Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2019, 8:20

KwZ pisze: Dopiero co zaorano Służewiec i zbudowano od nowa. Wielka szkoda, że nie od razu z jednym torem więcej.
A dodatkowo były 2 lata na to, żeby rozgrzebać pętlę i zbudować tor dla 31 do żeberka...
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sty 2019, 8:33

A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mb112
Posty: 972
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 18 sty 2019, 8:53

Dantte pisze:
18 sty 2019, 6:28
a 112 najlepiej skrócone do Podgrodzia w zamian za coś ciekawego (i mniej długiego) do Marek.
Właśnie, ta linia to w praktyce chyba będzie mieć ze 2 godziny czas przejazdu w jedną stronę. Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.

Nie bardzo rozumiem po co te kółka 169 w obie strony ? Dlaczego nie: ... - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska i zawrotka przy rondzie z Trasą Toruńską (główny postój na Wschodnim) ?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sty 2019, 8:54

Na Łojewskiej w stronę Łabiszyńskiej i Krasnobrodzkiej w stronę pętli mają być buspasy, jeśli dobrze pamiętam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2019, 9:13

mb112 pisze: Właśnie, ta linia to w praktyce chyba będzie mieć ze 2 godziny czas przejazdu w jedną stronę. Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.

Nie bardzo rozumiem po co te kółka 169 w obie strony ? Dlaczego nie: ... - Chodecka - Łojewska - Łabiszyńska i zawrotka przy rondzie z Trasą Toruńską (główny postój na Wschodnim) ?
Oczywiście, że 112 jest do podzielenia na 3 linie.

169 - brak krańca spowodowałby przenoszenie nawet 5-minutowych opóźnień na drugi półkurs, nawet wieczorem. Poza tym na BP można wprowadzić sterowanie, co przez pierwsze 2 tygodnie będzie konieczne prawie na pewno. Na Wschodnim nie ma ekspedycji poza tym.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 sty 2019, 11:49

pawcio pisze:A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
W sensie teraz po odbudowie czy po poprzednim remoncie?
A nie można byłoby się dogadać? Tzn. wyobrażam sobie, że po poprzednim remoncie była gwarancja zakazująca ruszania czegokolwiek, ale teraz przy odbudowie i tak wszystko było zaorane i powinna być po prostu nowa gwarancja nowego wykonawcy.
[112] Tak naprawdę to jest już do podziału na 3 linie:
Karolin - Młociny [propozycja w sąsiednim wątku na temat Bielan], Nowe Bemowo - Bródno Podgrodzie i Bródno Podgrodzie - CH Marki.
Z Bródna do CH Marek to 126 nie mogłoby przejąć tej funkcji?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sty 2019, 13:55

KwZ pisze:
18 sty 2019, 11:49
pawcio pisze:A ona nie jest wciąż na gwarancji wykonawcy GDDKiA?
W sensie teraz po odbudowie czy po poprzednim remoncie?
A nie można byłoby się dogadać? Tzn. wyobrażam sobie, że po poprzednim remoncie była gwarancja zakazująca ruszania czegokolwiek, ale teraz przy odbudowie i tak wszystko było zaorane i powinna być po prostu nowa gwarancja nowego wykonawcy.
Chodzi mi o gwarancje związane z przebudową pętli w ramach powstawania węzła Marynarska/Sasanki/S79. A na współpracę z GDDKiA za bardzo bym nie liczył. Część opóźnienia przebudowy Marynarskiej idzie na ich karb.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2019, 14:34

Może ta gwarancja jest już niepotrzebna.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sty 2019, 19:47

Łukasz pisze:
18 sty 2019, 8:20
KwZ pisze: Dopiero co zaorano Służewiec i zbudowano od nowa. Wielka szkoda, że nie od razu z jednym torem więcej.
A dodatkowo były 2 lata na to, żeby rozgrzebać pętlę i zbudować tor dla 31 do żeberka...
Gdyby dwa lata temu założenia dla budowy metra na Bródnie były tak szczegółowo rozpisane...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 21 sty 2019, 9:55

Biorąc pod uwagę, że rejon skrzyżowania Łabiszyńska/Kondratowicza dostaje po tyłku najbardziej, czy nie byłoby rozsądne zmieszczenie zawrotki dla małego taboru w rejonie ZP Park Bródnowski i skrócenie tam 256?

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 lut 2019, 13:32

Czy obstawiamy, kiedy 176 wróci na Pl.Hallera?

412 do Żaby to coś nowego, czy wcześniej już tak miało być?
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6936
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lut 2019, 14:25

Nie do, a "od". Te brygady i tak tamtędy jadą, tylko teraz wcześniej włączą się do obsługi pasażerów. Chociaż nie za bardzo wiem po co.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 lut 2019, 17:33

Dawanie Gilarskiej jako na żądanie jako zastępczy za stały przystanek Żurominśka jest bardzo złym pomysłem.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6936
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lut 2019, 17:57

A gdzie jest mowa o zawieszeniu Żuromińskiej?

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 lut 2019, 18:13

Emyl pisze:
22 lut 2019, 17:57
A gdzie jest mowa o zawieszeniu Żuromińskiej?
Przecież ten przystanek będzie normalnie obsługiwany.

ODPOWIEDZ