Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 wrz 2023, 16:57

Nie, należę do tych, dla których chodzenie po schodach jest zdobywaniem Giewontu. A życie z aplikacją w ręku i przeliczaniem czy celować w 31 czy 75 też średnio wygodne było.

Widzę że moje obserwacje co do 18 były prawidłowe. Szczęście, że rozkładowo odkleiło się od 35. Poza szczytem chociaż.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3824
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 08 wrz 2023, 17:15

Bywalec pisze:
08 wrz 2023, 16:48
Tam masz multum zwrotnic i krzyżownic na których obowiązuje ograniczenie 15 km/h bo montowane są cały czas rozjazdy płytkorowkowe, tak jakby te głębokorowkowe (na których oficjalnie można jeździć 30 km/h) z jakiegoś powodu gryzły :-?
Może te głębokorowkowe są droższe do płytkorowkowych?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4916
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 08 wrz 2023, 17:18

Z tego co się orientowałem w temacie to tak, ale skoro inwestujemy w szybki tramwaj, to zróbmy wszystko co możliwe aby prędkość komunikacyjną podnieść.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 wrz 2023, 17:20

Ciekawe czy przez tą "15" znowu nie zabraknie paru sekund aby zdążyć przejechać Rakowiecką. Jak to już długie lata było...

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3824
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 08 wrz 2023, 17:53

Bywalec pisze:
08 wrz 2023, 17:18
Z tego co się orientowałem w temacie to tak, ale skoro inwestujemy w szybki tramwaj, to zróbmy wszystko co możliwe aby prędkość komunikacyjną podnieść.
Dziadowanie w kluczowej inwestycji dla tego rejonu miasta? :evil:

W tym mieście inwestycje w szybki tramwaj to ograniczą się do działań PR-owych w mediach społecznościowych :-$

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 wrz 2023, 18:52

Z tego co kojarzę, pod rozjazdy głębokorowkowe nie są przystosowane koła w stopiątkach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7627
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 wrz 2023, 19:06

W czym problem? I tak stopiątki nie będą jeździć Spacerową.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3824
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 08 wrz 2023, 19:08

Ale Puławską do koni jak najbardziej.

Matt Cubis
Posty: 471
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 08 wrz 2023, 19:17

Bywalec pisze:
08 wrz 2023, 16:48
Tam masz multum zwrotnic i krzyżownic na których obowiązuje ograniczenie 15 km/h bo montowane są cały czas rozjazdy płytkorowkowe, tak jakby te głębokorowkowe (na których oficjalnie można jeździć 30 km/h) z jakiegoś powodu gryzły :-?
Jak skasujesz wszystkie 105tki to możemy zacząć montować głębokorowkowe.

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 wrz 2023, 20:08

Dzisiaj skrócone 33 pięknie przyblokowało 3 kolejne tramwaje przy wjeździe na pętlę Piaski, bo akurat dostał światło do jazdy na wprost, a musiał niestety skręcić. W związku z tym przyblokował 22i 35 również kończące na Piaskach oraz 33 na pełnej trasie. To byłoby nawet zabawne, gdyby nie to, że cały tłum z tego pierwszego 33 musiał czekać na ten ostatni tramwaj.Przez najbliższy miesiąc sporo sobie poobserwuję sytuację na bielańsko-żoliborskim torowisku. I oczywiście nadal na 33 dodarki są niskie, a całki wysokie.

Paweł D.
Posty: 5329
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 wrz 2023, 21:03

Kwestia wyświetlaczy pewnie. Korci mnie aby zapytać czy kurs skrócony potrafią wyświetlić, ale pewnie nie potrafią.
Choć doceniam, że Hyundaie na 10 potrafią, choć wariantów nie mają.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2023, 9:11

Flash8222 pisze:
08 wrz 2023, 19:06
W czym problem? I tak stopiątki nie będą jeździć Spacerową.
A czemu na Stegny na dodatkach miałyby nie jeździć?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2023, 9:15

fraktal pisze:
08 wrz 2023, 20:08
Dzisiaj skrócone 33 pięknie przyblokowało 3 kolejne tramwaje przy wjeździe na pętlę Piaski, bo akurat dostał światło do jazdy na wprost, a musiał niestety skręcić. W związku z tym przyblokował 22i 35 również kończące na Piaskach oraz 33 na pełnej trasie. To byłoby nawet zabawne, gdyby nie to, że cały tłum z tego pierwszego 33 musiał czekać na ten ostatni tramwaj.Przez najbliższy miesiąc sporo sobie poobserwuję sytuację na bielańsko-żoliborskim torowisku. I oczywiście nadal na 33 dodarki są niskie, a całki wysokie.
Widzę opcję, żeby przynajmniej zrotować układ i żeby na Piaski w szczycie przechodziły niskie całki a wysokie dodatki jeździły do Młocin.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5499
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 09 wrz 2023, 12:08

Paweł D. pisze:
08 wrz 2023, 21:03
Kwestia wyświetlaczy pewnie. Korci mnie aby zapytać czy kurs skrócony potrafią wyświetlić, ale pewnie nie potrafią.
Choć doceniam, że Hyundaie na 10 potrafią, choć wariantów nie mają.
Wyświetlają kurs skrócony i Knapik też mówi co przystanek, ale i tak sporo ludzi jest zdziwionych na Piaskach, gdy jest komunikat "Przystanek końcowy ".
pawcio pisze:
09 wrz 2023, 9:15
Widzę opcję, żeby przynajmniej zrotować układ i żeby na Piaski w szczycie przechodziły niskie całki a wysokie dodatki jeździły do Młocin.
@pawcio Twoja propozycja cenna jest, choć uważam, że przynajmniej gdy 35 kończy na Piaskach, to kursów skróconych 33 w ogóle nie powinno być, bo za dużo linii na tam kończy po prostu i przepustowość spada ale rozumiem, że to decyzja czynników wyższych. ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 wrz 2023, 12:19

To 35 nie powinno być na Piaskach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany