A przy Centrum nie???http://rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070227/warszawa_a_13.html pisze: Świetlne informatory będą zainstalowane na placach Narutowicza, Zawiszy i Starynkiewicza oraz przy Dworcu Centralnym, Smyku, Muzeum Narodowym i na moście Poniatowskiego.
Modernizacja trasy tramwajowej w ciÄ gu Al. Jerozolimskich
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2852
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podawałem link, kliknąłeś? ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
SIWZ prawdę Ci powie... generalnie wszystkie przystanki od BW1920 do Waszyngtona włącznie.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
SIWZ prawdę Ci powie... generalnie wszystkie przystanki od BW1920 do Waszyngtona włącznie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rzeczpospolita pisze: TRAMWAJE Remont w Al. Jerozolimskich
Zdążyć z wymianą torów za dotację z UE
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na remont torów między pl. Zawiszy a rondem Waszyngtona.
Latem pasażerów czeka więc zapewne zamknięcie torów na najruchliwszej trasie w mieście -w Al. Jerozolimskich. A czas goni. -Planujemy prowadzić najtrudniejsze prace w czerwcu, lipcu i sierpniu, kiedy ruch jest najmniejszy -mówi rzecznik TW Wojciech Szydłowski.
Przypomnijmy - takie same plany tramwajarze mieli w ubiegłym roku. Prac nie udało się rozpocząć na czas z powodu protestów oferentów ubiegających się o lukratywny kontrakt. Tramwajarze byli zmuszeni przetarg unieważnić, a inwestycję przesunąć na ten rok.
Na przebudowę torów między pętlami Banacha i Gocławek oraz zakup 15 niskopodłogowych tramwajów władze Warszawy otrzymały ponad 24 mln euro dotacji z Brukseli. Żeby pieniądze nie przepadły, powinni rozliczyć się z każdego euro do połowy 2008 roku. Tymczasem nie ogłosili nawet jeszcze wszystkich przetargów. Oprócz wymiany i wyciszenia torów tramwajarze muszą np. zainstalować nową sieć trakcyjną i podnieść przystanki. Opóźni się też montaż elektronicznego systemu informacji pasażerskiej. W tym ostatnim przypadku wygrany przez firmę Ascom przetarg oprotestował wczoraj Siemens (jego oferta była prawie trzy razy droższa).
kmaj
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
SYSTEM INFORMACJI PASAŻERSKIEJ
Na 26 przystankach zamontowane zostaną urządzenia systemu elektronicznej informacji pasażerskiej. W skład systemu wchodzić będš elektroniczne tablice informacyjne (na 12 przystankach duże, na pozostałych 14 - małe) z dynamicznie aktualizowaną informacją (m.in. numer linii i trasa nadjeżdżającego tramwaju w tym informacja czy jest to kurs niskopodłogowy, czas oczekiwania na najbliższy tramwaj każdej z linii, aktualny czas). Każda z tablic systemu informacji przystankowej będzie dwustronna, wyposażona w wyświetlacze diodowe (LED) barwy pomarańczowej, o wysokości znaków minimum 44 mm (co umożliwi odczytywanie informacji z odległości do 20m). Informacje o nadjeżdżających tramwajach będą ułożone chronologicznie (stale aktualizowane m.in. na podstawie stosowanego obecnie systemu pozycjonowania tramwajów), przy czym w przypadku czasu odjazdu krótszego niż 1 minuta - informacja ta będzie podawana w sposób pulsujący. Najniższe 1-2 linijki będą przeznaczone na komunikaty specjalne, przekazywane przez operatorów stowiska zarządzania systemem. Dodatkowo przystanki będą wyposażone w głośniki, umożliwiające przekazywanie dodatkowych informacji ze stanowiska zarządzania systemem. Tablice duże (12 szt.) będą posiadały 8 wierszy do podawania informacji rozkładowych i 2 wiersze do podawania komunikatów specjalnych, tablice małe (14 szt.) odpowiednio 6 dla informacji rozkładowych i 1 do komunikatów specjalnych. Na 6 przystankach dodatkowo będzie możliwe także przekazywanie informacji o dogodnych przesiadkach w inne środki komunikacji publicznej (w tym w tramwaje kursujące w ciągach poprzecznych).
ze strony http://tramwar.republika.pl/tw-aleje.html
[ Dodano: 2007-03-07, 21:01 ]
http://tramwar.republika.pl/schemat-aj-tablice-z.JPG
ciekawy tylko jestem czemu tych tablic nie bedzie od goclawka do ronda waszyngtona?? w czym ten odcinek jest gorszy od grojeckiej??
Na 26 przystankach zamontowane zostaną urządzenia systemu elektronicznej informacji pasażerskiej. W skład systemu wchodzić będš elektroniczne tablice informacyjne (na 12 przystankach duże, na pozostałych 14 - małe) z dynamicznie aktualizowaną informacją (m.in. numer linii i trasa nadjeżdżającego tramwaju w tym informacja czy jest to kurs niskopodłogowy, czas oczekiwania na najbliższy tramwaj każdej z linii, aktualny czas). Każda z tablic systemu informacji przystankowej będzie dwustronna, wyposażona w wyświetlacze diodowe (LED) barwy pomarańczowej, o wysokości znaków minimum 44 mm (co umożliwi odczytywanie informacji z odległości do 20m). Informacje o nadjeżdżających tramwajach będą ułożone chronologicznie (stale aktualizowane m.in. na podstawie stosowanego obecnie systemu pozycjonowania tramwajów), przy czym w przypadku czasu odjazdu krótszego niż 1 minuta - informacja ta będzie podawana w sposób pulsujący. Najniższe 1-2 linijki będą przeznaczone na komunikaty specjalne, przekazywane przez operatorów stowiska zarządzania systemem. Dodatkowo przystanki będą wyposażone w głośniki, umożliwiające przekazywanie dodatkowych informacji ze stanowiska zarządzania systemem. Tablice duże (12 szt.) będą posiadały 8 wierszy do podawania informacji rozkładowych i 2 wiersze do podawania komunikatów specjalnych, tablice małe (14 szt.) odpowiednio 6 dla informacji rozkładowych i 1 do komunikatów specjalnych. Na 6 przystankach dodatkowo będzie możliwe także przekazywanie informacji o dogodnych przesiadkach w inne środki komunikacji publicznej (w tym w tramwaje kursujące w ciągach poprzecznych).
ze strony http://tramwar.republika.pl/tw-aleje.html
[ Dodano: 2007-03-07, 21:01 ]
http://tramwar.republika.pl/schemat-aj-tablice-z.JPG
ciekawy tylko jestem czemu tych tablic nie bedzie od goclawka do ronda waszyngtona?? w czym ten odcinek jest gorszy od grojeckiej??
SPINNING WORLD
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W liczbie pasażerów, jak podejrzewam... gdyby projekt był do Okęcia, to tamten odcinek wybiegowy też by raczej nie dostał.
Chociaż, prawdę mówiąc, sam byłem zdziwiony, no ale tak było w Studium Wykonalności najwidoczniej.
Należy wziąć jednak pod uwagę, że dalsze wydłużenie powoduje dalsze zwiększanie kosztów, a miasto nie przeznaczyło na ten projekt ani złotówki z budżetu.
Tak samo można by przecież pytać, czemu nie będzie tablic np. w hallu kasowym Centralnego.
Chociaż, prawdę mówiąc, sam byłem zdziwiony, no ale tak było w Studium Wykonalności najwidoczniej.
Należy wziąć jednak pod uwagę, że dalsze wydłużenie powoduje dalsze zwiększanie kosztów, a miasto nie przeznaczyło na ten projekt ani złotówki z budżetu.
Tak samo można by przecież pytać, czemu nie będzie tablic np. w hallu kasowym Centralnego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
hmmm od goclawka to pewnie jezdza 3 osoby. Rano juz 3 przystanki za goclawkiem jest taki tlok,ze ledwo da sie wejsc do tramwaju. Wiem, bo przez 4 lata tak jezdzilem. Dlatego ten argument jest smieszny.inż. Glonojad pisze:W liczbie pasażerów, jak podejrzewam.
