A dodatkowo były 2 lata na to, żeby rozgrzebać pętlę i zbudować tor dla 31 do żeberka...KwZ pisze: Dopiero co zaorano Służewiec i zbudowano od nowa. Wielka szkoda, że nie od razu z jednym torem więcej.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
ŁK
A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Właśnie, ta linia to w praktyce chyba będzie mieć ze 2 godziny czas przejazdu w jedną stronę. Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.
Nie bardzo rozumiem po co te kółka 169 w obie strony ? Dlaczego nie: ... - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska i zawrotka przy rondzie z Trasą Toruńską (główny postój na Wschodnim) ?
Na Łojewskiej w stronę Łabiszyńskiej i Krasnobrodzkiej w stronę pętli mają być buspasy, jeśli dobrze pamiętam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Oczywiście, że 112 jest do podzielenia na 3 linie.mb112 pisze: Właśnie, ta linia to w praktyce chyba będzie mieć ze 2 godziny czas przejazdu w jedną stronę. Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.
Nie bardzo rozumiem po co te kółka 169 w obie strony ? Dlaczego nie: ... - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska i zawrotka przy rondzie z Trasą Toruńską (główny postój na Wschodnim) ?
169 - brak krańca spowodowałby przenoszenie nawet 5-minutowych opóźnień na drugi półkurs, nawet wieczorem. Poza tym na BP można wprowadzić sterowanie, co przez pierwsze 2 tygodnie będzie konieczne prawie na pewno. Na Wschodnim nie ma ekspedycji poza tym.
ŁK
W sensie teraz po odbudowie czy po poprzednim remoncie?pawcio pisze:A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
A nie można byłoby się dogadać? Tzn. wyobrażam sobie, że po poprzednim remoncie była gwarancja zakazująca ruszania czegokolwiek, ale teraz przy odbudowie i tak wszystko było zaorane i powinna być po prostu nowa gwarancja nowego wykonawcy.
Z Bródna do CH Marek to 126 nie mogłoby przejąć tej funkcji?[112] Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Chodzi mi o gwarancje związane z przebudową pętli w ramach powstawania węzła Marynarska/Sasanki/S79. A na współpracę z GDDKiA za bardzo bym nie liczył. Część opóźnienia przebudowy Marynarskiej idzie na ich karb.KwZ pisze: ↑18 sty 2019, 11:49W sensie teraz po odbudowie czy po poprzednim remoncie?pawcio pisze:A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
A nie można byłoby się dogadać? Tzn. wyobrażam sobie, że po poprzednim remoncie była gwarancja zakazująca ruszania czegokolwiek, ale teraz przy odbudowie i tak wszystko było zaorane i powinna być po prostu nowa gwarancja nowego wykonawcy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gdyby dwa lata temu założenia dla budowy metra na Bródnie były tak szczegółowo rozpisane...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Biorąc pod uwagę, że rejon skrzyżowania Łabiszyńska/Kondratowicza dostaje po tyłku najbardziej, czy nie byłoby rozsądne zmieszczenie zawrotki dla małego taboru w rejonie ZP Park Bródnowski i skrócenie tam 256?
Czy obstawiamy, kiedy 176 wróci na Pl.Hallera?
412 do Żaby to coś nowego, czy wcześniej już tak miało być?
412 do Żaby to coś nowego, czy wcześniej już tak miało być?
ŁK
Dawanie Gilarskiej jako na żądanie jako zastępczy za stały przystanek Żurominśka jest bardzo złym pomysłem.