Strona 14 z 264
: 07 paź 2007, 10:22
autor: rhemek
inż. Glonojad pisze:Pierwsze słyszę, jakoby frekwencja w pociągach otwockich wzrastała. Znam trochę ludzi z linii otwockiej i żaden z nich nagłą miłością do pociągów nie zapałał...
To zmień znajomych, bo z Anina wielu ludzi wybiera pociąg, gdyz jedzie do centrum dużo szybciej niz jakikolwiek autobus.
: 07 paź 2007, 10:22
autor: Wolfchen
Andrzej pisze:Chciałbym, aby Wawer i Józefów i Otwock był obsługiwany przez częste pociągi, a częste 702 kursowało ze Śródborowa do Falenicy, zahaczając po drodze o wszystkie możliwe osiedla i stacje PKP.
Na pociągi to sobie poczekasz, bo brai taborowe nie pozwalają na większą częstotliwość. A co do 702, to wydaje mi się, że taniej i lepiej będzie włączyć prywaciarzy do sieci komunikacji miejskiej, zintegrować ich taryfowo pod względem biletów okresowych i nadać oznaczenia numeryczne linii i rozkłady podobne do ZTM-owskich.
: 07 paź 2007, 10:36
autor: Glonojad
rhemek pisze:inż. Glonojad pisze:Pierwsze słyszę, jakoby frekwencja w pociągach otwockich wzrastała. Znam trochę ludzi z linii otwockiej i żaden z nich nagłą miłością do pociągów nie zapałał...
To zmień znajomych, bo z Anina wielu ludzi wybiera pociąg, gdyz jedzie do centrum dużo szybciej niz jakikolwiek autobus.
Z uwzględnieniem dojść i czasu oczekiwania to "szybciej" robi się co najmniej problematyczne. Nie wszyscy podróżują w ścisłym szczycie.
A znajomych to sobie sam zmieniaj.
: 07 paź 2007, 12:54
autor: rhemek
inż. Glonojad pisze:rhemek pisze:
To zmień znajomych, bo z Anina wielu ludzi wybiera pociąg, gdyz jedzie do centrum dużo szybciej niz jakikolwiek autobus.
Z uwzględnieniem dojść i czasu oczekiwania to "szybciej" robi się co najmniej problematyczne. Nie wszyscy podróżują w ścisłym szczycie.
A znajomych to sobie sam zmieniaj.
Co do częstotliwości masz racje, ale istnieje cos takiego jak rozkład, np. w necie, ja sprawdzam i poniewaz mam do stacji 5 minut nie jest problemem dojście, choć po 17 jest tragicznie: 1 pociag na godzine.
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-10-07, 23:32 ]
Usunięto treść powtórzoną.
: 07 paź 2007, 13:20
autor: Piotrek
rhemek pisze:i lepiej będzie włączyć prywaciarzy do sieci komunikacji miejskiej, zintegrować ich taryfowo pod względem biletów okresowych i nadać oznaczenia numeryczne linii i rozkłady podobne do ZTM-owskich.
Och ile było na ten temat dyskusji... A jak widać nic z tego nie będzie.
: 07 paź 2007, 13:23
autor: Glonojad
rhemek pisze:
Co do częstotliwości masz racje, ale istnieje cos takiego jak rozkład, np. w necie, ja sprawdzam i poniewaz mam do stacji 5 minut nie jest problemem dojście, choć po 17 jest tragicznie: 1 pociag na godzine.
Rewelacyjnie, że jest rozkład. Szkoda tylko, że "czasem" się chce dojechać do miasta na konkretną godzinę i alternatywa: 20 minut po czasie albo 40 minut przed jest nie do przyjęcia.
A ze spotkania chce się potem wrócić i "kwitnięcie" na Śródmieściu przez pół godziny (średnio!) jakoś porównania z częstotliwością prywatnych autobusów nie wytrzymuje...
KM-KM ma szczęście, że prywaciarze nie wpadli na to, by się dogadać i zrobić wspólny rozkład i wspólne bilety miesięczne, bo wówczas to byłby pogrom. POGROM.
: 07 paź 2007, 14:31
autor: Frencher
Piotrek pisze:rhemek pisze:i lepiej będzie włączyć prywaciarzy do sieci komunikacji miejskiej, zintegrować ich taryfowo pod względem biletów okresowych i nadać oznaczenia numeryczne linii i rozkłady podobne do ZTM-owskich.
Och ile było na ten temat dyskusji... A jak widać nic z tego nie będzie.
Prywaciarze aby chcieli się włączyć pod taryfę ZTM-u, musieli by na tym przynajmniej nie stracić. Inaczej mówiąc pewnie by oczekiwali przynajmniej zwrotu obecnej ceny biletu jednorazowego na ich liniach
za każdorazowy przejazd pasażera. A wtedy aby się ZTM wypłacił, to jego budżet trzeba by co najmniej potroić.
: 07 paź 2007, 16:13
autor: Piotrek
Frencher pisze:to jego budżet trzeba by co najmniej potroić.
