Moderator: Wiliam
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 17 lut 2013, 13:05
Pan Piotr pisze:
A nie lepiej:
106 - MŁYNÓW - ZACHĘTA ( co 15/20/20 )
To zależy od tego, czy chcemy mieć taką linię stałą, a nie tylko jako socjal/szczytówka - czy na każdej przecznicy musi być komunikacja?
IMHO, dopóki 105/109 jeżdżą Grzybowską, to się nie broni. Jak przestaną ze względu na metro, to może (choć wówczas może się okazać, że pominięcie metra po drodze jest niedodi... chyba, że z uchem Karolkowa - Prosta - Towarowa
)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Pan Piotr
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Post
autor: Pan Piotr » 17 lut 2013, 16:15
Georg pisze:A gdzie na Emilii Plater wciśniesz 351? Chyba tylko wywalając 510.
351 na jednym przystanku z 210, powinny się zmieścić
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 17 lut 2013, 17:47
Ale takie 351 musiałoby jechać co 20 minut, a nie co 30. Pamiętam jak kiedyś na wakacje był rozkład co 30 minut w DP to po południu były problemy z zabieralnością na pl. Trzech Krzyży.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 17 lut 2013, 18:39
Szeregowy_Równoległy pisze:Kółko na 151 w najdłuższej wersji to coś około 100 minut. Naprawdę niezbędny jest postój? Serio? Dwie godziny jazdy non stop, z czego część w korkach, gdzie pies Pluto byłby w stanie jechać, bo żadna to sztuka popuszczanie hamulca, to dawka nie do przeżycia?
Z Twoim 523 nie ma takiego problemu, a ze 151 jest problem. Codzienny problem.
-
pawcio
- Posty: 25438
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 18 lut 2013, 7:06
Popełniacie moim zdaniem jeden podstawowy błąd. Próbujecie dobierać się do 151 na obecnym układzie tras. A moim zdaniem trzeba zacząć myśleć nad układem już z M2C. I ewentualnie wtedy próbować go zestawić z układem obecnym, sprawdzając, czy czegoś nie da rady przeprowadzić już.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Pan Piotr
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Post
autor: Pan Piotr » 18 lut 2013, 13:23
pawcio pisze:Popełniacie moim zdaniem jeden podstawowy błąd. Próbujecie dobierać się do 151 na obecnym układzie tras. A moim zdaniem trzeba zacząć myśleć nad układem już z M2C. I ewentualnie wtedy próbować go zestawić z układem obecnym, sprawdzając, czy czegoś nie da rady przeprowadzić już.
Po otwarciu M2C, wycofaniu 105/109 z objazdu, to coś na kształt linii 106:
MŁYNÓW - Siedmiogrodzka - Grzybowska - Królewska - Tamka - Dobra - MARIENSZTAT
co 10/10/10.
Jedna linia na cały ciąg o krótkiej trasie, więc przyzwoicie. Przed objazdami ( 2011 ) na ciągu były 151 i 155 i dawały podaż rzędu 6-7 kursów na godzinę, więc podaż by się względem tego stanu nie zmieniła, a koordynacja nieporównywalnie lepsza.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 18 lut 2013, 13:27
A układ będzie jakoś istotnie zmieniony? Jakoś nie widzę zachwytu w oczach wolskich pasażerów, przesiadających się na jeden/dwa przystanki do metra (co innego Wileniak, chociaż tam metro od tramwaju wcale szybsze nie będzie, no ale tam się i tak przesiadają).
Przykład ogryzka dwójki pokazuje, że dołożenie szyny może prowadzić do wzrostu liczby brygad autobusowych...
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 18 lut 2013, 13:35
Pan Piotr pisze:pawcio pisze:Popełniacie moim zdaniem jeden podstawowy błąd. Próbujecie dobierać się do 151 na obecnym układzie tras. A moim zdaniem trzeba zacząć myśleć nad układem już z M2C. I ewentualnie wtedy próbować go zestawić z układem obecnym, sprawdzając, czy czegoś nie da rady przeprowadzić już.
Po otwarciu M2C, wycofaniu 105/109 z objazdu, to coś na kształt linii 106:
MŁYNÓW - Siedmiogrodzka - Grzybowska - Królewska - Tamka - Dobra - MARIENSZTAT
co 10/10/10.
Jedna linia na cały ciąg o krótkiej trasie, więc przyzwoicie. Przed objazdami ( 2011 ) na ciągu były 151 i 155 i dawały podaż rzędu 6-7 kursów na godzinę, więc podaż by się względem tego stanu nie zmieniła, a koordynacja nieporównywalnie lepsza.
