Trasa tramwajowa na Kasprzaka

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8384
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lut 2024, 10:17

Bastian pisze:
28 lut 2024, 8:57
person pisze:
27 lut 2024, 16:52

Nie wiem, może tak, może masz rację.
Mnie jego słowa skojarzyły się z tym świeżo wpadniętym tekstem - jakby nie patrzeć, TW zawsze kłamią.
Każdy zawsze kłamie, każdy. Jeszcze nie zauważyłeś? :twisted:
Z dwojga złego wolę tych, którzy umieją kłamać, a nie tych, których łatwo i szybko sprawdzić i robią z ludzi idiotów.

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 lut 2024, 11:29

person pisze:
Bastian pisze:
28 lut 2024, 8:57
Każdy zawsze kłamie, każdy. Jeszcze nie zauważyłeś? :twisted:
Z dwojga złego wolę tych, którzy umieją kłamać, a nie tych, których łatwo i szybko sprawdzić i robią z ludzi idiotów.
Ja odwrotnie.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 lut 2024, 20:18

ZTM: "Od wtorku, 5 marca tramwaje linii 10, 11, 26 i 27 będą jeździły po nowych torach na ulicy M. Kasprzaka. Planowana częstotliwość to 8 minut w godzinach szczytu i 12 poza nim. (...) [11] tylko w dni powszednie w godzinach szczytów komunikacyjnych "

Czyli po 25 marca, jeżeli jakimś cudem się to złoży, to na Kasprzaka będzie super. 4/12//15. Znakomita oferta, bardzo duża poprawa względem obecnej (6/10//15 dla samej 105) - domyślam się, że jak przedłużą 11 na Gagarina, to będzie 4/6//7,5, tylko tak trochę słabo puszczać teraz alibitramwaj (mam na myśli 11), w dodatku różnie może być z następstwem i stada nie są wykluczone.

MisiekK pisze:
28 lut 2024, 23:38
Wszystko pokryte antygrafitti. Z jednej strony będzie bluszcz, z drugiej może mural.
O, to mnie cieszy.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

primoż
Posty: 3779
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 29 lut 2024, 20:36

Wolfchen pisze:
29 lut 2024, 20:18
ZTM: "Od wtorku, 5 marca tramwaje linii 10, 11, 26 i 27 będą jeździły po nowych torach na ulicy M. Kasprzaka. Planowana częstotliwość to 8 minut w godzinach szczytu i 12 poza nim. (...) [11] tylko w dni powszednie w godzinach szczytów komunikacyjnych "

Czyli po 25 marca, jeżeli jakimś cudem się to złoży, to na Kasprzaka będzie super. 4/12//15. Znakomita oferta, bardzo duża poprawa względem obecnej (6/10//15 dla samej 105) - domyślam się, że jak przedłużą 11 na Gagarina, to będzie 4/6//7,5, tylko tak trochę słabo puszczać teraz alibitramwaj (mam na myśli 11), w dodatku różnie może być z następstwem i stada nie są wykluczone.
Nie zapominaj, że przed 25.03. będą na Kasprzaka objazdowe 26 i 27. Aczkolwiek faktem jest, że relacyjnie na wschód nie pokrywają się z 10/11, jak też będą bokiem omijać :mewa:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4894
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 29 lut 2024, 20:42

26 i 27 mają mieć tymczasowe przystanki :mewa: Płocka przy skrzyżowaniu z Wolską.
ObrazekObrazek

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 lut 2024, 20:59

A czy w związku z oddaniem tramwaju na Kasprzaka coś się zmieni na 105?

primoż
Posty: 3779
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 29 lut 2024, 21:10

Bywalec pisze:
29 lut 2024, 20:42
26 i 27 mają mieć tymczasowe przystanki :mewa: Płocka przy skrzyżowaniu z Wolską.
Jednokierunkowo, jak sugeruje mapka, czy w obydwu?
Obrazek
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 586
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 29 lut 2024, 21:28

primoż pisze:
29 lut 2024, 21:10
Bywalec pisze:
29 lut 2024, 20:42
26 i 27 mają mieć tymczasowe przystanki :mewa: Płocka przy skrzyżowaniu z Wolską.
Jednokierunkowo, jak sugeruje mapka, czy w obydwu?
Obrazek
W obydwu.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 lut 2024, 21:53

Georg pisze:
29 lut 2024, 20:59
A czy w związku z oddaniem tramwaju na Kasprzaka coś się zmieni na 105?
Wątpię, żeby przed wyborami cokolwiek kombinowali. :-k
primoż pisze:
29 lut 2024, 20:36
Nie zapominaj, że przed 25.03. będą na Kasprzaka objazdowe 26 i 27.
Do Ronda Daszyńskiego nie dowiozą, ponadto oferta tymczasowa/objazdowa to niekoniecznie jest dobra oferta.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Flash8222
Posty: 7605
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 lut 2024, 22:25

Georg pisze:
29 lut 2024, 20:59
A czy w związku z oddaniem tramwaju na Kasprzaka coś się zmieni na 105?
Zmniejszona częstotliwość a co za tym idzie, zmniejszona ilość brygad które mają być rozdysponowanie by podbić 189.
BTW, chodzą ploty, że niby przy Reducie Wolskiej jest jakiś słup w skrajni który by wymuszał składanie lusterek oraz ograniczenie do 10km/h.

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 mar 2024, 0:23

Częstotliwość to jedno, ale tramwaj to też większa pojemność. W teorii też szybkość, choć pewnie do 505/E-6 i tak będzie daleko.

105 może i potna, ale żeby dołożyli 189 to wątpię
ŁK

primoż
Posty: 3779
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 01 mar 2024, 1:20

Łukasz pisze:
01 mar 2024, 0:23
W teorii też szybkość, choć pewnie do 505/E-6 i tak będzie daleko.
506 i E-6 to utykały w korku na wąskiej Prostej.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Łukasz
Posty: 10635
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 mar 2024, 7:03

primoż pisze:
Łukasz pisze:
01 mar 2024, 0:23
W teorii też szybkość, choć pewnie do 505/E-6 i tak będzie daleko.
506 i E-6 to utykały w korku na wąskiej Prostej.
Do Daszyńskiego miałem na myśli - od zachodu.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 mar 2024, 22:27

Łukasz pisze:
01 mar 2024, 0:23
Częstotliwość to jedno, ale tramwaj to też większa pojemność.
Wolisz czekać 10 minut na solówkę czy 15 minut na przeguba? ;)
Łukasz pisze:
01 mar 2024, 0:23
105 może i potna (...)
Od 05.03.2024 częstotliwość 105 będzie 10/15//15. 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 mar 2024, 22:31

Z26 15/20/20. To już lepiej było zmodyfikować trasę 105, ale zostawić częstotliwość. Tramwaj na Kasprzaka, a oberwała Lazurowa. Bez sensu.

ODPOWIEDZ