Jesli juz nei od goclawka to chociaz od ronda wiatraczna
SPINNING WORLD
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, z tą Marszałkowską bym się nie rozpędzał, priorytetem jest jednak koncentracja na korytarzach nie-metrowskich. JPII przewozi zresztą więcej pasażerów.
[ Dodano: 2007-03-07, 22:06 ]
Bo śmieszne, to jest porównywanie przystanków na dalekim Grochowie czy w Alei Waszyngtona, z Daleką czy nawet Kinem Ochota, o rzut czapką od Centrum.
[ Dodano: 2007-03-07, 22:06 ]
Ja kolegi argumentów nie recenzuję w ten sposób, byłbym wdzięczny za wzajemność.Staad pisze: Dlatego ten argument jest smieszny.
Bo śmieszne, to jest porównywanie przystanków na dalekim Grochowie czy w Alei Waszyngtona, z Daleką czy nawet Kinem Ochota, o rzut czapką od Centrum.
Trochę późno na takie pomysły. Zresztą nie było go w Studium, więc nie bardzo jest o czym dyskutować - projekt ma być ze Studium zgodny i już.Jesli juz nei od goclawka to chociaz od ronda wiatraczna
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W sumie masz rację. To pewnie druga w kolejności będzie Al JP2.inż. Glonojad pisze:No, z tą Marszałkowską bym się nie rozpędzał, priorytetem jest jednak koncentracja na korytarzach nie-metrowskich. JPII przewozi zresztą więcej pasażerów.
Szukasz problemów tam, gdzie ich nie ma. Póki co system informacyjny będzie robiony w głównych szlakach tramwajowych. Sorry, ale odcinek od Wiatraka do Gocławka nie jest głównym szlakiem tramwajowym.no niestety, jak zwykle nie mozna nic zrobic porzadnie do konca tylko wszysto musi byc po czesci zrobione.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
BTW, masz może (bądź ktokolwiek inny) dostęp do danych na temat wykorzystania przystanków w ciągu Grójeckiej (DALEKA - BW20) i byłbyś w stanie je udostępnić? Nie chodzi mi o konkretne wartości, raczej 'kolejność', znaczy się które są lepiej, które gorzej wykorzystane.inż. Glonojad pisze:z Daleką czy nawet Kinem Ochota, o rzut czapką od Centrum.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie można nic zrobić tak, by każdemu pasowało. A koncentracja na priorytetach jest postępowaniem całkiem normalnym właśnie.Staad pisze:no niestety, jak zwykle nie mozna nic zrobic porzadnie do konca tylko wszysto musi byc po czesci zrobione.inż. Glonojad pisze:Zresztą nie było go w Studium, więc nie bardzo jest o czym dyskutować - projekt ma być ze Studium zgodny i już.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Priorytetem powinna byc cala trasa bo jest najwazniejsza w miescie, wiec chyba pasowaloby wiekszosci.inż. Glonojad pisze:Nie można nic zrobić tak, by każdemu pasowało. A koncentracja na priorytetach jest postępowaniem całkiem normalnym właśnie.
[ Dodano: 2007-03-08, 18:21 ]
przynajmniej od ronda wiatraczna do banacha
SPINNING WORLD
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Toż cała trasa będzie zmodernizowana, aż do Gocławka. A wyświetlacze będą do Waszyngtona - wszystko się więc zgadza.
[ Dodano: 2007-03-08, 19:24 ]
A tymczasem rozstrzygnięto przetarg na promocję projektu. Mam nadzieję, że nikt nie będzie pojękiwał, że "tory na wybory" (bo wyborów żadnych nie widać, odpukać), oraz że "pół miliona na kubki" (bo będzie kosztować 110 tysięcy
).
[ Dodano: 2007-03-08, 19:30 ]
Zaś kwestia SIP była poruszana na 12. stronie.
[ Dodano: 2007-03-08, 19:24 ]
A tymczasem rozstrzygnięto przetarg na promocję projektu. Mam nadzieję, że nikt nie będzie pojękiwał, że "tory na wybory" (bo wyborów żadnych nie widać, odpukać), oraz że "pół miliona na kubki" (bo będzie kosztować 110 tysięcy
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ Dodano: 2007-03-08, 19:30 ]
Zaś kwestia SIP była poruszana na 12. stronie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.