik byłby lepszy niż obecny. Ale to już niestety gdybanie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 cze 2015, 21:01

Przede wszystkim prxy mniejszej liczbie ale silniejsxych linii niektóre koordynację sa mniej ważne i mozna skupić się na najważniejszych. W tym kontekście uwazam zreszta koordynację 11 i 33 za stosunkowo malo istotną poza świątecznymi porankami, gdy 33 dziaduje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25436
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 cze 2015, 22:55

Georg pisze:
pawcio pisze: Co daje układ 2-4-6 czyli drugi najlepszy możliwy. Uznam to jednak za czepialstwo bo tutaj trzeba wymagać świadomości że nie wszędzie możliwe będzie stworzenie koordynacji idealnych.
Owszem. Ale jednak mniej linii, ale częstszych, to większa szansa na lepszą koordynację. Jeśli mielibyśmy mocne 33 i mocny tramwaj z Młocin skręcający w Powstańców to jeździłyby na przemian. Wynik byłby lepszy niż obecny. Ale to już niestety gdybanie.
Nie kojarzę żadnego projektu z okolic ZTM, który zakładałby w relacji Bemowo-Młociny więcej niż jest obecnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 11 cze 2015, 14:40

Byłem na pętli Metro Młociny po godz. 20 i wtedy linia 11 odjeżdża już co 20 minut w odstępie 2 minut od linii 33. Czy to ma być optymalna koordynacja? Nie sądzę. Do kitu z taką reformą rozkładów.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 cze 2015, 16:32

osa pisze:Byłem na pętli Metro Młociny po godz. 20 i wtedy linia 11 odjeżdża już co 20 minut w odstępie 2 minut od linii 33. Czy to ma być optymalna koordynacja? Nie sądzę. Do kitu z taką reformą rozkładów.
11 jest nieobecna usprawiedliwiona bo i tak całą trasę jeździ w czyimś towarzystwie (33, 35, 28, 10, 17, 33 i 27). Jeśli chodzi o 33 to częstotliwość 10 minut jest w porządku. Czyżby częstotliwość 10 minut po 20 to było za mało? I jeszcze dodatkowo 3 tramwaje gratis na 11 co 20 minut.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 11 cze 2015, 18:20

Zależy w jakim sensie za mało. Chętni pewnie się pomieszczą, ale na pewno nie będą zachwyceni długim oczekiwaniem na tramwaj i - o ile mają alternatywę - następnym razem się zastanowią czy na pewno warto jechać zbiorkomem.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Zablokowany