Nie zmieścisz linii co 10 minut na Młynowie. Chyba, że wszystkie postoje byłyby na Mariensztacie.
-
Pan Piotr
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Post
autor: Pan Piotr » 18 lut 2013, 13:43
Georg pisze:Pan Piotr pisze:
Po otwarciu M2C, wycofaniu 105/109 z objazdu, to coś na kształt linii 106:
MŁYNÓW - Siedmiogrodzka - Grzybowska - Królewska - Tamka - Dobra - MARIENSZTAT
co 10/10/10.
Jedna linia na cały ciąg o krótkiej trasie, więc przyzwoicie. Przed objazdami ( 2011 ) na ciągu były 151 i 155 i dawały podaż rzędu 6-7 kursów na godzinę, więc podaż by się względem tego stanu nie zmieniła, a koordynacja nieporównywalnie lepsza.
Nie zmieścisz linii co 10 minut na Młynowie. Chyba, że wszystkie postoje byłyby na Mariensztacie.
W sumie jednak co 10' 106 mogłoby się nie zmieścić na Mariensztacie, więc pewnie by musiało zrobić takie kółko jak 105 na Browarnej. Na Browarnej linia co 10' by się zmieściła.
-
Georg
- Posty: 6051
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 14 maja 2013, 22:22
Szanowni Państwo,
Otrzymaliśmy z ZTM informację o przeprowadzonej analizie funkcjonowania linii 154, która wykazała, że linia ta notuje duże opóźnienia niemożliwe do uwzględnienia w rozkładzie jazdy. Niepunktualność linii 154 może zniechęcać pasażerów do korzystania z niej. Dlatego ZTM proponuje podział linii i zmianę trasy. W wyniku podziału linia 154 kończyła by trasę na krańcu CH Blue City, a na bemowskim odcinku została zastąpiona przez linię 254 o następującym przebiegu: STARE BEMOWO – Kaliskiego – Lazurowa – Górczewska – Olbrachta – Redutowa – Kasprzaka – Krzyżanowskiego – Szarych Szeregów – Brylowska – Prądzyńskiego – Tunelowa – DW. ZACHODNI /TUNELOWA/
Na obu liniach kursowanie było by realizowane z obecną częstotliwością.
Źródło: FB ZTM za Dzielnica Bemowo
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 14 maja 2013, 22:43
Czyli zmiany doraźne, linia po linii, zamiast systemowego rozwiazania problemu ciągu... eh.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
marts
- Posty: 54
- Rejestracja: 01 cze 2007, 11:54
- Lokalizacja: Ochota, Wola
Post
autor: marts » 14 maja 2013, 22:54
Że niesystemowo to fakt, ale linia z dalszej Woli i Bemowa najszybszą drogą do pociągu (-> Centrum,
Służewiec), a nie w korki na Prymasa.... to pomysł zły nie jest.
-
KwZ
- Posty: 10660
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 14 maja 2013, 23:17
Moim zdaniem nie można tego typu zmian rozważać bez kontekstu, tzn. 167, 184 i przyszłego tramwaju na Powstańców.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 15 maja 2013, 0:06
Kraniec na Tunelowej jest absurdalny. Jeśli musi to w ten sposób funkcjonować to czy nie lepiej do Zachodniego po właściwej stronie i zawrotka na wzór 717?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
drja
- Posty: 730
- Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
- Lokalizacja: z ciemnego zakamarka
Post
autor: drja » 15 maja 2013, 0:19
Po pierwsze, bez podbicia 523 niedasie. Po drugie, Tunelowa jest nigdzie. 154 ma duże wymiany na Zachodnim i RZS, z których obu zespołów to 254 by zniknęło. Po trzecie, przez Zachodni 154 także przejeżdża sporo osób. Generalnie jest to zły pomysł. Jeśli to rozbijać, to gdzieś w okolicach Szczęśliwic. Wtedy jeden kawałek porobi za lokalne kręcidło między 17 Stycznia a 1 Sierpnia, może przy okazji przejmując zadania kasowanego 228 (trzeba?) - pętla na BC tu jest ok, a drugi pozostawia potrzebne relacje Wola - Ochota.
Chociaż jasne, że bez jednoczesnych zmian na 167+184 (+112) to nawet nie ma co zaczynać takiej dyskusji, bo jest to z góry skazane na #fail.