Nie w tym ćwierćwieczu
: 07 paź 2007, 16:53
autor: Frencher
Piotrek pisze:Frencher pisze:to jego budżet trzeba by co najmniej potroić.
Nie w tym ćwierćwieczu
I na dodatek wszyscy od początku doskonale wiedzą jak wygląda sytuacja. ZTM-u nie stać na płacenie prywaciarzowi 3,50zł (bo tyle wynosi przeciętna cena biletu) za każdorazowy przejazd pojedyńcego pasażera.
: 07 paź 2007, 20:42
autor: JotPeCet
inż. Glonojad pisze:Pierwsze słyszę, jakoby frekwencja w pociągach otwockich wzrastała. Znam trochę ludzi z linii otwockiej i żaden z nich nagłą miłością do pociągów nie zapałał...
Każdy fakt można podważyć... Ale ciekawe jest, że robisz to na podstawie opinii osób które pociągami nie jeżdżą
rhemek pisze:Co do częstotliwości masz racje, ale istnieje cos takiego jak rozkład, np. w necie, ja sprawdzam i poniewaz mam do stacji 5 minut nie jest problemem dojście, choć po 17 jest tragicznie: 1 pociag na godzine.
Jeden pociąg na godzinę zaczyna się po 19. Natomiast od 16 do 19 pociąg jest co 30 minut.
: 07 paź 2007, 21:51
autor: rhemek
Co 40 , o ile pamietam. a po 19 co godzine.
: 07 paź 2007, 21:51
autor: Kleszczu
A 521 jest wtedy co 12 minut
: 08 paź 2007, 17:47
autor: JotPeCet
rhemek pisze:Co 40 , o ile pamietam. a po 19 co godzine.
Masz rację. Jeżdżę codziennie więc nie wiem.
P.S. Dokładna informacja jest dostępna w czasie krótszym niż minutę dla średnio zaawansowanego internauty. Więc nie ma co "pamiętać" a trzeba sprawdzić co się pisze.
: 11 paź 2007, 21:33
autor: JotPeCet
[quote="Wiązowna. net - forum (a właściwie "Sabina")"]Istotnie w dniu dzisiejszym był Duchnowie przedstawiciel ZTMu z pionu organizacji i planowania ruchu w towarzystwie radnego z Duchnowa i dwójki pracowników urzędu gminy zajmujących się komunikacją! (...)
Zostanie sporządzona z objazdu notatka służbowa w przystępnej formie i umieszczona na www gminy.
Pozdrawiam![/quote]
Prooosssszzzzzz...
Wiązowna.pl pisze:Notatka służbowa z objazdu przystanków w dn. 04 września br.
(Zam: 09.10.2007 r., godz. 15.15)
W dniu 04 października 2007r. odbył się objazd przystanków z przedstawicielem ZTM z pionu organizacji i planowania ruchu. W objeździe udział wzięli pracownicy urzędu i radny z Duchnowa. Wizyta lokalna w terenie to efekt kilku miesięcznych ustaleń i negocjacji.
Objazd trwał prawie cztery godziny. Sfotografowano i zmierzono każdą lokalizację nowego przystanku, aby opisać dokładnie wytyczne do niezbędnych projektów.
„Komisja"dokonała objazdu w następujących miejscowościach:
- Duchnów (utworzenie nowej linii ZTM),
- Kąck ("pętlę w Kącku"),
- Dziechciniec (mieszkańcy zgłaszają potrzebę utworzenia dwóch przystanków w stronę Glinianki),
- Lipowo (mieszkańcy proszą o przystanek na wysokości ul. Wierzbowej),
- Rzaktę (rozważana jest możliwość przedłużenia w przyszłości kilku kursów ZTM),
- Pęclin (dokonano pomiarów pętli za przedszkolem),
- Radiówek (analizowano możliwość utworzenia pętli).
Wstępnie została zaakceptowana przez pracownika ZTM lokalizacja przystanków zgodnych z wytycznymi przewoźnika w miejscowości Duchnów, Dziechciniec i Lipowo.
Parametrów nie spełnia pętla w Kącku, Pęclinie i Radiówku. Szczegółowa analiza w załączniku nr 1.
Następny krok to ustalenia z Zarządem Dróg Wojewódzkich, wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej oraz uzgodnienia tego projektu w Urzędzie Marszałkowskim i z Policją w Warszawie. Równolegle będą przygotowywane projekty budowlane na przystanki, których nie ma w terenie, a potem ruszy przetarg na wykonanie peronów-wysepek oraz wykonanie pętli w Brzezinach o określonych parametrach.
Czas wykonania projektów i otrzymania uzgodnień to ok. 3 miesiące.
Inspektor w WAiSO
Małgorzata Paduch
Załącznik nr 1
: 12 paź 2007, 1:24
autor: Bernard
Forum Legionowa pisze:W Jabłonnie jest już gotowa pętla dla linii 144... Dziś zawitał tam autobus
pomiarowy. Linia pewnie ruszy kiedy obwodnica zostanie oddana do użytku na
odcinku Jabłonowskim.