fraktal pisze: ↑13 cze 2023, 18:20
Nie wiem, co ma wydłużenie 517 na Torwar do linii 171 i czemu nie mogłoby 109 nie być zawieszone i 517 nie być wydłużone.
Pewnie dlatego:
fraktal pisze: ↑13 cze 2023, 13:05
171 opóźnione często tak, że jest sterowanie, teraz dojdzie jeszcze opóźnione 517.
Sam zauważyłeś wcześniej, że opóźnione 171 z opóźnionym 517 nie pyknie, po czym parę postów twierdzisz, że nie rozumiesz czemu nie można łączyć 109 z 517
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
BrdzJkb pisze: ↑13 cze 2023, 20:55
Ja wiem, że przywykliśmy do azjatyckich standardów, ale jak w szczycie z linii niezabieralnej co 7,5 minuty doszliśmy do wypełnionego autobusu z kilkudziesięcioma pasażerami na stojąco co 10 minut to może jednak jest to jakiś przyzwoity standard który warto utrzymać (w przeciwieństwie do utrzymania możliwości dojazdu na Dworzec Wschodni 3 różnymi autobusami kursującymi co 20/20/30 minut).
Najpierw to zlikwidujmy azjatyckie standardy w innych rejonach miasta, bo na razie to na Św. Wincentego jest nadpodaż i są wręcz arystokratyczne warunki, gdzie na ZP Cm. Bródnowski potrafią podjechać autobusy z zajętymi najwyżej kilkunastoma miejscami siedzącymi (również 500, sam takim tydzień temu jechałem w międzyszczycie
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
), aczkolwiek jest to też pochodną miliona tarczek i patokoordynacji, bo przecież każda relacja jest rzekomo niezbędna.
Gdyby nastąpił taki odpływ z jakiejś silnej linii tramwajowej na jej końcówce przed krańcem, to już Organizator ciąłby co drugi lub trzeci kurs w szczycie do wcześniejszego krańca lub gdyby 500 docierało na Grochów, to też zostałoby ścięte bez żadnej rekompensaty w rejonie w żaden sposób niepowiązanym z M2.
KwZ pisze: ↑13 cze 2023, 21:18
Mnie wydłużenie 517 nie podoba się o tyle, że potok Solec - centrum mógłby być łączony z Bartycką lub Czerniakowską, a nie Ursusem.
Bo i zdrowy rozsądek tak nakazuje, skoro taki autobus jadąc z południa do centrum mógłby zaliczyć południowe Powiśle. Łączenie potoku czerniakowskiego lub siekierkowskiego z potokiem z Rozbratu i okolic wydaje się wręcz naturalne
Bastian pisze: ↑13 cze 2023, 21:27
Czekamy na 131
Jak zostawią na starej trasie pocięte na 30/30/30 w ramach utrzymania kluczowego bezpośredniego połączenia Czerniakowa i Sadyby z ZP Hoża to sobie poczekasz. Czasem nawet dosyć długo
fik pisze: ↑13 cze 2023, 21:37
Uważaj, bo to też można połączyć z 517.
A nawet z powisńskim 519
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Leitner98 pisze: ↑13 cze 2023, 21:42
Wtedy spokojnie będzie można zlikwidować 187 zamiast bawić się w 30 min poza szczytem.
Ja się zastanawiam, ścięcie 187 nie jest przypadkiem po to, żeby podbić 517 do częstotliwości takiej samej, jaką ma 109? Jeżeli tak, to taki średni pomysł, ponieważ jest to zapraszanie kolejnych pasażerów
Włosusa z kolei do autobusu jeżdżącego w niedalekim sąsiedztwie szyny.
Generalnie ten pomysł z wydłużeniem 517 do Torwaru wygląda tak, jakby ktoś przeglądał stare pliki na komputerze w ZTM-ie, zobaczył, że kiedyś był projekt wysłania 517 do Torwaru, po czym wpadł na pomysł, że można po linii najmniejszego oporu 517 połączyć ze 109 łącząc słabszy potok powiślański z silniejszym włochowsko-ursuskim nie dodając brygad. Tylko chyba nikt nie zwrócił uwagi, że przez te 8 lat zmieniły się uwarunkowania, które za chwilę się znów zmienią z racji otwarcia trasy tramwajowej na Gagarina i próbie ewentualnego wycofania 517 z powodu prawdopodobnego przekierowania 131 przez Rozbrat. A potem może być już trudno wyciągnąć takie wydłużone 517. Widzę, że jest tutaj taki sam minimalizm i krótkowzroczność jak przy wydłużeniu 414 na Instalatorów. Na pierwszy rzut oka wygląda niegłupio, ale jak zgłębić temat to już tak dobrze to nie wygląda.