Strona 14 z 26

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 19 lip 2019, 19:59
autor: Łukasz
Tylko teraz kursy do Marymontu są 2, a wtedy był co drugi.

Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 19 lip 2019, 20:18
autor: primoż
Łukasz pisze:
19 lip 2019, 19:59
Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...
W DP krótsze kursy skręciły przy Arkadii i pojechały na Bródno.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 19 lip 2019, 20:24
autor: Łukasz
primoż pisze:
Łukasz pisze:
19 lip 2019, 19:59
Edit: jednak w DS jest więcej. Może w DS są mądrzejsi ludzie, a może też się już przyzwyczaili, że są różne dziwadła w mieście...
W DP krótsze kursy skręciły przy Arkadii i pojechały na Bródno.
W ogóle to przecież problemem były Metro Marymont i Metro Mlociny, które jak powszechnie wiadomo, są w tym samym miejscu.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 lip 2019, 20:03
autor: drobert
Ludzie z zasady nie mają zwyczaju patrzeć w co wsiadają. Wystarczy gdy motorniczy jadący 33 w kierunku Kieleckiej musi wyjść przerobić zwrotnicę na Młocinach. Wtedy to tramwaju wchodzą czekający na 2 a potem zdziwieni wysiadają na przystanku za zakrętem.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 20 sie 2019, 21:00
autor: SławekM
Wyłączenie ruchu tramwajowego w ulicach Odrowąża, Matki Teresy z Kalkuty, Rembielińskiej i Annopol
od 24.08.2019 (sobota) do 01.09.2019 (niedziela)

W związku z pracami związanymi z budową metra na Targówku i koniecznością zmiany geometrii (przebiegu) torowiska wzdłuż ulicy Rembielińskiej w rejonie budowanej stacji metra C21:

1. Od dnia 24.08.2019 r. od początku kursowania do dnia 25.08.2019 r. do końca kursowania w związku z pracami związanymi z montażem rozjazdu nakładkowego w rejonie ulicy Poborzańskiej, wyłączony zostanie ruch tramwajowy na ciągu ulic: Odrowąża, Matki Teresy z Kalkuty, Rembielińskiej i Annopol.

Zmianie ulegną trasy linii 1 i 73:

1
BANACHA – … – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – Ratuszowa – Jagiellońska – RATUSZOWA-ZOO

73
PIASKI – … – most Poniatowskiego – al. Poniatowskiego – rondo Waszyngtona – al. Zieleniecka – AL. ZIELENIECKA

Uruchomione zostają linie 71 i 74:

71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA

74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. Solidarności – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – rondo „Radosława” – Okopowa – Towarowa – pl. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA

Kursowanie linii 4, 25 i 41 zostaje zawieszone.

(...)

2. Od dnia 26.08.2019 r. od początku kursowania do dnia 1.09.2019 r. do około godziny 18:00 w związku z wykonaniem rozjazdu nakładkowego w ulicy Rembielińskiej w rejonie ulicy Poborzańskiej poza zmianami w układzie linii opisanymi w punkcie 1. przywrócone zostaje kursowanie linii 3 na trasie zmienionej:

3
DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/ – Kijowska – Targowa – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Odrowąża – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – POBORZAŃSKA

Część kursów linii 31 w szczycie porannym realizowanych będzie na trasie wydłużonej:

PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – Woronicza – Puławska – METRO WILANOWSKA
https://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=13733&l=1

1. 73 mogli zawiesić i przywrócić 22.
2. Kolejna długaśna linie po 10 i 28 to 71, gdzie wychodzi w jedną stronę ok. 95 minut.
3. Czyżby był taki niski stan uruchomienia wagonów 128N, że trzeba je już zabierać z 31, bo Wola nie jest w stanie z Żoliborzem obsłużyć skróconej "3"?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 20 sie 2019, 21:04
autor: michael112
Ochota będzie pokrzywdzona. 74 powinno jeździć do Banacha, gdyby ZTM był uczciwy, ewentualnie z jakimiś kursami skróconymi żeby wyrównać fakt funkcjonowania takich na 1. O wozokm wszak nie powinno się obawiać, bo znika ich sporo na Bródnie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 20 sie 2019, 22:16
autor: KwZ
Czy ja wiem? Na Banacha będzie 1, 14, 25 71, nie jestem przekonany, czy starczyłoby miejsca na 74. A z tego wynika też, że liczba kursów się nie zmniejszy. Jakość też nie, bo z punktu widzenia Ochoty 25 czy 71 i tak jadą na Jerozolimskie i nawet dalej do Wileniaka i Żaby.
Jeśli ZTM chciałby zrobić promocję, to powinien wydłużyć całą 1 do Banacha. Bo jeśli na Narutowiczu ma być 1n, 28, 74, T, to zaczyna być tam ciasno - tylko 3 tory mają możliwość jechania na północ [36 jadące na wschód jest tu nieistotne].

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 20 sie 2019, 22:50
autor: michael112
@KwZ Zakładam, że 1 będzie pocięta o połowę, inaczej nie byłoby powodu pchania tego 74 przez pół miasta. I tylko zabrakło kawałka na Ochocie.
Co do miejsca na Banacha, najwyżej 1 i 14 mogłyby pokwitnąć na wspólnym torze (zakładam że 71 i 74 potrzebują własne tory żeby mieć dłuższe postoje).

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 20 sie 2019, 23:34
autor: KwZ
Zaprawdę, posiadanie 2 linii w twardej koordynacji jest lepsze niż jednej linii silnej ciętej przy okazji. Przynajmniej na papierze.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 7:19
autor: Łukasz
michael112 pisze:[mention]KwZ[/mention] Zakładam, że 1 będzie pocięta o połowę, inaczej nie byłoby powodu pchania tego 74 przez pół miasta. I tylko zabrakło kawałka na Ochocie.
Co do miejsca na Banacha, najwyżej 1 i 14 mogłyby pokwitnąć na wspólnym torze (zakładam że 71 i 74 potrzebują własne tory żeby mieć dłuższe postoje).
To chyba dość oczywiste, że 71 to 41 razem z 25, a 74 to czwórka ze skróconą jedynką.

Trójka zastępująca wszystkie linie będzie musiała być hiperczęsta, bo na Z-1 nie ma też skąd brać tylu autobusów, stąd 31 do Wilanowskiej (szkoda, że trójskłady nie wrócą :p).

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 8:45
autor: beni
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 8:54
autor: beni
Ach można było prościej.

1 - Banacha … - Rondo Żaba - 11 Listopada - RATUSZOWA ZOO
3 - Dw. Wschodni - Poborzańska
4 - Wyścigi … - RONDO ŻABA - postój na torze technicznym - 11 listopada > WYŚCIGI
25 - Banacha … - Dw. Wileński - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
73 - powrót 22 do Al. ZIELENIECKA
41 - zawieszenie z przywróceniem kursów skróconych na 17 do Marymontu.

Na tydzień by mogło być.
Autobus zastępczy wydłużyć do Dw. Wileńskiego.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 10:13
autor: pawcio
Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 10:18
autor: Łukasz
pawcio pisze:Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
No bo tak naprawdę na tydzień nie ma to sensu.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

: 21 sie 2019, 10:52
autor: beni
pawcio pisze:
21 sie 2019, 10:13
Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
To 4 wyciągnąć prosto do Starzyńskiego w lewo i na Ratuszową ZOO. Czy też bez sygnalizatora na Starzyńskim się nie da. Paranoja.